Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην Δυτική Ευρώπη μειώθηκαν περαιτέρω τον Οκτώβριο, σημειώνοντας μείωση-ρεκόρ 7,3% για το μήνα αυτό, καθώς η εφαρμογή αυστηρότερων προτύπων δοκιμών εκπομπών συνέχισε να βαραίνει στις πωλήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία της LMC Automοtive.

Οι ταξινομήσεις υποχώρησαν στα 1.015 εκατ. αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα, από 1.094 εκατ. αντίστοιχα το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων, μειώνοντας τις προβλέψεις της για ετήσιες πωλήσεις στην περιοχή γι’ αυτόν και τον επόμενο χρόνο.

Η νέα δοκιμή WLTP κατέστη υποχρεωτική από την 1η Σεπτεμβρίου, αναγκάζοντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Volkswagen και της Renault, να σταματήσουν τις παραδόσεις ορισμένων μοντέλων που έπρεπε να επαναπιστοποιηθούν.

“Αν και πολλά μοντέλα, που ήταν προσωρινά μη διαθέσιμα εξαιτίας των καθυστερημένων δοκιμών WLTP, επανήλθαν προς πώληση τον Οκτώβριο, φαίνεται ότι θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος ώστε το πλήθος των ταξινομήσεων να δείξει την πραγματικότητα”, δήλωσε στο Reuters ο David Oakley, αναλυτής της LMC.

Μαζί με τη Fiat Chrysler, οι ίδιοι κατασκευαστές οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων τον Αύγουστο, καθώς οι μάρκες αυτοκινήτων εκκαθάρισαν τα μη συμμορφούμενα αποθέματα με υποτίμηση και καταχώριση των δικών τους αυτοκινήτων, που αργότερα πωλήθηκαν ως μεταχειρισμένα.

Ο εποχιακά προσαρμοσμένος ετήσιος δείκτης (SAAR) πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη αυξήθηκε σε 12,6 εκατομμύρια οχήματα τον περασμένο μήνα, σημειώνοντας αύξηση 11,9% από τον Σεπτέμβριο, ανέφερε η LMC. Τα στοιχεία της αυτά βασίζονται σε εθνικά στοιχεία πωλήσεων και εκτιμήσεις για ορισμένες μικρότερες αγορές.

Η εταιρεία μείωσε τις προβλέψεις πωλήσεων στην περιοχή σε 14,41 εκατ. αυτοκίνητα για το 2018 – 0,8% ετήσια άνοδος – από τα αναμενόμενα 14,5 εκατ., αναφέροντας μια ασθενέστερη προοπτική στην Ιταλία, μεταξύ άλλων καθοριστικών παραγόντων. Οι ταξινομήσεις για το 2019 αναμένονται τώρα στα 14,54 εκατομμύρια αντί για 14,6 εκ. που προέβλεπε αρχικά.

Η περικοπή της πρόβλεψης αντικατοπτρίζει “τις προοπτικές οικονομικής ανάπτυξης που τώρα φαίνονται ελαφρώς ασθενέστερες σε ορισμένες βασικές αγορές”, ανέφερε η LMC.

Οι ταξινομήσεις Οκτωβρίου μειώθηκαν κατά 7,4% στη Γερμανία και την Ιταλία, 6,6% στην Ισπανία, 2,9% στη Βρετανία και 1,5% στη Γαλλία, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν τις τελευταίες ημέρες.

Μόνο η Ελλάδα παρουσιάζει αύξηση, ωστόσο τα στοιχεία της LMC δεν είναι ακριβή, αφού βασίζονται σε εκτιμήσεις και σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΕΑ, η αύξηση στις ταξινομήσεις νέων επιβατικών αυτοκινήτων είναι 13% για τον Οκτώβριο και 19,7% για το δεκάμηνο.

 

 

Προηγούμενο άρθροΗ Γερμανία ανακοινώνει περαιτέρω απαγορεύσεις ντίζελ
Επόμενο άρθροΗ Alliance Ventures επενδύει σε εφαρμογή για την κινητικότητα