
Η τρίτη γενιά του νέου Audi Q3 παρουσιάστηκε και φιλοδοξεί να θέσει νέα δεδομένα στα premium compact.
Αναμένεται στην Ελλάδα στα τέλη Σεπτεμβρίου. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, με μια διαδρομή άνω της δεκαετίας ως σημείο αναφοράς στη συγκεκριμένη κατηγορία, το Q3 εγκαινιάζει μια νέα εποχή σχεδιαστικής ωριμότητας και τεχνολογικής υπεροχής.
Στα high lights του μοντέλου αναφέρονται οι δυναμικές και μυώδεις SUV αναλογίες σε ισορροπία με ένα ευρύχωρο εσωτερικό, η ενεργειακή απόδοση, δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης και άνεσης όπως νέο σύστημα αναρτήσεων, ισχυρή Plug-in Hybrid τεχνολογία και αποδοτικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς επίσης, συστήματα υποβοήθησης οδηγού και τεχνολογία φωτισμού από τη μεγαλύτερη κατηγορία και καινοτόμος φιλοσοφία λειτουργίας για ακόμα μεγαλύτερη άνεση.
Το νέο Q3 θα προσφέρεται σε δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έναν τετρακύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα με τεχνολογία Mild Hybrid και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων, με ισχύ 150 ίππων και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 πετρελαίου, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων και ισχύ επίσης 150 ίππων, ενώ θα είναι διαθέσιμος και ένας κινητήρας με τεχνολογία Plug-in Hybrid με συνολική ισχύ 272 ίππων.
Ισχύουν οι παρακάτω τιμές για το νέο Q3 SUV:
Q3 SUV | Ανώτατη προτεινόμενη λιανική τιμή |
Advanced TFSI Hybrid S tronic 150 hp | 41.980 € |
Advanced TDI S tronic 150 hp | 51.980 € |
Για την έκδοση Advanced TFSI Hybrid προσφέρεται προνομιακό πακέτο Premium με όφελος 3000 ευρώ, ενώ για την Advanced TDI το αντίστοιχο όφελος με το ίδιο πακέτο είναι 2000 ευρώ.
Πιο αναλυτικά,
Η αρμονικά ρυθμισμένη ανάρτηση προσφέρει μοναδική αίσθηση κύλισης, ενώ η ψηφιοποίηση του φωτιστικού συστήματος αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία. Η νέα τεχνολογία micro-LED στους προβολείς Matrix LED επιτρέπει εξατομικευμένες ρυθμίσεις φωτισμού με εντυπωσιακή ακρίβεια και αισθητική λεπτότητα.
Στον πυρήνα του, το νέο Audi Q3 συνδυάζει επιδόσεις και οικολογική συνείδηση: με αποδοτικούς θερμικούς κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας και μια Plug-in Hybrid έκδοση που προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που ενσαρκώνει τη σύγχρονη έννοια της κινητικότητας – με ακρίβεια, αρμονία και διακριτική ισχύ.
Gernot Döllner, Διευθύνων Σύμβουλος της AUDI AG: «Με συνολικά περισσότερα από δύο εκατομμύρια οχήματα να έχουν πωληθεί παγκοσμίως από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, το Audi Q3 είναι ένα από τα μοντέλα μας με τις καλύτερες πωλήσεις και κατέχει υψηλή θέση στη γκάμα προϊόντων μας. Με την τρίτη γενιά του Audi Q3, ανανεώνουμε μια σημαντική οικογένεια μοντέλων στο πλαίσιο της στρατηγικής προϊόντων μας και ενισχύουμε τη γκάμα μας με ένα ισχυρό Plug-in Hybrid μοντέλο και ενεργειακά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το νέο μοντέλο συνδυάζει την ενεργειακή απόδοση, τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και την άνεση.»
