Στην εβδομάδα σχεδιασμού στο Μιλάνο (Milan Design Week), με το concept “Style Set Free”, η Hyundai αποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας του “ιδανικού χώρου”. Το ερώτημα “ποια μορφή θα έχει;” αφήνει τους ανθρώπους να το αποφασίσουν χρησιμοποιώντας τις προτιμήσεις τους.
Στο επίκεντρο της έκθεσης είναι η “Γλυπτική”, μια αρμονική ερμηνεία του “Style Set Free”. Τα τρία βασικά εσωτερικά στοιχεία της νέας εμπειρίας της μάρκας Hyundai είναι τα ακόλουθα: Χρώμα & Φως, Υλικό και Σχήμα & Ήχος.
Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία αναδεικνύεται με υψηλής ποιότητας ψηφιακά animated γραφικά καθώς και μια σειρά από διαδραστικές ενέργειες.
“Το ‘Style Set Free’ της Hyundai στοχεύει να αναδείξει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει προσφέρει μέχρι τώρα, αλλά την αναζητούν οι πελάτες”, δήλωσε ο Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Η έκθεση θα παρουσιάσει σε ένα ευρύτερο κοινό τις επερχόμενες αλλαγές στην κινητικότητα”.
Για πρώτη φορά στο Μιλάνο, η εταιρεία παρουσιάζει επίσης μια ηχητική υπηρεσία το http://hyundai.guide, το οποίο αποτελεί έναν online οδηγό για την έκθεση, που θα παρουσιαστεί εκτενέστερα σε μελλοντικές εκδηλώσεις της εταιρείας.
Υπενθυμίζουμε ότι η φετινή Εβδομάδα Σχεδιασμού στο Μιλάνο θα διαρκέσει έως τις 14 Απριλίου 2019.