Η Volkswagen λειτουργεί ένα νέο κέντρο αριστείας, στο εργοστάσιο της στο Wolfsburg, για να αναπτύξει ασφαλέστερες λύσεις φωτισμού για τα καινούργια αυτοκίνητα της και για τα μελλοντικά αυτοκίνητα χωρίς οδηγό.
Χρησιμοποιεί μια σήραγγα μήκους 100 μέτρων, που μπορεί να διαμορφωθεί έτσι ώστε να προσομοιώνει διαφορετικές συνθήκες οδοστρώματος και μειώνει το χρόνο ανάπτυξης νέων συστημάτων προβολέων, οπίσθιου φωτισμού και εσωτερικού φωτισμού.
Η τεχνολογία φωτισμού θα γίνει ακόμη πιο σημαντική στο μέλλον, όταν δεν θα υπάρχει επαφή με τα μάτια μεταξύ των οδηγών στα αυτόνομα οχήματα, δήλωσε η VW.
Τα πρώτα παραδείγματα αυτού του τύπου τεχνολογίας εμφανίζονται ήδη στο VW Touareg, όπου η λειτουργία “Λωρίδα Οπτικής Βοήθειας – Optical Lane Assist” παρέχει ακριβείς πληροφορίες στους οδηγούς σχετικά με την απόσταση μεταξύ του οχήματος και των σημάνσεων της λωρίδας κυκλοφορίας. Είναι σημαντικό ότι οι πληροφορίες αυτές βασίζονται σε μικρο-pixel HD και προβολείς LED, οι οποίοι είναι σημαντικά φθηνότεροι από τα λέιζερ που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για την παροχή λειτουργιών υποβοήθησης λωρίδας κυκλοφορίας.
Οπίσθια φώτα που παρέχουν πληροφορίες
Ο κατασκευαστής εργάζεται επίσης για την εξεύρεση τρόπων ώστε τα οπίσθια φώτα να παρέχουν περισσότερες πληροφορίες στο όχημα και τον οδηγό πίσω του. Αυτό θα μπορούσε, για παράδειγμα, να σηματοδοτήσει την έναρξη της επικοινωνίας με τα πίσω οχήματα, αυτοκινήτου με αυτοκίνητο σε μια ουρά κυκλοφορίας.
Οι μηχανικοί της VW εργάζονται ακόμη και για τον εξειδικευμένο φωτισμό για ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας, όπως ο χώρος στάθμευσης, ο οποίος θα χρησιμοποιεί ακτίνες φωτός για να προβάλει το μονοπάτι του οχήματος στο δρόμο ώστε να ειδοποιεί τους περαστικούς για τη διαδικασία στάθμευσης.