Εκτός από τους ενεργειακά αποδοτικούς και μερικώς εξηλεκτρισμένους κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Audi Q3 προσφέρει μια νέα προσαρμοζόμενη ανάρτηση που επιτρέπει την ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμικών χαρακτηριστικών. Ο Geoffrey Bouquot, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Τεχνική Ανάπτυξη στην AUDI AG, προσθέτει: «Με το εσωτερικό του Audi Q3, μεταφέρουμε την ψηφιακή σκηνή από τη μεγάλη κατηγορία στην compact. Μια καινοτόμος φιλοσοφία λειτουργίας και πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού αυξάνουν την ασφάλεια και την άνεση και καθιστούν το Audi Q3 τον ιδανικό ψηφιακό σύντροφο για την καθημερινότητα.»
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Audi Q3 έχει ακόμη πιο συναισθηματικό σχεδιασμό. Το φαρδύ Singleframe και οι κομψά κωνικοί προβολείς είναι πλήρως ενσωματωμένοι στην αεροδυναμική φιλοσοφία. Από το πλάι, μια οριζόντια γραμμή ώμου μεταξύ των προβολέων και των πίσω φώτων χωρίζει οπτικά το αυτοκίνητο σε δύο μέρη, δημιουργώντας μια πολύ ιδιαίτερη κατανομή φωτός και σκιάς.
Το πίσω τμήμα είναι εξοπλισμένο προαιρετικά με ψηφιακά φώτα OLED, που συμπληρώνονται από μια συνεχή λωρίδα φωτισμού LED και τα επίσης φωτιζόμενα δαχτυλίδια της Audi. Αυτό το επίπεδο τεχνολογίας φωτισμού που προσφέρεται στο νέο Audi Q3 είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά στην compact κατηγορία της Audi.
Το μπροστινό μέρος του compact SUV διαθέτει ψηφιακούς προβολείς Matrix LED που χρησιμοποιούν τη micro-LED μονάδα για πρώτη φορά στο Audi Q3. Η χρήση αυτής της τεχνολογίας micro-LED βελτιώνει σημαντικά τον φωτισμό και έτσι εξασφαλίζει μια έντονη αντίθεση στο δρόμο. Οι λειτουργίες φωτιστικής καθοδήγησης είναι πλέον πολύ πιο στενά συνδεδεμένες με τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού. Τα ψηφιακά φώτα ημέρας με τεχνολογία LED, που αποτελούνται από 23 τμήματα ανά πλευρά, δημιουργούν ξεχωριστές φωτεινές υπογραφές που καθιστούν το όχημα εύκολα αναγνωρίσιμο στον δρόμο.
Στο εσωτερικό, η νέα μονάδα ελέγχου τιμονιού σημαίνει περισσότερο χώρο αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα, μια νέα εμπειρία χρήστη και καλύτερη αίσθηση χώρου. Η μονάδα ελέγχου τιμονιού ενσωματώνει για πρώτη φορά δύο νέους μοχλούς κολόνας τιμονιού. Ο μοχλός στα δεξιά χρησιμεύει ως επιλογέας ταχυτήτων, ενώ αυτός στα αριστερά προσφέρει τον έλεγχο για τις λειτουργίες φώτων και τους υαλοκαθαριστήρες. Επίσης, για πρώτη φορά στην compact κατηγορία στην Audi, είναι δυνατή η παραγγελία ακουστικών κρυστάλλων για τα μπροστινά πλαϊνά παράθυρα, γεγονός που συμβάλλει στην καλύτερη ακουστική του εσωτερικού, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες. Ο όγκος του πορτμπαγκάζ των 488 λίτρων είναι μία ακόμα απόδειξη της πρακτικότητας του Audi Q3. Εάν ο πάγκος του πίσω καθίσματος αναδιπλωθεί, ο αποθηκευτικός χώρος αυξάνεται στα 1.386 λίτρα. Μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος, ενώ μπορεί επίσης να ρυθμιστεί και η γωνία κλίσης του. Το SUV έχει ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.100 κιλά.
