Η Daimler Truck και η Kawasaki Heavy Industries υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για να μελετήσουν από κοινού τη βελτιστοποίηση των αλυσίδων εφοδιασμού υγρού υδρογόνου.

Το μνημόνιο προϋπογράφηκε την περασμένη εβδομάδα στο Τόκιο από τον Yasuhiko Hashimoto, Πρόεδρο και CEO της Kawasaki Heavy Industries και τον Dr. Manfred Schuckert, Επικεφαλής Ρυθμιστικής Στρατηγικής της Daimler Truck, παρουσία της Ευρωπαίας Επιτρόπου Ενέργειας Kadri Simson και του Ken Saito, Ιάπωνα υπουργού Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας. Ο Yoshinori Kanehana, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Kawasaki Heavy Industries, και ο Martin Daum, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και CEO της Daimler Truck, ολοκλήρωσαν την υπογραφή κατά την ετήσια συνεδρίαση του Συμβουλίου Υδρογόνου στο Βερολίνο, παρουσία του Γραμματέα του Γερμανικού Κοινοβουλίου, του Stefan Wenzel, Ομοσπονδιακού Υπουργού Οικονομικών Υποθέσεων και Δράσης για το Κλίμα, του Maroš Šefčovič, Εκτελεστικού Αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Kazuchika Iwata, Υπουργού Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας και του Hidenao Yanagi, Έκτακτου και Πληρεξούσιου Πρέσβη της Ιαπωνίας στη Γερμανία.

Η συνεργασία μεταξύ των δύο πρωτοπόρων εταιρειών αντιπροσωπεύει σημαντική πρόοδο στις συνεχείς προσπάθειες για διεύρυνση της χρήσης υγρού υδρογόνου, π.χ. στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Η αμοιβαία πρωτοβουλία περιλαμβάνει τη μελέτη ολόκληρης της αλυσίδας εφοδιασμού υγρού υδρογόνου, συμπεριλαμβανομένων των τερματικών LH2, της υπερπόντιας ναυτιλίας μεγάλου και μεσαίου μεγέθους και της αποθήκευσης υγρού υδρογόνου μεγάλης κλίμακας.

Ο Όμιλος Kawasaki εφαρμόζει καινοτόμες λύσεις με στόχο την αντιμετώπιση των κοινωνικών προκλήσεων που προβλέπονται στο Group Vision 2030, το οποίο ορίζει τα τρία πεδία εστίασής του ως «Μια ασφαλή (Safe and Secure) ασύρματα συνδεδεμένη κοινωνία», «κινητικότητα του εγγύς μέλλοντος» και «Ενέργεια και περιβάλλοντικές Λύσεις» και παρέχουν νέα αξία στους πελάτες.

Εστιάζοντας σε μια κοινωνία που βασίζεται στο υδρογόνο στην οποία χρησιμοποιείται προληπτικά, όπως περιγράφεται στο Βασικό Ενεργειακό Σχέδιο της Ιαπωνίας, η Kawasaki συνεργάζεται με κυβερνητικούς φορείς και σχετικές εταιρείες, τόσο στην Ιαπωνία όσο και στο εξωτερικό, για την ανάπτυξη τεχνολογίας πρώιμης δημιουργίας αλυσίδας εφοδιασμού υδρογόνου από την παραγωγή έως τη μεταφορά, την αποθήκευση και τη χρήση.

Η Daimler Truck είναι δεσμευμένη στη Συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα και στοχεύει να ηγηθεί των βιώσιμων μεταφορών. Η εταιρεία σχεδιάζει να καταστήσει ολόκληρη τη γκάμα φορτηγών και λεωφορείων της ουδέτερη ως προς το CO2 στην οδήγηση στις παγκόσμιες βασικές αγορές της (Ευρώπη, ΗΠΑ, Ιαπωνία) έως το 2039.

Για την απαλλαγή από τις μεταφορές που εκπέμπουν άνθρακα, η Daimler Truck ακολουθεί μια διττή στρατηγική  με υδρογονοκίνητα και ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας. Η εταιρεία υπέγραψε πρόσφατα Μνημόνιο Συνεργασίας με τη Masdar για να διερευνήσει επιλογές υγρού πράσινου υδρογόνου από το Άμπου Ντάμπι/Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στην Ευρώπη έως το 2030. Σε μια επίδειξη της σκοπιμότητας χρήσης υγρού υδρογόνου στις οδικές μεταφορές, το πρότυπο Mercedes-Benz GenH2 Truck ολοκλήρωσε πρόσφατα ένα ταξίδι 1.047 χιλιομέτρων σε όλη τη Γερμανία με ένα γέμισμα υγρού υδρογόνου σε πραγματικές συνθήκες. Η Daimler Truck κατασκευάζει έναν δοκιμαστικό στόλο Mercedes-Benz GenH2 Trucks που αναμένεται να αναπτυχθεί στα μέσα του 2024.

Προηγούμενο άρθροΟδηγίες για την οδήγηση σε συνθήκες καύσωνα
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Fortum Battery Recycling – Marubeni