Steffen Lucas

Η Mercedes-Benz Vans Sales Γερμανίας και Ευρώπης θα δημιουργήσει νέα περιοχή πωλήσεων υπό τη γενική ευθύνη του Steffen Lucas.

Η Mercedes-Benz Vans συνδυάζει τη γερμανική υπηρεσία πωλήσεων με αυτήν της περιοχής της Ευρώπης για τον σχηματισμό μιας ενιαίας, νέας μονάδας, με επικεφαλής τον Steffen Lucas (50 ετών). Είναι υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ της περιοχής της Ευρώπης και παράλληλα θα αναλάβει καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της Mercedes-Benz Sales Γερμανίας. Ο προηγούμενος Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής αγοράς ήταν ο Jochen Dimter (59 ετών), ο οποίος αποχωρεί από την εταιρεία κατόπιν αίτησής του, μετά από περισσότερα από 34 χρόνια στον Όμιλο.

Η Γερμανία αποτελεί τη μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Mercedes-Benz Vans και καλύπτει πάνω από το ένα τέταρτο των παγκόσμιων πωλήσεων βαν της εταιρείας. Τα τελευταία χρόνια, οι πωλήσεις παρουσίασαν συνεχή αύξηση. Από το 2015 σημειώνεται η καλύτερη εξαετία πωλήσεων στην ιστορία της Mercedes-Benz Vans Γερμανίας, υπό την ηγεσία του Jochen Dimter. Η νέα περιφερειακή δομή θα τεθεί σε ισχύ την 1η Ιουλίου 2021. Για τρεις μήνες, οι Steffen Lucas και Jochen Dimter θα συνεργαστούν για την εφαρμογή της αλλαγής.

Η δημιουργία μιας κοινής ευρωπαϊκής περιοχής θα εντείνει τη μεταφορά γνώσεων μεταξύ των αγορών, αλλά θα σημαίνει επίσης πως οι δραστηριότητες μπορούν να εφαρμοστούν ταυτοχρόνως σε πολλές αγορές, όπως και η ομοιογενής διαχείριση στις διάφορες χώρες, καθώς και η ταχεία εφαρμογή σημαντικών πρωτοβουλιών πωλήσεων. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται η συνεχής ψηφιοποίηση των πωλήσεων: οι πελάτες της Mercedes-Benz Vans στην Ευρώπη θα απολαμβάνουν ολοένα και περισσότερο μια ευρύτατη εμπειρία 360 μοιρών, κατά την οποία θα συναντώνται το ψηφιακό και το φυσικό ταξίδι των πελατών.

Στο μέλλον, η Mercedes-Benz Vans θα καταλάβει μια ακόμη ισχυρότερη θέση ως μάρκα premium, τόσο για επαγγελματίες, όσο και για ιδιώτες πελάτες, εκτός από την ενίσχυση της εικόνας της ως παρόχου μελλοντικών λύσεων μεταφοράς. Επιπλέον, το τμήμα Vans θα ενισχύσει στρατηγικά τις μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μέσω συνεχούς ανάπτυξης προϊόντων και υπηρεσιών απόλυτα προσαρμοσμένων στις ανάγκες του πελάτη, διασφαλίζοντας έτσι την αύξηση του κύκλου εργασιών μέσω αφοσιωμένων πελατών. Η συγχώνευση των δύο περιοχών πωλήσεων θα συμβάλει και σε αυτό.

Ο Steffen Lucas ξεκίνησε την καριέρα του στην Daimler AG το 1997, κατόπιν οικονομικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Stuttgart-Hohenheim. Μετά από αρχικά καθήκοντα στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, το 1998 μετακινήθηκε στο Βερολίνο ως Επικεφαλής Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων της Mercedes-Benz CharterWay. Από το 2000 έως το 2004, ήταν υπεύθυνος στρατηγικής και θεμελιωδών θεμάτων στο τμήμα Truck Sales. Στη συνέχεια ανέλαβε καθήκοντα Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Επαγγελματικών Οχημάτων στο Λουξεμβούργο, όπου παρέμεινε μέχρι το 2008. Στη συνέχεια, ανέλαβε τα ίδια καθήκοντα στην Τσεχία πριν αναλάβει Επικεφαλής Vans Sales το 2012 στη Στουτγκάρδη. Από το 2014 έως σήμερα, ο Steffen Lucas δραστηριοποιείται ως Επικεφαλής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ Περιοχής Ευρώπης & Διεθνών Δραστηριοτήτων Πωλήσεων Στόλου της Mercedes-Benz Vans.

 

Προηγούμενο άρθροΤο περιβαλλοντικό όραμα της Suzuki για το 2050
Επόμενο άρθροΑσαφές το σχέδιο Μηδενικής Ρύπανσης της ΕΕ