Το εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας είναι το Audi Q3 SUV TFSI 110 kW, με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το Audi Q3 SUV TDI 110 kW είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για οδήγηση μεγάλων αποστάσεων. Το Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW μπορεί να φορτίσει με ισχύ συνεχούς ρεύματος έως και 50 kW υπό ιδανικές συνθήκες και είναι πιο ισχυρό και ενεργειακά αποδοτικό από ποτέ. Ειδικά για αυτό έχει εξοπλιστεί με μπαταρία υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 25,7 kWh (καθαρή 19,7 kWh). Αυτή η μπαταρία επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιομέτρων στον κύκλο δοκιμών WLTP.
Η περαιτέρω εξελιγμένη στάνταρ ανάρτηση προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης. Προαιρετικά διατίθενται η σπορ ανάρτηση και η ανάρτηση με έλεγχο αμορτισέρ δύο βαλβίδων για μια βέλτιστα ισορροπημένη εμπειρία οδήγησης. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της υποβοήθησης οδηγού είναι το adaptive driving assistant plus. Για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο, μια εσωτερική κάμερα παρακολουθεί επίσης τον οδηγό για σημάδια υπνηλίας και έλλειψης συγκέντρωσης. Το trained parking επιτρέπει στον χρήστη να διδάξει στο Audi Q3 εξατομικευμένους ελιγμούς στάθμευσης, ενώ η νέα υποβοήθηση οπισθοπορείας βοηθά τον οδηγό με αξιοπιστία να οδηγεί έξω από αδιέξοδα.
Δυναμική σχεδίαση
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Audi Q3 έχει ακόμη πιο μυώδη και συναισθηματική σχεδίαση. Το σχήμα του χαρακτηρίζεται από τον τέλειο συνδυασμό στρογγυλεμένων τμημάτων και γραμμών ακριβείας. Το φαρδύ Singleframe είναι τοποθετημένο ψηλά, και οι κομψά κωνικοί προβολείς δημιουργούν μια εστιασμένη εμφάνιση και ενσωματώνονται πλήρως στην αεροδυναμική φιλοσοφία του οχήματος. Ο σχεδιασμός εξασφαλίζει ιδιαίτερα αποδοτική ροή αέρα γύρω από το μπροστινό μέρος. Η ελεγχόμενη εισαγωγή ψυχρού αέρα είναι εγκατεστημένη στην περιοχή κάτω από το Singleframe και διασφαλίζει ότι ένα ρεύμα αέρα μπορεί να ρέει γύρω από αυτήν την περιοχή με ελάχιστες απώλειες. Οι αισθητήρες στάθμευσης βρίσκονται επίσης εκεί. Οι αισθητήρες για τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι εγκατεστημένοι πίσω από τα τέσσερα δαχτυλίδια της μάρκας.
Όταν το αντικρίζεις από το πλάι, μια οριζόντια γραμμή ώμου μεταξύ των μπροστινών και των πίσω φώτων χωρίζει οπτικά το αυτοκίνητο σε δύο μέρη, δημιουργώντας ένα πολύ ιδιαίτερο εφέ φωτισμού. Η πάνω πλευρά συλλαμβάνει το φως, ενώ η κάτω πλευρά σκιάζεται. Σε συνδυασμό με τις απότομα κεκλιμένες κολόνες D, αυτό κάνει τη γυάλινη επιφάνεια του χώρου των επιβατών να φαίνεται ακόμα πιο δυναμική. Τα φρύδια των θόλων που αναδύονται από την περιοχή των ώμων των μπροστινών και των πίσω τροχών θυμίζουν το αρχικό quattro.
Το πίσω μέρος διαθέτει επίσης μια ξεκάθαρη σχεδίαση. Ξεχωριστή από τα πίσω φώτα δύο τμημάτων, η με ακρίβεια σχεδιασμένη στενή λωρίδα φωτισμού διασχίζει όλο το πλάτος του οχήματος, δίνοντας στο πίσω μέρος μια καθαρή εμφάνιση. Από κάτω εκτείνεται μια φαρδιά, οπτικά ήρεμη περιοχή. Ο διαχύτης είναι ενσωματωμένος στον υπερυψωμένο προφυλακτήρα.
