Τα ευρύχωρα SUV τύπου C με προαιρετική δυνατότητα επτά θέσεων είναι δημοφιλή – όπως π.χ. το Peugeot 5008, το VW Tiguan Allspace και το Skoda Kodiaq. Μέχρι στιγμής, ηγέτης στα πολυτελή οχήματα αυτής της κατηγορίας ήταν το Land Rover Discovery Sport. Τώρα έφτασε η ώρα της Mercedes με την ολοκαίνουργια GLB.
Η νέα Mercedes GLB χρησιμοποιεί βάσεις A-Class, αλλά στην πραγματικότητα προσφέρει μεγαλύτερο χώρο επιβατών από την GLC που προέρχεται από την C Class. Η προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων, ωστόσο, δεν υπόσχεται θαύματα. Η Mercedes δηλώνει σαφώς ότι τα δύο επιπλέον καθίσματα της τρίτης σειράς μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άτομα ύψους μέχρι 1,68 μέτρων.
Ευρυχωρία
Οι άλλοι επιβάτες δεν υπόκεινται σε περιορισμούς. Με 2,829 χιλιοστά, η GLB έχει δέκα εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο από τη νέα B-Class. Το ύψος στην πρώτη σειρά καθισμάτων είναι το καλύτερο στην κατηγορία και με 967 χιλιοστά ωφέλιμου χώρου για τα πόδια στο πίσω μέρος του πεντάθυρου, προσφέρει ένα ιδιαίτερα άνετο επίπεδο, όπως υπολογίζει ο κατασκευαστής του.
Ο χώρος αποσκευών 560 έως 1.755 λίτρων (στοιχεία για το 5θέσιο) διαθέτει τη χωρητικότητα ενός estate (station wagon). Κατόπιν παραγγελίας, η δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί διαμήκως και η κλίση της πλάτης είναι στάνταρ ρυθμιζόμενη. Με αυτόν τον τρόπο, ο χώρος αποσκευών μπορεί να διευρυνθεί κατά 179 λίτρα και να χρησιμοποιηθεί προσαρμοστικά.
ADAS από την S-Class
Χάρη στα βελτιωμένα συστήματα κάμερας και ραντάρ που προέρχονται από την ναυαρχίδα της Mercedes, η GLB μπορεί να βλέπει μέχρι 500 μέτρα μπροστά και να οδηγείται μερικώς αυτόνομα σε ορισμένες περιστάσεις. Για παράδειγμα, το σύστημα Active Distance Assist Distronic χρησιμοποιεί δεδομένα χαρτών και πλοήγησης για να προσαρμόσει την ταχύτητα πριν τις στροφές, τις διασταυρώσεις και τους κυκλικούς κόμβους.
Ως νέα λειτουργία του Active Steering Assist, υπάρχει η αυτόματη Active Lange Change Assist. Εάν η Active Parking Assist με το σύστημα Parktronic συμπεριληφθεί στον κατάλογο προαιρετικού εξοπλισμού, η GLB θα διαθέτει τη λειτουργία επέκτασης αυτόματης επανεκκίνησης στους αυτοκινητοδρόμους.
Ντίζελ συμμορφούμενο με Euro 6d
Η βασική έκδοση του βενζινοκίνητου μοντέλου είναι το 200, με κυβισμό 1,33 λίτρων (μικτές εκπομπές CO2 κατά NEDC 142-137 g / km), που μπορεί να απενεργοποιήσει τους μισούς κυλίνδρους του για εξοικονόμηση καυσίμων.
Χάρη στην εκτεταμένη επεξεργασία καυσαερίων, το δίλιτρο ντίζελ των GLB 200 d / GLB 220 d με κιβώτιο ταχυτήτων 8G-DCT διπλού συμπλέκτη (μικτές εκπομπές CO2 133-129 g / km) πληροί ήδη το επίπεδο 2 RDE (Real Driving Emissions) που δεν είναι υποχρεωτικό μέχρι το 2020 και είναι πιστοποιημένο ως προς το Euro 6d.
Ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, που θα ονομάζεται EQB, θα ακολουθήσει αργότερα.