Από την άνοιξη του 2024 έχει ξεκινήσει ο Όμιλος Σφακιανάκη τον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Σε όλες τις εταιρίες του, με στόχο τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και την ενίσχυση της εμπειρίας των πελατών και των εργαζομένων. Ενδεικτικά:

  • Βρίσκεται σε εξέλιξη έργο υλοποίησης CRM με ενσωματωμένες λειτουργικότητες DMS, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια καινοτόμα ενιαία πλατφόρμα λειτουργίας, όλων των δραστηριοτήτων του Ομίλου, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εμπειρία χρήσης των υπαλλήλων και των πελατών και μειώνοντας δραστικά τον χρόνο εξυπηρέτησης και λειτουργίας όλων των ροών εργασίας.
  • Στα σημεία διεπαφής πελατών και εξυπηρέτησης πελατείας (web Sites, Contact Centers) εκπονείται καινοτόμο έργο με χρήση τεχνολογίας Google Natural Language AI σε φωνητική πύλη IVR και Chat Bot με λογική AI platform interoperability.
  • Στα Contact Centers του Ομίλου έχει ξεκινήσει εφαρμογή της τεχνολογίας Advance CX CTI Genesys, η οποία με σειρά καινοτομιών και state of the art τεχνολογιών, αναβαθμίζει την εμπειρία επικοινωνίας του πελάτη με τον Όμιλο.
  • Για τα καταστήματα BMW του Ομίλου Σφακιανάκη δημιουργήθηκε το καινοτόμο AI Video Chat Bot «Ιάσονας», το οποίο αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
  • Στα καταστήματα του Ομίλου Σφακιανάκη, θα ξεκινήσει έργο Augmented Reality για την φυσική εξυπηρέτηση των Πελατών από την Virtual AI περσόνα του Ομίλου Σφακιανάκη.
Προηγούμενο άρθροeVTOL: Η πρώτη πτήση αυτοκινήτου στην Ιαπωνία (βίντεο)