Η αεροδυναμική και η συνολική ακουστική του οχήματος έχουν βελτιωθεί σημαντικά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Εκτός από τον συντελεστή οπισθέλκουσας 0,30, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί κυρίως στην ακουστική.
Το νέο Audi Q3 είναι το πρώτο μοντέλο της Audi στην compact κατηγορία που προσφέρει ακουστικά κρύσταλλα για τα μπροστινά πλαϊνά παράθυρα. Σε συνδυασμό με βελτιστοποιημένη στεγανοποίηση και μόνωση στο όχημα, δημιουργείται μια αρμονική ακουστική αντίληψη με αισθητή βελτίωση στην οδηγική άνεση.
Η τεχνολογία φωτισμού από τη μεγαλύτερη κατηγορία μετατρέπει τη νύχτα σε μέρα: Η τεχνολογία φωτισμού στο νέο Audi Q3 είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην compact κατηγορία της Audi – κάτι που κατέστη δυνατό χάρη στην προσαρμογή των ψηφιακών προβολέων Matrix LED από την μεγάλη κατηγορία. Το νέο Q3 είναι το πρώτο Audi που χρησιμοποιεί τη μονάδα micro-LED, η οποία αντικαθιστά τη μονάδα DMD.
Οι λειτουργίες φωτιστικής καθοδήγησης, γνωστές ως φώτα καθοδήγησης λωρίδας και φλας αλλαγής πορείας, συνδέονται πλέον πολύ πιο στενά με τις λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού. Εμφανίζοντας σημαντικές πληροφορίες από τα συστήματα υποβοήθησης στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού μπροστά από το όχημα και με άμεση οπτική αναφορά στην οδική υποδομή, οι λειτουργίες φωτισμού συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση της ασφάλειας κατά την οδήγηση.
Σε συνδυασμό με την πηγή φωτός micro-LED, οι ψηφιακοί προβολείς Matrix LED εξασφαλίζουν μια πολύ ακριβή κατανομή φωτός των μεγάλων φώτων και ακόμη καλύτερο έλεγχο της αντανάκλασης για τους άλλους χρήστες του δρόμου, αυξάνοντας την οδική ασφάλεια.
Το εσωτερικό: λειτουργικό και με ξεκάθαρο design
Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο σχεδιασμός και η λειτουργικότητα έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Ο σχεδιασμός υψηλής αντίθεσης τοποθετεί σκόπιμα στοιχεία στο προσκήνιο ή στο φόντο, δημιουργώντας μια ζεστή αίσθηση στο εσωτερικό.
Μια γενναιόδωρη περιοχή εφαρμογής, η λεγόμενη Softwrap, εκτείνεται από τις πόρτες σε όλο το πλάτος του ταμπλό, τονίζοντας μία οριζόντια σχεδιαστική ευθυγράμμιση για μέγιστη αίσθηση χώρου. Η πανοραμική οθόνη με τον πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την οθόνη αφής MMI 12,8 ιντσών σχηματίζει την λεγόμενη ψηφιακή σκηνή. Η κυρτή της σχεδίαση δημιουργεί μια διάταξη πιλοτηρίου προσανατολισμένη στον οδηγό. Η Audi μεταφέρει έτσι την ψηφιακή σκηνή από τη μεγάλη κατηγορία στην compact. Οι επίπεδες λαβές των θυρών και μια μοντέρνα, λιτή κονσόλα υπογραμμίζουν την αίσθηση χώρου και άνεσης.
Η νέα μονάδα ελέγχου τιμονιού έχει μεγάλα πρακτικά οφέλη. Ενσωματώνει δύο νέους μοχλούς τιμονιού για πρώτη φορά, δημιουργώντας έτσι περισσότερο χώρο αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα, μια νέα εμπειρία χρήστη και μια καλύτερη αίσθηση χώρου. Ο μοχλός στα δεξιά χρησιμεύει ως επιλογέας ταχυτήτων, ενώ αυτός στα αριστερά προσφέρει τον έλεγχο για τις λειτουργίες φώτων και τους υαλοκαθαριστήρες. Η κατάργηση του επιλογέα ταχυτήτων στην κεντρική κονσόλα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερο χώρο στην κονσόλα με δύο ποτηροθήκες.
