BYD SEAL U DM-i Dynamic

Πραγματοποιήθηκε τη βδομάδα που πέρασε η παρουσίαση στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου του νέου μεγάλου SUV της BYD. Πρόκειται για το Seal U DM-i, που είναι το πρώτο plug in hybrid μοντέλο της παγκοσμίως πρώτης σε πωλήσεις οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας εταιρίας από την Κίνα, το οποίο προσφέρει υψηλή ποιότητα και εξαιρετικό εξοπλισμό σε που ενδιαφέρουσα τιμή.

BYD Παρουσίαση

H παρουσίαση έγινε με κάθε επισημότητα στον γνωστό «Αστέρα» – Four Seasons Astir Palace Hotel Athens – παρουσία των Σταύρου Τάκη, Προέδρου & Διευθ. Συμβούλου του Ομίλου Σφακιανάκη, και Νικόλα Τάκη, Director του Ομίλου, αλλά και υψηλόβαθμων εκπροσώπων της BYD, μεταξύ των οποίων οι Jeremy Wang, Country Manager BYD Europe και Allen You, Product Manager BYD Europe, o οποίος παρουσίασε στους Έλληνες συντάκτες αυτοκινήτου τις ιδιαιτερότητες της λειτουργίας του Dual Mode συστήματος κίνησης του νέου μοντέλου, το οποίο δίνει σαφή προτεραιότητα στην κίνηση αποκλειστικά με τον (τους) ηλεκτροκινητήρα (-ες) του. Γεγονός που καθιστά τη συγκεκριμένη τεχνολογία πιο φιλική προς το περιβάλλον, πετυχαίνοντας μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, πολύ καλές επιδόσεις και άνεση.

BYD SEAL U DM-i

Σημειώστε ότι το SEAL U DM-i είναι το πρώτο όχημα της BYD στην Ευρώπη που εφοδιάζεταιμε την τεχνολογία Super DM προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία από 70 έως και 80 χλμ., ανάλογα με την έκδοση.

BYD SEAL U DM-i Εσωτερικό

Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις:

α) την έκδοση SEAL U DM-i Design η οποία είναι τετρακίνητη, διαθέτοντας δύο ηλεκτροκινητήρες υψηλής ισχύος (150 kW – 204 PS για τον εμπρός και 120 kW – 164 PS για τον πίσω κινητήρα) και μια “Blade Battery” με χωρητικότητα 18,3 kWh, η οποία υποστηρίζεται από τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, που αναπτύχθηκε από την ίδια τη BYD. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει 96 kW (131 PS) και συνεργάζεται με τους δύο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 238 kW (324 PS) και η συνολική μέγιστη ροπή 550 Nm.

β) την έκδοση Boost, που είναι προσθιοκίνητη και προσφέρεται με έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 72 kW (98 PS) και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα υψηλής ισχύος 145 kW (198 PS). Η έκδοση Boost διαθέτει την ίδια Blade Battery της BYD με χωρητικότητα 18,3 kWh, όπως και η έκδοση Design. Η συνολική ισχύς του συστήματος για την έκδοση Boost είναι 160 kW (218 PS). Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm.

Ο τιμοκατάλογος είναι εξαιρετικά απλός, αλλά άκρως ενδιαφέρων αφού η έκδοση Boost κοστίζει 38.900 €, ενώ η έκδοση Design 4WD φτάνει τα 46.500 € – με τις τιμές αυτές να αντιστοιχούν σε ένα πραγματικά πολύ πλούσιο εξοπλισμό. Είναι δε το Seal U DM-i άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας.

Το BYD SEAL U DM-i προσφέρεται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ. και εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τουλάχιστον το 70% της αρχικής χωρητικότητας της μπαταρίας. Εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. καλύπτει και τον ηλεκτροκινητήρα.

Προηγούμενο άρθροΕγκρίθηκαν οι δασμοί στα κινεζικά ηλεκτρικά – συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις