Tο Volkswagen Group υλοποιεί σήμερα (22 Απριλίου) σε παγκόσμιο επίπεδο την πρωτοβουλία #Project1Hour. Περίπου 660.000 εργαζόμενοι του ομίλου κάνουν ένα διάλειμμα μίας ώρας κατά τη διάρκεια της εργασίας τους, προκειμένου να λάβουν μέρος σε μικρές ομάδες εργασίας και να συνδράμουν ενεργά, με τις ιδέες τους, στην καταπολέμηση του φαινομένου του θερμοκηπίου.
Πέρα από το #Project1Hour, ας σημειωθεί πως όλες οι μάρκες του Volkswagen Group που αντιπροσωπεύει η Kosmocar στην Ελλάδα, δηλαδή οι Volkswagen, Audi, Skoda, Ducati, Bentley, συμμετέχουν στη σημερινή «Μέρα της Γης 2021».
Συγκεκριμένα:
VOLKSWAGEN
- Μαζικές εκδηλώσεις με ανταλλαγή ιδεών, δενδροφυτεύσεις, ενημέρωση των τοπικών κοινοτήτων για ενέργειες που προωθούν τη λύση του φαινομένου του θερμοκηπίου
- Υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών από βοτανολόγους και περιβαλλοντολόγους για αύξηση του πράσινου στοιχείου στις εγκαταστάσεις της μάρκας σε όλο τον κόσμο
- Εσωτερική ενημέρωση σχετικά με την έρευνα και την τεχνολογική ανάπτυξη της Volkswagen για τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης σε όλο τον πλανήτη
- Οι εργαζόμενοι δεσμεύονται δημόσια για την προσωπική τους εμπλοκή, κάνοντας σχετικό post στα social media με το hashtag #Project1Hour
AUDI
- Ξεχωριστές μαζικές εκδηλώσεις στα εργοστάσια της Audi σε Ingolstadt και Neckarsulm στη Γερμανία, Brussels στο Βέλγιο, Győr στην Ουγγαρία και San José Chiapa, στο Μεξικό
- Συνολικά οι 85.000 εργαζόμενοι της Audi θα συνεισφέρουν 9,7 έτη χρόνου με σκέψεις για τη σωτηρία του πλανήτη, χρόνος αρκετός όσος χρειάστηκε να οικοδομηθεί ο Πύργος του Άιφελ, επί πέντε
- Σε πολλά εργοστάσια θα γίνει φύτευση πράσινου ενώ έχουν οργανωθεί happenings και διαγωνισμοί για την προώθηση της βιοποικιλότητας
- Στη Γερμανία θα οργανωθεί και ένα “plogging” happening, με τους συμμετέχοντες εργαζόμενους να κάνουν jogging ενώ παράλληλα στη διαδρομή θα καθαρίζουν το έδαφος από κάθε μορφής σκουπίδια, όντας εφοδιασμένοι με γάντια και βιοδιασπώμενες σακούλες
SKODA
- Ανταλλαγή απόψεων από τους εργαζόμενους για την “GreenFuture” στρατηγική της μάρκας και πώς αυτή θα επιταχυνθεί ακόμα πιο γρήγορα
- Η Skoda έχει ολοκληρώσει την εγκατάσταση ενός συστήματος φωτοβολταϊκών στη στέγη μιας μονάδας της στα κεντρικά στη Mlada Boleslav, η οποία παράγει 450 MWh ενέργειας ετησίως ενώ εξάγγειλε μία δεύτερη, σε παρακείμενο κτίριο, που θα παράγει 2.200 MWh ενέργειας ετησίως
- Αντίστοιχες εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών, παραγωγής ενέργειας άνω των 12.000 MWh ετησίως, εξαγγέλθηκαν με αφορμή τη σημερινή ημέρα, για το εργοστάσιο της Skoda στην Ινδία
DUCATI
- Η μάρκα διοργάνωσε ένα διαδικτυακό σεμινάριο με αφορμή τη σημερινή μέρα, με ομιλητή τον καθηγητή Riccardo Valentini, κάτοχο του Βραβείου Νόμπελ το 2017, ειδικό στην κλιματική αλλαγή και μέλος της επιτροπή του ΟΗΕ για το κλίμα
- Το σεμινάριο αποτέλεσε ιδανική αφορμή για κάθε εργαζόμενο της Ducati, να αναλογιστεί για τη δική του ευθύνη στην επιβάρυνση του φαινομένου του θερμοκηπίου και πώς θα μπορούσε να συνεισφέρει στη λύση του
- Η μάρκα έχει εισαγάγει στα εστιατόρια των εργοστασίων της την πρωτοβουλία Su-EATable Life, παρέχοντας πιο αειφόρα και φιλικά προς το περιβάλλον γεύματα, υπολογίζοντας ότι κάθε εργαζόμενος που «συμμετέχει» (απολαμβάνοντας ένα νόστιμο και υγιεινό γεύμα), εξοικονομεί εκπομπές 1,25 κιλών CO2 ανά εβδομάδα εργασίας. Στους πέντε μήνες που η πρωτοβουλία αυτή είναι σε ισχύ, υπολογίζεται ότι η εξοικονόμηση CΟ2 έχει φτάσει τους 19 τόνους
- Το εργοστάσιο στο Borgo Panigale παράγει ή προμηθεύεται σε μεγάλο ποσοστό «πράσινη» ενέργεια ήδη από το 2013, με τη μείωση των ρύπων CO2 στην περίοδο αυτή να υπολογίζεται σε περίπου 48%
- Τα τελευταία πέντε χρόνια η Ducati έχει εγκαταστήσει πέντε μεγάλες κυψέλες στη περίμετρο του εργοστασίου στο Borgo Panigale, με ένα πρόγραμμα καταγραφής της περιβαλλοντικής επίπτωσης που έχει το εργοστάσιο στις περίπου 500.000 μέλισσες οι οποίες φιλοξενούνται σε αυτές
- Ήδη από το 2016, οι φημισμένες εκδηλώσεις World Ducati Week της μάρκας, είναι πιστοποιημένες για την ουδέτερη περιβαλλοντική τους επίπτωση
BENTLEY
- Οι εργαζόμενοι της Bentley συμμετείχαν σε workshops με στόχο την καλύτερη ενημέρωση για θέματα που σχετίζονται με το περιβάλλον
- Τα social media της μάρκας διοργάνωσαν πρωτοβουλίες ειδικά για την ημέρα με θέμα το περιβάλλον
- Η μάρκα επέκτεινε την περίοδο ενεργειών για το περιβάλλον σε ένα τριήμερο, με εμπλοκή της τοπικής κοινότητα γύρω από το Crew, την έδρα της μάρκας
- Διοργανώθηκαν φυτεύσεις καλλωπιστικών και πράσινου γύρω από το εργοστάσιο
- Δημιουργήθηκαν videos ειδικά για την Earth Day 2021
Τέλος, το Volkswagen Group δημιούργησε ένα παγκόσμιου χαρακτήρα σύντομο video ειδικά για την Earth Day 2021 και το #Project1Hour, που μπορείτε να δείτε εδώ.