Η έκτη διοργάνωση του Fleet Europe Remarketing Forum καλωσόρισε περίπου 200 συμμετέχοντες από όλη την Ευρώπη, οι οποίοι ανυπομονούσαν να κατανοήσουν τις πρόσφατες εξελίξεις σε έναν τομέα που αλλάζει ταχύτατα.

Αυτό που προέκυψε ξεκάθαρα κατά τη διάρκεια της πρωινής συνόδου του Remarketing Forum, μέ τίτλο “Η αδιαμφισβήτητη αλήθεια του κινητήρα”, είναι η πόλωση στη συζήτηση για το σύστημα κίνησης. Από τη μία πλευρά, ο Massimo Fedeli από την AIR Alliance αποκάλυψε τα εντυπωσιακά αποτελέσματα δοκιμών για τους τελευταίους πετρελαιοκινητήρες που ελέγχθηκαν με RDE, αποδεικνύοντας ότι το καύσιμο έχει ακόμα μέλλον και θέση στην αγορά του στόλου. Από την άλλη πλευρά, ο Bart Biebuyck από την κοινή πρωτοβουλία καυσίμων και υδρογόνου έριξε μια “βόμβα”, δηλώνοντας ότι δεν μπορούσε να πιστέψει ότι η αγορά εξακολουθεί να μιλάει για το ντίζελ σαν μια βιώσιμη λύση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να απορριφθούν οι μηχανές καύσης συνολικά και να στραφούμε σε BEV και κατά προτίμηση FCEV.

Οι κίνδυνοι για το remarketing των ντίζελ και BEV

Μετά από μια εισαγωγή του Christof Engelskirchen από τον όμιλο Autovista, το BEV και το ντίζελ διερευνήθηκαν περαιτέρω κατά τη διάρκεια συζήτησης με την Alba Abiega από την BCA Europe, τον Olivier Ferry από την Hyundai Motor Europe, τον Renaud Lafleuriel από την FCA Group και τον Frédéric Van Heems από την ALD Automotive (στη φωτογραφία από δεξιά προς τα αριστερά).

Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσίαση από τον Mathias Popp από την SGS, ο οποίος εξήγησε τις επιδράσεις του WLTP και το ζήτημα της υπερκάλυψης που ξεκινά πραγματικά το 2020. Προβλέπει ένα “τσουνάμι” νέων plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων το επόμενο έτος, πιθανόν όχι χωρίς ανατροπές σε περιοχές όπου η διείσδυση ZLEV (οχήματα με μηδενικές έως χαμηλές εκπομπές) είναι πολύ χαμηλή σήμερα. Αυτό είναι το σημείο στο οποίο εστιάζουν ορισμένοι εμπειρογνώμονες του remarketing αναμένοντας αυξημένο αριθμό ιδιωτικών ταξινομήσεων και συνεπώς ευκαιριών και απειλών.

Ναι, εξακολουθούμε να μιλάμε για το ντίζελ – μπορεί να παραμείνει λίγο ακόμα στο προσκήνιο, αλλά όταν θα αυξηθούν οι εκπτώσεις στα νέα μοντέλα BEV και αυξηθούν τα ποσά επιδότησης – η Γερμανία ανακοίνωσε ένα επίδομα μέχρι 6.000 ευρώ στις νέες αγορές BEV – η αγορά συνήθως στρέφεται εκεί που πηγαίνουν και τα χρήματα, έτσι η υιοθέτηση των BEV θα αυξηθεί σημαντικά.

Προηγούμενο άρθροSmart Mobility: Υποψηφιότητες βραβείων Καινοτομίας και Start-ups
Επόμενο άρθροΚυκλοφόρησε το 3o τεύχος του FLEET BUSINESS