Η κατασκευάστρια υπεραυτοκινήτων και ειδική στην ηλεκτρική τεχνολογία, Rimac Automobili, παρουσίασε την έκδοση παραγωγής του C Two, που πλέον αποκαλείται Nevera, ενός ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου 1914hp, 459 χλμ/ώρα, 2 εκατ. ευρώ, σχεδιασμένου για επιδόσεις άνευ προηγουμένου.
Το Nevera είναι η προς παραγωγή έκδοση του πρωτότυπου αυτοκινήτου Rimac C Two, το οποίο παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018. Έκτοτε, οι μηχανικοί της Rimac βελτίωσαν τη νέα τους ναυαρχίδα σε κάθε επίπεδο μέσω ενός εκτενούς αναπτυξιακού προγράμματος, επιδιώκοντας την απόλυτη εμπειρία οδήγησης ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου. Με τα περισσότερα βασικά παρελκόμενα του Nevera να αναπτύσσονται στα κεντρικές εγκαταστάσεις της Rimac στην Κροατία, όλα τα συστήματα βελτιώθηκαν και αναβαθμίστηκαν σε σχέση με τα αρχέτυπα για να επιτύχουν τις φιλόδοξες επιδόσεις που είχαν τεθεί στην αρχή του προγράμματος το 2018.
“Αυτό είναι. Αυτό είναι το αυτοκίνητο που είχα κατά νού όταν ξεκίνησα την απίθανη πορεία πριν από 10 χρόνια” δηλώνει ο ιδρυτής και CEO της Rimac Automobili, Mate Rimac. “Όλη η σκληρή δουλειά μας είχε ως αποτέλεσμα το Nevera – το υπεραυτοκίνητό μας υψηλών επιδόσεων. Αυτό το αυτοκίνητο γεννήθηκε για να ξεπεράσει και να ανεβάσει τη μπάρα, επαναπροσδιορίζοντας τον κανόνα για τα αυτοκίνητα επιδόσεων. Και όχι μόνο στην απόδοση – αλλά συνολικά”.
“Όταν αποκαλύψαμε για πρώτη φορά το C Two, θέσαμε εξαιρετικά υψηλούς στόχους. Δεν υπήρχε τίποτα άλλο που θα μπορούσε καν να πλησιάσει το πρωτοποριακό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου και την εξαιρετική απόδοση. Αλλά για εμάς, αυτό ήταν μόνο το σημείο εκκίνησης”.
Η παραγωγή του Nevera έχει ήδη ξεκινήσει και η εταιρεία σκοπεύει μέχρι το τέλος του έτους να παραδώσει 150 μονάδες του υπεραυτοκινήτου που θα αποδίδει 1.914 ίππους και ροπή 2.360 Nm.
Με πόρτες τύπου πεταλούδας, δυναμικούς διαχύτες αέρα και είσοδο αέρα σε κάθε πλευρά, το Nevera συνδυάζει πολλά στοιχεία σχεδίασης που απαντώνται σε άλλα ηλεκτρικά και υβριδικά υπεραυτοκίνητα. Ενσωματώνει επίσης δοκιμασμένες τεχνολογίες όπως ελαφριές, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου, φρένα κεραμικά-ινών άνθρακα Brembo και ενεργή οπίσθια αεροτομή. Στο εσωτερικό, το πιλοτήριο έχει χώρο για δύο άτομα. Κυριαρχούν οι ψηφιακές οθόνες και μόνο βασικές λειτουργίες διατίθενται στα χειριστήρια αφής.
Σύμφωνα με την Rimac το Nevera θα υπερισχύσει όλων σχεδόν των ανταγωνιστών στις δοκιμές επιδόσεων. Το μοντέλο θα πιάνει τα 97 χλμ/ώρα σε 1,85 δευτερόλεπτα και θα επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 459 χλμ/ώρα.
Τονίζοντας τη δική του δέσμευση στο έργο, ο Mate Rimac θα δοκιμάσει προσωπικά και θα υπογράψει κάθε ένα από τα Nevera, προτού παραδοθούν σε πελάτες από τον χώρο παραγωγής της εταιρείας στα περίχωρα του Ζάγκρεμπ.
Η ανακοίνωση έγινε αμέσως μετά την είδηση πως η Porsche πρόκειται να αγοράσει μεγαλύτερο μερίδιο στην εταιρεία και είχε ήδη παραγγείλει στη Rimac την ανάπτυξη παρελκομένων υψηλής τεχνολογίας. Η Porsche θα επενδύσει 70 εκατ. ευρώ για να αυξήσει το μερίδιό της στη Rimac στο 24%, από 15%, όπως δήλωσε η γερμανική μάρκα.