Με τη νέα CLE Coupé, η Mercedes-AMG εμπλουτίζει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της και επαναπροσδιορίζει τις βασικές επιδόσεις της κατηγορίας .

Το σπορ, κομψό δίθυρο μοντέλο CLE 53 4MATIC+ Coupé συνδυάζει την ευελιξία και τον σπορ χαρακτήρα της C-Class, με τον χώρο και το επίπεδο της E-Class. Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 3,0 λίτρων διπλής συμπίεσης, μέσω υπερσυμπιεστή καυσαερίων και πρόσθετου ηλεκτρικού συμπιεστή, έχει τροποποιηθεί πλήρως και αποδίδει πλέον 330 kW (449 hp). Παρέχει μέγιστη ροπή 560 Nm (με υπερσυμπίεση (overboost) 600 Nm για 12 δευτερόλεπτα). Η ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης παρέχει σύντομη επιπλέον ισχύ 17 kW (23 hp) και 205 Nm ροπής και τροφοδοτεί το ηλεκτρικό σύστημα 48 volt. Άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου είναι το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9G και το πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+.

Τα τυπικά χαρακτηριστικά του κουπέ είναι το μακρύ καπό με διπλούς θόλους, καθώς και το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και η επιμήκης οροφή με κλιση προς τα πίσω. Η καμπίνα επιβατών, η οποία βρίσκεται πολύ πίσω, καταλήγει στο σπορ, βραχύ οπίσθιο τμήμα με το πίσω επίπεδο παράθυρο.

Το εμπρόσθιο τμήμα, με προοδευτική κλίση προς τα εμπρός (“Shark Nose”), σε συνδυασμό με το καπό, διαθέτει σπορ και κομψή εμφάνιση. Η μάσκα της AMG σε σχήμα Α και οι επίπεδοι, έντονα διαγεγραμμένοι προβολείς full-LED δημιουργούν ιδιαίτερα έντονη εντύπωση. Διατίθενται προβολείς DIGITAL LIGHT ως προαιρετικός εξοπλισμός. Τα ελλειπτικά φώτα πορείας ημέρας και ο μπλε φωτισμός στη βάση των προβολέων ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση.

Η εντυπωσιακή μπροστινή ποδιά ανασηκώνεται στο μεσαίο τμήμα της, σε σχήμα Α (“A-wing”). Το δυναμικό πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από ρέουσες επιφάνειες, ομαλές εναλλαγές και διζωνικά φώτα LED με τρισδιάστατα φωτιστικά.

Πλήρως μεταβλητή τετρακίνηση και ενεργό τιμόνι στον πίσω άξονα

Εξακύλινδρο εν σειρά, με ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης και πρόσθετο ηλεκτρικό συμπιεστή

Το νέο CLE 53 4MATIC+ διαθέτει πλήρως αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου υπερσυμπιεσμένου κινητήρα 3,0 λίτρων, M 256. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας υψηλών επιδόσεων, γνωστός πλέον ως M 256M, εντυπωσιάζει κυρίως με τους βελτιστοποιημένους θαλάμους καύσης, με επανασχεδιασμένους διαύλους εισόδου και εξόδου, τα νέα ελατήρια εμβόλων, τον βελτιστοποιημένο ψεκασμό και τον νέο υπερσυμπιεστή καυσαερίων. Σε συνδυασμό με τον νέο πρόσθετο ηλεκτρικό συμπιεστή, παρέχει αυξημένη συμπίεση 0,4 bar έως 1,5 bar και, συνεπώς, υψηλότερη ροπή 560 Nm συνεχούς λειτουργίας και 600 Nm με υπερσυμπίεση για 12 δευτερόλεπτα.

Η τελευταία γενιά MBUX με λειτουργίες και οθόνες ειδικά για AMG

Η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα μπορεί να αυξηθεί στα 270 χλμ/ώρα με το προαιρετικό AMG Driver’s Package. Το σύστημα πέδησης AMG υψηλών επιδόσεων έχει προσαρμοστεί στην ισχύ και τις επιδόσεις του CLE 53 Coupé: διάτρητοι και εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι, διαστάσεων 370 x 36 mm, με σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και επιγραφή AMG, χρησιμοποιούνται στον εμπρόσθιο άξονα και εσωτερικά αεριζόμενοι δίσκοι στον οπίσθιο, διαστάσεων 360 x 26 mm, με κινούμενες δαγκάνες μονού εμβόλου.

Προηγούμενο άρθροO Peter Grøftehauge απέκτησε το 100% της Autorola
Επόμενο άρθροContinental: Εστίαση στη δημιουργία αξίας