Η BCA Europe και η Nissan συνάπτουν στρατηγική συνεργασία σε έξι ευρωπαϊκές χώρες για την πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Η BCA Europe, η μεγαλύτερη αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με δραστηριότητα σε 22 ευρωπαϊκές χώρες, ανακοίνωσε στρατηγική συνεργασία με την Nissan προς υποστήριξη των ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων remarketing της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η συνεργασία αποσκοπεί στην ενίσχυση των διαδικασιών remarketing της Nissan μέσω νέου Συστήματος Διαχείρισης Μεταχειρισμένων Οχημάτων (UVMS) σε έξι χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Γαλλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας και του Βελγίου. Με την ανάπτυξη του νέου πανευρωπαϊκού οικοσυστήματος διαδικασιών remarketing, η Nissan επιδιώκει βελτίωση της αποτελεσματικότητας, μείωση του χρόνου στην αγορά και καλύτερη διαχείριση κόστους.
Η BCA θα υποστηρίξει δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής παρέχοντας:
- Πλήρη δυνατότητα ψηφιακών πωλήσεων στην πλατφόρμα remarketing,
- Σύστημα διαχείρισης αποθεμάτων και επαναγοράς μέσω Fleet Control Monitor του BCA Group.
Έτσι, η Ευρωπαϊκή Επιχειρηματική Μονάδα της Nissan θα μπορεί να πουλά πάνω από 30.000 μεταχειρισμένα οχήματα ετησίως σε όλη την Ευρώπη.
Η BCA πουλά πάνω από 1,8 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα ετησίως, σε 14 ευρωπαϊκές αγορές.