Η Hyundai Motor Group ανακοίνωσε το Hydrogen Vision 2040, για τη διάδοση του υδρογόνου έως το έτος αυτό. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε το concept Trailer Drone. 

Υπογραμμίζοντας περαιτέρω την πρωτοποριακή δέσμευσή του για καθαρή βιώσιμη ενέργεια για όλους τους τύπους κινητικότητας, το Hyundai Motor Group αποκάλυψε πρωτοποριακά σχέδια για τον εξηλεκτρισμό όλων των νέων μοντέλων επαγγελματικών οχημάτων – με ηλεκτρικούς κινητήρες κυψελών καυσίμου ή ηλεκτρικές μπαταρίες, καθώς και την εφαρμογή συστημάτων κυψελών καυσίμου – σε όλα τα μοντέλα έως το 2028. Η τολμηρή στρατηγική θα θέσει τον Όμιλο στην πρωτοπορία του τομέα των επαγγελματικών οχημάτων, στη διαδικασία αναδιαμόρφωσης του κλάδου και στην υλοποίηση ενός βιώσιμου καθαρού μέλλοντος.

Εκπροσωπώντας τα σχέδια του Ομίλου για ένα νέο «κύμα» προϊόντων και τεχνολογιών με βάση το υδρογόνο που ωθεί στην πορεία προς μια κοινωνία υδρογόνου, οι δραστηριότητες του Hydrogen Wave (Κύμα Υδρογόνου) ξεκίνησαν με μια διαδικτυακή παρουσίαση-με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Ομίλου, Euisun Chung και άλλα ανώτερα στελέχη. Η ομάδα σκιαγράφησε τη μελλοντική στρατηγική υδρογόνου του Ομίλου για συστήματα κυψελών καυσίμου και λύσεις βασισμένες σε κυψέλες καυσίμου για κινητικότητα και άλλους τομείς.

Ο κεντρικός στόχος του Ομίλου να εφαρμόσει πλήρως τη γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου έως το 2028 θα τον καταστήσει την πρώτη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που θα πραγματώσει τέτοιες φιλοδοξίες για τις μεταφορές επαγγελματικών οχημάτων και θα βοηθήσει περαιτέρω στη μετάβαση στην πραγματικά βιώσιμη κινητικότητα.

Το concept Trailer Drone

Πρόκειται για ένα φουτουριστικό φορτηγό που προσδιορίζεται ως “σύστημα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με υδρογονοκίνηση, απολύτως αυτόνομης λειτουργίας”.

Φέροντας δεξαμενή υδρογόνου που παρέχει αυτονομία 1.000 χλμ., το μεταφορικό όχημα διαθέτει δύο ηλεκτρικούς φορείς. Αποτελώντας ένα αυτόνομο ηλεκτρικό πλαίσιο που τροφοδοτείται από κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, κάθε φορέας φέρει αισθητήρες και υπολογιστές για αυτόνομη οδήγηση.

Το Trailer Drone κινείται όταν προσαρτώνται δύο φορείς σε κάθε άκρο του τρέιλερ. Χάρη στην ανεξάρτητη τετρακίνηση, οι φορείς παρέχουν υψηλή ευελιξία στο τρέιλερ και μπορούν να κινηθούν οπουδήποτε, σε λιμάνια και πολυσύχναστους αυτοκινητόδρομους.

Το τρέιλερ χρησιμοποιεί αυτόνομη μετακίνηση όταν φτάσει στον προορισμό του, ενώ οι φορείς μπορούν να χρησιμοποιηθούν πλέον ανεξάρτητα. Επιπλέον, το τρέιλερ μπορεί να χωριστεί σε τρία μέρη, μεταφέροντας μεμονωμένο φορτίο σε διαφορετικούς προορισμούς, εάν χρειαστεί.

Οι φορείς μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως Rescue Drone, μεταφέροντας φορτίο και εξοπλισμό έκτακτης ανάγκης. Η Hyundai πιστεύει πως αυτό το πρότυπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αντιμετώπιση πυρκαγιών και άλλων έκτακτων καταστάσεων.

Προηγούμενο άρθροΗ Kosmocar και το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης στην 85η ΔΕΘ
Επόμενο άρθροBMW Group: Μέτρα για μείωση εκπομπών CO2