Τα ηχεία του νέου προαιρετικού ηχοσυστήματος SONOS premium βρίσκονται στο πάνω μέρος των θυρών, προσφέροντας μια έντονη ακουστική εμπειρία με τον νέο εικονικά παραγόμενο surround ήχο. Δώδεκα ηχεία υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένου του κεντρικού ηχείου και του subwoofer, τροφοδοτούνται από ενισχυτή μέγιστης ισχύος 420 watt.
Το Audi assistant, ο εκπαιδευόμενος βοηθός μέσω φωνητικών εντολών, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο πολλών λειτουργιών του οχήματος. Ο βοηθός είναι εμπλουτισμένος με Τεχνητή Νοημοσύνη – ενσωματωμένος απευθείας στο όχημα – και εμφανίζεται για πρώτη φορά ως avatar στην κεντρική οθόνη αφής του MMI και, όταν είναι ενεργός, επίσης ως εικονίδιο στο head-up display ή στο Audi Virtual Cockpit Plus.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ των 488 λίτρων καταδεικνύει την πρακτικότητα του Audi Q3. Εάν το κάθισμα σύρεται πλήρως προς τα εμπρός και είναι τοποθετημένο σε όρθια θέση, το αποτέλεσμα είναι 575 λίτρα. Εάν τα καθίσματα είναι πλήρως αναδιπλούμενα, ο αποθηκευτικός χώρος αυξάνεται στα 1.386 λίτρα. Το Audi Q3 μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 2.100 κιλά. Το ανώτερο κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο είναι 90 κιλά.
Ευρεία γκάμα κινητήρων υψηλής απόδοσης
Το νέο Q3 θα προσφέρεται σε δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης. Έναν τετρακύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα με τεχνολογία Mild Hybrid και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Αποδίδει ισχύ 150 hp (110 kW). Το τεχνολογικό αποκορύφωμα του 1.5 TFSI είναι το σύστημα Cylinder on demand (COD). Απενεργοποιεί προσωρινά τον δεύτερο και τον τρίτο κύλινδρο σε χαμηλά και μεσαία φορτία. Επιπρόσθετα, θα διατίθεται και ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 πετρελαίου. Στην εισαγωγική έκδοση διαθέτει κίνηση στους εμπρός τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic 7 σχέσεων. Η ισχύς των 150 hp (110 kW) και η ροπή των 360 Nm εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε μεγάλα ταξίδια.
Επιπρόσθετα, θα είναι διαθέσιμος και ένας κινητήρας με τεχνολογία Plug-in Hybrid πιο ισχυρός και ενεργειακά αποδοτικός από ποτέ. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα (με ισχύ116 hp και ροπή 330 Nm), το Audi Q3 SUV e-hybrid προσφέρει συνολική ισχύ 272 hp (200 kW) και συνολική ροπή 400 Nm.
Εξοπλίζεται με μια μπαταρία υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 25,7 kWh, σχεδόν διπλάσιας από αυτή της προηγούμενης – με σχεδόν ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο μοντέλο. Διατίθεται καθαρή χωρητικότητα 19,7 kWh. Αυτό αυξάνει την ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών κατά WLTP. Το Audi Q3 SUV e-hybrid μπορεί να φορτίσει έως και 50 kW (φόρτιση DC) υπό ιδανικές συνθήκες και έτσι επιτρέπει άνετα ταξίδια με ηλεκτρική κίνηση. Αυτό σημαίνει ότι μια μπαταρία αποφορτισμένη στο 10% μπορεί να επαναφορτιστεί στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα.
Νέο σύστημα αναρτήσεων για άνεση και ισχύ
Εκτός από τους κινητήρες, η Audi έχει επίσης βελτιώσει σημαντικά τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά του νέου Audi Q3. Η περαιτέρω εξελιγμένη ανάρτηση προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης. Συνολικά, αυτό το δυναμικά σχεδιασμένο SUV είναι ένα οικογενειακό μοντέλο που είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και εντυπωσιάζει με την ευελιξία του.
