H Mitsubishi Motors αναβάθμισε τις online υπηρεσίες της προσθέτοντας τις νέες λειτουργίες Buy-Online και Προσφορές στον ιστότοπο mitsubishi-motors.gr με στόχο την ολοκληρωμένη online εξυπηρέτηση των πελατών της.
Οι νέες λειτουργίες προσφέρουν απευθύνονται σε όσους επιθυμούν να πληροφορηθούν ή και να πραγματοποιήσουν την αγορά του νέου Mitsubishi αυτοκινήτου τους από το διαδίκτυο.
Λειτουργία buy-online
Η συγκεκριμένη λειτουργία εμφανίζει αρχικά τη σελίδα επιλογής μοντέλου και δίνει τη δυνατότητα στον υποψήφιο αγοραστή να διαμορφώσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί:
Μετά την ολοκλήρωση των επιλογών προτιμήσεων η σελίδα εμφανίζει το τελικό αποτέλεσμα όπου υπάρχει η δυνατότητα λήψης φυλλαδίου και η επιλογή ‘Αγοράστε ONLINE’.
Επιλέγοντας το ‘Αγοράστε ONLINE’ ο ενδιαφερόμενος μεταφέρεται σε μια φόρμα συμπλήρωσης στοιχείων επικοινωνίας παρόμοια με αυτή των test drive. Στην φόρμα δίνονται επιπλέον οι επιλογές ώστε να δηλώσει τον τρόπο επιθυμητής πληρωμής και εάν υπάρχει αυτοκίνητο για ανταλλαγή.
Οι πληροφορίες που λαμβάνονται από κάθε υποψήφιο αγοραστή προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο της Mitsubishi σε ημερήσια βάση. Έτσι, για την εξασφάλιση της εξυπηρέτησης, ο εκπρόσωπος πριν επικοινωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή, διαθέτει όλα τα στοιχεία επικοινωνίας, το επιθυμητό μοντέλο καθώς και πληροφορίες σχετικά με την πώληση.
Επίσης, εφόσον κάποιος επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει τη διαδικασία αγοράς εξολοκλήρου ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση της ψηφιακής του υπογραφής (http://www.aped.gov.gr/).
Λειτουργία Προσφορές
Όλες οι προωθητικές ενέργειες που ισχύουν κάθε μήνα για τα μοντέλα της Mitsubishi Motors είναι πλέον προσβάσιμες μέσω της ιστοσελίδας.
Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα επιλέγοντας προσφορά να μεταφερθεί σε επόμενη σελίδα η οποία εμφανίζει περισσότερες πληροφορίες και τις επιλογές ‘Επικοινωνία με επίσημο έμπορο’ και ‘Λήψη Προσφοράς’.
Η επικοινωνία με επίσημο έμπορο τον μεταφέρει στη σελίδα με τον εντοπισμό dealer και η λήψη προσφοράς στη σελίδα Buy Online.
Τα στοιχεία που λαμβάνονται από κάθε υποψήφιο πελάτη προωθούνται στον αντίστοιχο επίσημο έμπορο ο οποίος χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες που θα έχει στη διάθεσή του (μοντέλο, χρηματοδοτικό, ανταλλαγή) και αξιοποιώντας τις σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας μέσω των εφαρμογών τεχνολογίας VoIP (Skype, WhatsApp, Messenger, Viber, Hangouts) μπορεί να επικοινωνήσει με τον υποψήφιο αγοραστή. Έτσι υπάρχει και η δυνατότητα πραγματοποίησης video-κλήσης για την παρουσίαση του μοντέλου.