Το Arriva Group συνεχίζει την απανθρακοποίηση των δημόσιων συγκοινωνιών στην Ευρώπη με την υιοθέτηση 16 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στις δραστηριότητές του στην Τσεχία.

Τα οχήματα επόμενης γενιάς θα εκτελούν δρομολόγια από έναν νέο ειδικά κατασκευασμένο κόμβο φόρτισης στην πόλη Kladno – τον μεγαλύτερο της Τσεχίας – ενώ θα αποσυρθούν σταδιακά από την πόλη 47 λεωφορεία ντίζελ και CNG.

Η παραγγελία συνιστά τη μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά ηλεκτρικών λεωφορείων στην Τσεχία μέχρι σήμερα.

Ο Sian Leydon, Διευθύνων Σύμβουλος του Arriva Group Ηπειρωτικής Ευρώπης, δήλωσε: «Η μετάβαση της Τσεχίας σε ηλεκτρικά λεωφορεία διαθέτει πραγματική δυναμική και οδηγεί τη χώρα σε ένα μέλλον όπου οι δημόσιες συγκοινωνίες μηδενικών εκπομπών θα είναι η προτιμητέα επιλογή.

Η Arriva Τσεχίας δεσμεύτηκε να υιοθετήσει οχήματα μηδενικών εκπομπών στην πόλη μετά την ανάθεση 10ετούς σύμβασης 57 εκατομμυρίων ευρώ από την αρχή μεταφοράς επιβατών ČSAD MHD Kladno το 2021.

Τα λεωφορεία SOR NS, που κατασκευάζονται στην Τσεχία, διαθέτουν αμάξωμα 12 μέτρων και μια σπονδυλωτή παραλλαγή 18 μέτρων, ικανή να μεταφέρει 149 επιβάτες. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν νέα γενιά μπαταριών με μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης, μεγαλύτερη αυτονομία και βελτιωμένη διάρκεια ζωής.

Οι επιβάτες θα απολαμβάνουν Wi-Fi, εξελιγμένο κλιματισμό με αντλία θερμότητας, θύρες USB και χαμηλή πλατφόρμα για εύκολη πρόσβαση επιβατών μειωμένης κινητικότητας.

Το κόστος των 10,2 εκατομμυρίων ευρώ για τα 16 ηλεκτρικά λεωφορεία και τον κόμβο φόρτισης καλύφθηκε από το Ολοκληρωμένο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (IROP) της Τσεχίας με χρηματοδότηση της ΕΕ και συνεισφορά 3,8 εκατ. ευρώ της Arriva.

Η Arriva δραστηριοποιείται στην Τσεχία από το 2006 και είναι από τους μεγαλύτερους παρόχους δημόσιων μεταφορών της χώρας, με περισσότερους από 3.500 εργαζόμενους, 90 τρένα και 1.950 λεωφορεία. Κατέχει μερίδιο αγοράς 25% στην αγορά λεωφορείων και 7% στην αγορά τρένων.

Προηγούμενο άρθροΕλλάδα 2.0: Έργα Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
Επόμενο άρθροΗ Kosmocar γιορτάζει 50 χρόνια Volkswagen Golf