Η μετάβαση προς την CASE [1]  (ή την ACES [2]) κοστίζει πολύ ακριβά στους κατασκευαστές, αναγκάζοντάς τους να αναζητήσουν τη βοήθεια ο ένας του άλλου για να κατανείμουν το κόστος και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί. Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα συνεργασίας είναι αυτό που ανακοίνωσαν η BMW και η Jaguar Land Rover, οι οποίες θα αναπτύξουν από κοινού τεχνολογία για ηλεκτρικά οχήματα.

Η εξελιγμένη τεχνολογία του BMW Group σήμερα παρουσιάζει έναν ηλεκτροκινητήρα, κιβώτιο ταχυτήτων και ηλεκτρονικά συστήματα σε ένα σύνολο. Αυτός ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί σπάνιες γαίες, επιτρέποντας στη BMW να μειώσει την εξάρτησή της από τη διαθεσιμότητά τους.

Από τον επόμενο χρόνο, το BMW Group θα παρουσιάσει αυτήν την ηλεκτρική μονάδα κίνησης, την πέμπτη γενιά (“Gen 5”) της τεχνολογίας eDrive, με το BMW iX3 Sports Activity Vehicle. Η ηλεκτρική μονάδα κίνησης Gen 5 θα αποτελεί το κινητήριο σύστημα στο οποίο θα βασίζονται οι επόμενες εξελίξεις από κοινού με την Jaguar Land Rover.

Μια μικτή ομάδα εμπειρογνωμόνων των BMW Group και Jaguar Land Rover στο Μόναχο θα επιφορτισθεί με την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτροκινητήρα Gen 5 με την παραγωγή να αναλαμβάνεται από τον κάθε εταίρο στις δικές τους εγκαταστάσεις. Και οι δύο εταιρείες θα επιδιώξουν να συμμορφωθούν στις δικές τους συγκεκριμένες συνθήκες και ανάγκες.

[1] Connected Autonomous Shared Electric

[2] Automated, Connected, Electric and Shared

 

 

 

Προηγούμενο άρθροRenault και Nissan ιδρύουν το Alliance Innovation Lab στο Τελ Αβίβ
Επόμενο άρθροΑύξηση στις ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον Μάιο