Τα ποδήλατα φορτίου αποτελούν κοινό θέαμα στις περισσότερες πόλεις σήμερα και πολλά από αυτά υποβοηθούνται από ηλεκτροκινητήρα μπαταρίας. Το SunRider διαφέρει γιατί είναι αυτοφορτιζόμενο ηλιακό ηλεκτρικό ποδήλατο.

«Ενώ η ηλεκτρική ενέργεια είναι μια καλή αρχή, είναι εύκολο να ξεχνάμε ότι το δίκτυο που χρησιμοποιείται για τη φόρτιση της μπαταρίας στηρίζεται επί του παρόντος κατά 90% σε ορυκτά καύσιμα. Επομένως, εξακολουθεί να είναι υπεύθυνη για τις εκπομπές CO₂. Πιστεύουμε ότι όλες οι μπαταρίες πρέπει να φορτίζονται μόνες τους με καθαρή ενέργεια. Το μέλλον είναι η ηλιακή ενέργεια» δηλώνει η ολλανδική εταιρεία Need The Globe, η οποία επιθυμούσε να αναπτύξει ένα ποδήλατο συμβατό με την Green Deal Zero Emission Urban Logistics [1].

Προϊόν της Need The Globe είναι το SunRider, που καινοτομεί στα ποδήλατα φορτίου, με ηλιακούς συλλέκτες για τη φόρτιση μπαταρίας.

Το ποδήλατο διαθέτει κινητήρα hub 250W με ανταλλασσόμενη μπαταρία 1.6kWh και δέχεται ευρω-παλέτες 1μ3 και φορτίο μέχρι 150 κιλά. Διαθέτει τρία ηλιακά κάτοπτρα, τα οποία η εταιρεία ισχυρίζεται πως είναι αρκετά για μείωση των εκπομπών CO2 κατά 95% σε σύγκριση με ένα βαν ντίζελ και κατά 50% σε σύγκριση με τα παραδοσιακά ηλεκτρικά ποδήλατα φορτίου της αγοράς.


[1] Ο τελικός στόχος της Πράσινης Συμφωνίας Zero Emission City Logistics είναι η μείωση των επιβλαβών εκπομπών – δηλαδή CO2, NOx και αιωρούμενων σωματιδίων – και ο θόρυβος από τα logistics στο μηδέν έως το 2025 στο Άμστερνταμ. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, περισσότεροι από 100 συμμετέχοντες στην Πράσινη Συμφωνία ξεκίνησαν τα λεγόμενα Living Labs το 2016. Τα Living Labs είναι ερευνητικές συνεργασίες με τη συμμετοχή όλων των μερών που εμπλέκονται στα logistics: αποστολείς, παραλήπτες, πάροχοι υπηρεσιών logistics, προμηθευτές καυσίμων, κατασκευαστές οχημάτων, ιδρύματα γνώσης και τοπικές αρχές.

Προηγούμενο άρθροΝέο Volkswagen Polo: ψηφιακό και hi-tech
Επόμενο άρθροΣυνεργασία Valeo και Brighter AI

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here