Ο Peter Grøftehauge απέκτησε το 100% της Autorola, εξαγοράζοντας το υπόλοιπο ποσοστό του αδελφού του, Martin.
Αυτή η αλλαγή – «φυσική εξέλιξη» μετά από 30 χρόνια – δεν θα επηρεάσει τις καθημερινές δραστηριότητες της εταιρείας ή οποιασδήποτε θυγατρικής ή κοινοπραξίας της, ανέφερε η Autorola.
Ο Peter Grøftehauge, ο οποίος συγκαταλέγεται στο Fleet Europe Remarketing Hall of Fame από τον περασμένο μήνα, υπόσχεται ότι η Autorola «θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή καινοτομίας του παγκόσμιου remarketing οχημάτων».
Ιδρυθείσα το 1996 από τους Peter, Martin και τον πατέρα τους Niels, ως διαδικτυακό σύστημα δημοπρασιών οχημάτων στη Δανία, η Autorola άρχισε να επεκτείνεται διεθνώς, με παρουσία στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλες επτά ευρωπαϊκές αγορές, από τα μέσα της δεκαετίας του 2000. Η επέκταση συνεχίστηκε στην Ευρώπη και όχι μόνο, με δραστηριότητες στην Αυστραλία το 2008, στην Τουρκία το 2012 και ούτω καθεξής. Φέτος, η Autorola ίδρυσε κοινοπραξία με την Al-Futtaim στα ΗΑΕ, έτοιμη για ταχεία επέκταση στην Μέση Ανατολή.
Η εταιρεία παραμένει ιδιωτική, με παρουσία σε 20 χώρες και πέντε ηπείρους και ομάδα άνω των 750 εργαζομένων στις αγορές της.
Το 2024, η Autorola θα αναπτύξει το Indicata Forecasting στην Ευρώπη και τη Βραζιλία και θα εξερευνήσει νέες αγορές στη Μέση Ανατολή. Θα εστιάσει στρατηγικά στην ενσωμάτωση Big Data και AI, για παροχή λύσεων αιχμής. Η εταιρεία σκοπεύει να απασχολεί 1.000 υπαλλήλους παγκοσμίως έως το 2028, εστιάζοντας σε στρατηγικές ανάπτυξης.