Κυκλοφόρησε το 3ο τεύχος του FLEET BUSINESS, του περιοδικού που καταγράφει τον παλμό του κλάδου των εταιρικών αυτοκινήτων και της κινητικότητας, τόσο στη χώρα μας όσο και στον ευρωπαϊκό περίγυρο. Η έκδοση αυτή εντάσσεται στο νέο εκδοτικό εγχείρημα της Direction Business Network, που ήρθε να καλύψει το κενό στην πληροφόρηση για το χώρο του Fleet και Mobility Management.

Το project αυτό περιλαμβάνει ηλεκτρονική έκδοση FleetNews, που έχει κυκλοφορήσει ήδη 46 τεύχη, καλύπτοντας σε εβδομαδιαία βάση όλα τα σχετικά θέματα της αγοράς και το portal fleetnews.gr για την αγορά του Fleet Management και του Mobility.

Απευθύνεται στα στελέχη της αγοράς του Αυτοκινήτου, του Leasing and Rental, των Μεταφορών και της Κινητικότητας γενικά, αλλά και σε όλες τις επιχειρήσεις που διαθέτουν εταιρικά οχήματα. Η Direction Business Network υποστηρίζεται στο νέο της εγχείρημα από τη Nexus Communication, η οποία, με έδρα το Βέλγιο, αποτελεί leader στον τομέα της business to business ενημέρωσης σε θέματα διαχείρισης εταιρικών στόλων και mobility σε διεθνές επίπεδο.

Το 3ο τεύχος του περιοδικού FLEET BUSINESS φιλοξενεί συνέντευξη της επικεφαλής της ALD στην Ελλάδα, κυρίας Gisèle Urquia. Φιλοξενεί, ακόμα, τις απόψεις των ανθρώπων της κινητικότητας και της αυτοκινητοβιομηχανίας διεθνώς και τις τάσεις που οι ίδιοι θεωρούν ότι επικρατούν ήδη σήμερα και διαμορφώνουν το μέλλον. Φωτίζει την αγορά των επιχειρήσεων που λειτουργούν στην Ελλάδα και προβάλει τον τρόπο που τρεις από αυτές διαχειρίζονται τον εταιρικό τους στόλο, οι Boehringer Ingelheim Ελλάς, METRO και Real Consulting.

Περιλαμβάνει, ακόμα, ειδικό αφιέρωμα στα λεωφορεία και τουριστικά πούλμαν, αυτής της σημαντικής -τόσο για τον τουρισμό όσο και για την κινητικότητα- αγοράς, για την οποία μιλούν οι εκπρόσωποι της Mercedes-Benz Ελλάς και της ΜΑΝ Ελλάς. Ασχολείται ακόμα με τα θέματα της τεχνητής νοημοσύνης, της συνδεσιμότητας και της τηλεματικής, της αυτόνομης οδήγησης, της MaaS, ενώ περιλαμβάνει μια διαφορετική προσέγγιση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και στα ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου, καθώς και στοιχεία για τη μετάβαση σε οχήματα εναλλακτικής ισχύος σε όλη την Ε.Ε.

Προηγούμενο άρθροRemarketing Forum: πόσο θα μιλάμε ακόμα για το ντίζελ;
Επόμενο άρθροGFMC, με το βλέμμα στην παγκοσμιοποίηση