Στο πρώτο μισό του 2024, η γερμανική αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων παρουσίασε εντυπωσιακή αύξηση 19%, με 353 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία να ταξινομούνται, υπερβαίνοντας τα 297 που είχαν ταξινομηθεί την αντίστοιχη περίοδο του 2023, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της Γερμανικής Ομοσπονδιακής Αρχής Οδικών Μεταφορών (Kraftfahrt-Bundesamt – ΚΒΑ).

Σημειώνεται δε πως η αύξηση αυτή δεν αντικατοπτρίζει, προς το παρόν, τις συνέπειες της διακοπής της ομοσπονδιακής υποστήριξης. Μια πρόσφατη έρευνα της Ένωσης Γερμανικών Εταιρειών Μεταφορών (Verband Deutscher Verkehrsunternehmen – VDV), έδειξε ότι μόνο το 42% των 2.396 λεωφορείων πόλης μηδενικών εκπομπών που αρχικά προγραμματίστηκαν, θα αποκτηθούν όπως είχε σχεδιαστεί.

Η γερμανική αγορά λεωφορείων και πούλμαν το 2023 σημείωσε αύξηση 12,5%, με 753 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία άνω των 8 τόνων να ταξινομούνται, καταγράφοντας αύξηση κατά 20% σε σύγκριση με το 2022. Στην κορυφή της αγοράς βρίσκονται οι MAN, Mercedes και Ebusco. Στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων για το 2023, η MAN ηγείται, ακολουθούμενη από τις Solaris, Yutong και Wrightbus.

Στη Γερμανία, η αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη στην Ευρώπη, πίσω από τη Γαλλία, η οποία σημείωσε αύξηση 25,2% με 407 νέα λεωφορεία να κυκλοφορούν μέχρι τα μέσα του έτους. Αντίθετα, η Γαλλία είχε 424 νέες ταξινομήσεις, σημειώνοντας πτώση 16,4% από το 2023. Το Ηνωμένο Βασίλειο παρουσίασε σημαντική αύξηση, με 872 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, αύξηση 29% από την προηγούμενη χρονιά.

Τόσο στο πρώτο, όσο και στο δεύτερο τρίμηνο 2024, η Mercedes ηγήθηκε με 166 νέες ταξινομήσεις eCitaro, ενώ η MAN διατήρησε τη δεύτερη θέση με 50 οχήματα. Η ολλανδική VDL κατέχει την τρίτη θέση με 46 λεωφορεία, ενώ η Solaris ηγείται στον τομέα των υδρογονοκίνητων λεωφορείων με 22 νέες ταξινομήσεις στη Γερμανία.

Προηγούμενο άρθροBMW Skytop: αποκλειστικά για λάτρεις και συλλέκτες αυτοκινήτων
Επόμενο άρθροDuo και Bento: Η Mobilize επανεφευρίσκει την αστική κινητικότητα