Η ανάρτηση με έλεγχο αμορτισέρ αντιδρά συνεχώς στα χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και στην τρέχουσα κατάσταση οδήγησης, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως το τιμόνι, το φρενάρισμα και η επιτάχυνση. Η ιδανική απόσβεση υπολογίζεται για κάθε τροχό σε κλάσματα του δευτερολέπτου και ρυθμίζονται κατάλληλα τα αμορτισέρ.
Η διαφορά μεταξύ άνεσης και σπορ οδήγησης είναι πιο αισθητή. Η ευελιξία του νέου Audi Q3 ενισχύεται επίσης από το προαιρετικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης. Δεν λειτουργεί πολύ άμεσα, αλλά με μεγάλη ακρίβεια από τη θέση ισορροπίας. Προς το τέλος της διαδρομής του τιμονιού, ο λόγος διεύθυνσης μειώνεται σημαντικά για μεγάλη ευελιξία.
Στο σύστημα χειρισμού Audi drive select του νέου Audi Q3, η λειτουργία balanced αντικαθιστά επίσης την auto mode. Όπως υποδηλώνει το όνομα, η ισορροπημένη λειτουργία balanced αντιπροσωπεύει τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ δυναμικής οδήγησης και άνεσης.
Συστήματα υποβοήθησης οδηγού
Όσον αφορά την υποβοήθηση του οδηγού, το Audi Q3 βασίζεται σε ένα ευρύ φάσμα συστημάτων που κάνουν την καθημερινή ζωή στο δρόμο πολύ πιο εύκολη και έτσι αυξάνουν την ασφάλεια.
Το νέο Audi Q3 SUV προσφέρει μια ευρεία γκάμα συστημάτων που διευκολύνουν σημαντικά και παράλληλα ενισχύουν την ασφάλεια κατά την οδήγηση. Στο βασικό εξοπλισμό διατίθενται τα ακόλουθα συστήματα: Adaptive Cruise Control, Park Assist Plus με σύστημα στάθμευσης και προβολή 360°, Πακέτο Assistance, Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) με Emergency Assist, Σύστημα συγκράτησης του οχήματος σε ανηφόρα (Hold Assist), Κάμερα οπισθοπορείας, Πακέτο Assist, με συστήματα προστασίας και προειδοποίησης, Σύστημα υποβοήθησης ελιγμών (Swerve Assist) και υποβοήθησης στροφής (Turn Assist), Cross-Traffic Assist εμπρός, Emergency Brake Assist εμπρός, Hill Hold Assist, Κάμερα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας, Περιoριστής ταχύτητας με ρύθμιση ανάλογα με τα όρια ταχύτητας και Πολυλειτουργική κάμερα.
Για πρώτη φορά, το Emergency Assistant μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος αν ο οδηγός δεν ανταποκρίνεται. Σε αυτή την περίπτωση, το σύστημα οδηγεί αυτόνομα το Audi Q3 στην άκρη του δρόμου και το ακινητοποιεί εκεί. Κατά την ενεργοποίηση, εκπέμπει οπτικές, ηχητικές και απτικές προειδοποιήσεις, δημιουργεί μικρούς κραδασμούς και ενεργοποιεί τα alarm. Για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, μια εσωτερική κάμερα παρακολουθεί τον οδηγό για σημάδια νύστας ή απόσπασης προσοχής. Αν δεν υπάρξει αντίδραση από τον οδηγό στις προειδοποιήσεις του Audi Q3 για ορισμένο χρονικό διάστημα, εκπέμπεται ηχητική ειδοποίηση και εμφανίζεται οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Αν ο οδηγός εξακολουθεί να μην αντιδρά, το Audi Q3 στρίβει αυτόματα στην άκρη του δρόμου και πραγματοποιεί κλήση έκτακτης ανάγκης.