
Ο κορυφαίος μηχανικός ηλεκτρικών οχημάτων της Ford δήλωσε πρόσφατα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται ενεργά πάνω σε μια «αλλαγή παιχνιδιού» στη χημεία των μπαταριών για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά οχήματα (EVs).
Η τεχνολογική αυτή εξέλιξη αναμένεται να επιτρέψει την παραγωγή οικονομικότερων και με μεγαλύτερη αυτονομία ηλεκτρικών οχημάτων Ford μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Συγκεκριμένα, ο Charles Poon, διευθυντής του τμήματος ηλεκτροκίνητης προώθησης στη Ford, ανέφερε ότι η ομάδα του ανέπτυξε μια χημεία κυψελών πλούσια σε λίθιο και μαγγάνιο (LMR) στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών Ion Park στη Ρόμυλους του Μίσιγκαν.
Η Ford ήδη παράγει τη δεύτερη γενιά αυτών των κυψελών σε πιλοτική γραμμή παραγωγής στο Μίσιγκαν. Ο Poon έγραψε σε ανάρτησή του στο LinkedIn ότι η χημεία LMR έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι των χημειών που βασίζονται στο νικέλιο.