Η κινεζική πόλη Wuxi, κοντά στη Σαγκάη, δημοσίευσε το πρώτο σύνολο κανόνων της χώρας για την ανάπτυξη τεχνολογιών Internet of Vehicles (IoV).
Η τεχνολογία IoV επιτρέπει στα οχήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους και με την κυκλοφοριακή υποδομή. Η κίνηση αυτή είναι σημαντική δεδομένης της φιλοδοξίας της Κίνας να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης στα συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα.
Η Wuxi είναι βιομηχανική πόλη με σημαντικό τομέα δικτύωσης αυτοκινήτων και έξυπνης οδήγησης. Φιλοξενεί την Jiangsu Internet of Vehicles Pilot Zone, την πρώτη εθνικού επιπέδου πιλοτική ζώνη του είδους της στην Κίνα. Ωστόσο, οι σχετικοί τοπικοί κανονισμοί που διέπουν τον χώρο IoV (επίσης γνωστό ως V2X, συντομογραφία του «από το όχημα στην υποδομή») έλειπαν σε μεγάλο βαθμό. Έτσι, ο κανονισμός, ο οποίος θα τεθεί σε ισχύ την 1η Μαρτίου, καλύπτει ένα σημαντικό ρυθμιστικό κενό.
Οι νέοι κανονισμοί θα διέπουν (και θα ενθαρρύνουν) σε πρώτη φάση την επαγγελματική λειτουργία συνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων: κρατικά συνδεδεμένα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των λεωφορείων, των οχημάτων logistics και των φορτηγών παράδοσης. Τα δεδομένα αυτών των έξυπνων οχημάτων θα χρησιμοποιηθούν για βελτίωση της ποιότητας και την επέκταση της χρήσης.
Ως εκ τούτου, η Wuxi θα καταστεί πιθανότατα το επίκεντρο των προσπαθειών της Κίνας για την δημιουργία πλήρως λειτουργικού οικοσυστήματος IoV/V2X. Κάτι τέτοιο μπορεί να έχει τεράστιες συνέπειες για την Κίνα και τον ευρύτερο κόσμο. Το 2020, η κυβέρνηση απαίτησε τα μισά νέα αυτοκίνητα να διαθέτουν πλέον τεχνολογία «από το όχημα στην υποδομή» (V2X) έως το 2025. Πρόσφατη έκθεση ανέφερε ότι τα έξυπνα οχήματα στην Κίνα είχαν ήδη αξία περίπου 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, που θα διπλασιαστεί μέχρι το 2025.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα για το τι μπορεί να κάνει η συνδεσιμότητα για τον στόλο σας; Μπορείτε να συμμετάσχετε στο Connected Fleets Conference 2023 του Fleet Europe, στις 27 και 28 Μαρτίου στις Βρυξέλλες. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή