Το νέο μοντέλο της Lynk & Co, το “02”  είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV με κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. 

Η εταιρεία βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στις παρατηρήσεις και υποδείξεις των αγοραστών του πρώτου της μοντέλου “01” για να εξελίξει και να παρουσιάσει με τη μορφή του τελικού προϊόντος, που οι Έλληνες δημοσιογράφοι οδήγησαν την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου στη Σλοβενία. Ένα ολότελα διαφορετικό αυτοκίνητο από το plug in υβριδικό 01, με υψηλή ποιότητα κατασκευής (που ομολογουμένως δεν έχει τίποτα κοινό με την παλιότερη, υποτιμητική αντίληψη περί «κινέζικου») και πολύ ενδιαφέροντα δυναμικά χαρακτηριστικά, το οποίο έρχεται στη χώρα μας τον Μάρτιο.

Στην περίπτωση του Lynk & Co 02 βλέπουμε ότι οι Κινέζοι κράτησαν κάποια στοιχεία τακτικής από το μοντέλο 01, ωστόσο σε κάποιους τομείς αποφάσισαν να διαφοροποιηθούν. Για παράδειγμα, αποφάσισαν να διπλασιάσουν τα χρώματα στα οποία προσφέρεται το νέο τους μοντέλο (από 2 σε 4) – τα οποία επιπλέον είναι και πιο ζωηρά, ενώ απέφυγαν και κάποιες αμφιλεγόμενες αισθητικές επιλογές, όπως οι χαρακτηριστικές μπλε λεπτομέρειες στο αμάξωμα και τις ζάντες του 01. Αξιοποίησαν δε μια πολύ αποτελεσματική πλατφόρμα της μεγάλης Geely (στην οποία ανήκει η Lynk & Co) προκειμένου να «χτίσουν» επάνω της ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο με ισχύ 200 kW (272 hp) και μπαταρία 66 kWh – η οποία προσφέρει αυτονομία έως 445 χλμ. – το οποίο προσφέρεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού: Core με τιμή 38.990€ και την πιο πλούσια More που ανεβαίνει στα 42.990€. Δεν είναι ιδιαίτερα χαμηλές αυτές οι τιμές, όμως οι άνθρωποι της εταιρίας προσβλέπουν στη συνέχιση των κρατικών κινήτρων – δύσκολα όμως θα δούμε το “02” κάτω από 30.000 €, καθώς θεωρείται απίθανο να επαναληφθεί η υψηλή επιδότηση των 9.000€.

Το νέο μοντέλο παρουσίασε στους δημοσιογράφους ο David Green, VP Strategy, Products and offers της Lynk & Co.

Το γιατί επελέγη η Σλοβενία ως τόπος παρουσίασης του Lynk & Co 02 γίνεται εύκολα κατανοητό αν θυμίσουμε ότι η εταιρία που το αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, η Maxx Auto, είναι μέλος του ομίλου SEEAG. Όπως είχαμε γράψει και κατά την παρουσίαση των επαγγελματικών Farizon, η SEEAG είναι εταιρία σλοβενικών συμφερόντων και δραστηριοποιείται ποικιλοτρόπως στις χώρες της Βαλκανικής (Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, Βοσνία, Αλβανία, Μαυροβούνιο, Μολδαβία, Βόρεια Μακεδονία και φυσικά Σλοβενία) είτε ως αντιπρόσωπος είτε ως mega-dealer με δικό της δίκτυο συνεργατών.

Πρόσφατα η Maxx Auto προχώρησε σε μία μεγάλη επένδυση στη χώρα μας αποκτώντας το ακίνητο της πρώην αντιπροσωπείας της Mercedes-Λαϊνόπουλος, στη Νέα Κηφισιά. Σημειώστε δε ότι στο δίκτυό της, που βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και προσθήκης νέων συνεργατών, προς το παρόν εντάσσονται οι εταιρίες: ΕΚΚΑ και Παντόπικος (Αθήνα), Τζιάλας (Ιωάννινα), Γιαννίρης (Θεσσαλονίκη) και Παπακαλιάτης (Ηράκλειο), ενώ τις δικές της εγκαταστάσεις διαθέτει και η ίδια η Maxx Auto (Ανδρεα Παπανδρεου 29, Μαρούσι). Διευθύνων σύμβουλος της Maxx Auto είναι ο Γεώργιος Νίτσολας.

Κλείνουμε με μερικές τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με το Lynk & Co 02 που οδηγήσαμε στη Σλοβενία:

Με μήκος 4.460 mm, πλάτος 1.845 mm, ύψος 1.573 mm και μεταξόνιο 2.755 mm το Lynk & Co 02 εντάσσεται στην κατηγορία των C-SUV. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 191 mm (174 mm με πλήρες φορτίο). Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 410 λίτρα (1349 λίτρα αν πέσουν τα πίσω καθίσματα), ενώ μπροστά (κάτω από το εμπρός καπό) υπάρχει ένας ακόμα μικρός χώρος 15 λίτρων. Το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1820 κιλά.

Στον τομέα της φόρτισης, η έκδοση Core διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW για πλήρη φόρτιση (0-100%) σε 7,5 ώρες, ενώ η ακριβότερη More διαθέτει φορτιστή 22 kW που εξασφαλίζει ολοκλήρωση της διαδικασίας σε 4,0 ώρες. Και στις δύο περιπτώσεις το Lynk & Co 02 επιδέχεται ταχεία φόρτιση DC έως 150 kW που προσφέρει φόρτιση 10-80% σε 30 λεπτά. Αυτή η δυνατότητα είναι που καθιστά, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας, περιττή την ανάγκη μιας μεγαλύτερης μπαταρίας (τα 66 kWh δεν είναι από τις πιο μεγάλες χωρητικότητες που προσφέρονται στα νέα ηλεκτρικά μοντέλα) αφού μπορεί κανείς να φορτίσει γρήγορα το 02 και να συνεχίσει το ταξίδι του.

Η συνδυαστική κατανάλωση (WLTP) είναι 17,6 kWh/100 χλμ. στην περίπτωση του Core που εφοδιάζεται με ζάντες 19’’ και 17,1 kWh/100 χλμ. για το More που διαθέτει ζάντες 20’’.

Τέλος ο κατάλογος με τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) με τα οποία εφοδιάζεται το νέο Lynk & Co περιλαμβάνει στοιχεία όπως τα Front Cross Traffic Alert (FCTA), Evasive Maneuver Assist (EMA), Lane Change Assist (LCAL Rear Cross Traffic Alert (RCTA), Rear Collision Warning (RCW) και Intelligent Cruise Control (ICC) κ.ά.

Το νέο μοντέλο παρουσίασε στους δημοσιογράφους ο David Green, VP Strategy, Products and offers της Lynk & Co.

Προηγούμενο άρθροCitroen C3 Aircross: Το φθηνότερο ηλεκτρικό SUV – Έρχεται την ΄Ανοιξη
Επόμενο άρθροΣτρατηγικός διάλογος Ε.Ε. – Κατασκευαστών: Άμεση δράση στον κλάδο των επαγγελματικών