Η Kia πέτυχε νέο μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ευρώπη το 2022, εξασφαλίζοντας το 4,8% του συνόλου των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της ACEA – το μερίδιο της μάρκας το 2021 ήταν 4,3%.
Οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις της Kia το 2022 στις αγορές της ΕΕ, της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκαν επίσης. Η μάρκα πούλησε 542.423 μονάδες, αύξηση 7,9% σε σύγκριση με τις 502.677 μονάδες που πουλήθηκαν το 2021. Τα αποτελέσματα της Kia ενισχύθηκαν από την αυξανόμενη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της, η οποία αντιπροσώπευε σχεδόν το ένα τρίτο – 30,9% (176.149) – των ευρωπαϊκών πωλήσεών της το 2022.
Πέρυσι η Kia σημείωσε επίσης σημαντικά επιτεύγματα σε συγκεκριμένες χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η μάρκα πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ 6,2% και ξεπέρασε τις 100.000 πωλήσεις για πρώτη φορά. Περαιτέρω εντυπωσιακά μερίδια αγορών ρεκόρ εξασφαλίστηκαν επίσης στην Πολωνία (8%) και στην Ισπανία (7,8%), ενώ στην Ολλανδία η Kia όχι μόνο έγινε η πιο δημοφιλής μάρκα εισαγόμενων αυτοκινήτων, αλλά η εκείνη με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά με αγοράς 9,7%. μερίδιο. Επιπλέον, η Kia είναι πλέον πρώτη σε πωλήσεις στην Ισπανία, την Πολωνία, τη Σουηδία, την Κροατία, τη Φινλανδία, την Ισλανδία και τη Σλοβακία.
Η σειρά Ceed αποδείχθηκε εκείνη με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της μάρκας συνολικά σε ολόκληρη την Ευρώπη πέρυσι, με συνολικές ταξινομήσεις 137.347 μονάδων. Το Sportage συνέχισε επίσης την ανοδική του πορεία, με 136.293 μονάδες. Το Niro ήταν το τρίτο best seller της μάρκας το 2022, με 80.461 μονάδες.
Ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Το 2022 ήταν άλλη μια εξαιρετικά επιτυχημένη χρονιά για την Kia. Πετύχαμε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς μας και η διευρυνόμενη γκάμα των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας έλαβε περισσότερα βραβεία και αναγνώριση. Το EV6 εξασφάλισε τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς στην αρχή της χρονιάς – η πρώτη φορά για μια κορεάτικη μάρκα – και ακολούθησε αμέσως μετά το Niro που μπήκε στους φιναλίστ για το COTY 2023 στο τέλος της χρονιάς.
Για το 2023, η Kia εντείνει την εφαρμογή της πελατοκεντρικής στρατηγικής της με στόχο να καταστεί κορυφαίος πάροχος λύσεων έξυπνης μετακίνησης. Πέρυσι αναβάθμισε τις δραστηριότητες παραγωγής και προμήθειας στην Ευρώπη για να τις καταστήσει πιο ανθεκτικές σε παγκόσμια γεγονότα και να ανταποκριθεί στις περιβαλλοντικές της δεσμεύσεις. Αυτές οι αλλαγές, που ενισχύονται από ισχυρές ρυθμίσεις προμήθειας για κρίσιμα εξαρτήματα, θα επιτρέψουν στη μάρκα να ανταποκριθεί σε περαιτέρω αυξήσεις στη ζήτηση και να ελαχιστοποιήσει τους χρόνους παράδοσης.