Το Renault Group, βασικός παράγοντας της αυτοκινητοβιομηχανίας και η Plug Power Inc., παγκόσμια ηγέτιδα σε ολοκληρωμένες λύσεις υδρογόνου και κυψελών καυσίμου, εγκαινιάζουν την HYVIA, όπως είχε ανακοινωθεί από τις αρχές του έτους.

Η κοινοπραξία ανήκει εξ ημισείας στους δύο συνεργάτες και προεδρεύεται από τον David Holderbach, που διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας σε στρατηγικές, προϊόντα και διεθνείς πωλήσεις στο Renault Group.

Η επωνυμία HYVIA αποτελεί συναίρεση του «HY» για το υδρογόνο και της λατινικής λέξης «VIA» για το δρόμο, ενσωματώνοντας τη φιλοδοξία μιας νέας πορείας για κινητικότητα χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Τα επαγγελματικά οχήματα όπως τα LCV απαιτούν μεγαλύτερη αυτονομία και μικρότερο χρόνο ανεφοδιασμού και οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου προσφέρουν ασύγκριτη ενεργειακή λύση.

Οι δραστηριότητες της HYVIA θα πραγματοποιούνται στις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της Renault στη Γαλλία:

  1. Τα κεντρικά γραφεία της κοινοπραξίας, καθώς και οι ομάδες Ε & Α θα εδρεύουν στο Villiers-Saint-Frédéric, με το κέντρο μηχανικής και ανάπτυξης ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων του Renault Group, για μεγιστοποίηση της συνέργειας μεταξύ ομάδων.
  2. Οι ομάδες διαδικασιών, κατασκευής και logistics θα εδρεύουν στο Flins, στο πλαίσιο του έργου Re-Factory και σχεδιάζουν την έναρξη συναρμολόγησης κυψελών καυσίμου και σταθμών επαναφόρτισης εντός του 2021.
  3. Τα πρώτα οχήματα, βασισμένα στο Renault Master, θα συναρμολογηθούν στο εργοστάσιο Batilly.
  4. Η ολοκλήρωση των κυψελών καυσίμου θα πραγματοποιείται από την PVI, θυγατρική του Renault Group από το 2017, με έδρα το Gretz-Armainvilliers.

Η ολοκληρωμένη τεχνολογία υδρογόνου της HYVIA συμπληρώνει την τεχνολογία E-TECH της Renault, αυξάνοντας την αυτονομία του οχήματος στα 500 χλμ με ταχυφόρτιση τριών λεπτών. Αυτά τα πλεονεκτήματα ταιριάζουν ιδιαίτερα σε συγκεκριμένες χρήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενώ ταυτόχρονα αντιμετωπίζουν τις κανονιστικές προκλήσεις απανθρακοποίησης των κέντρων πόλεων.

Τα τρία πρώτα οχήματα κυψελών καυσίμου που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά από την HYVIA θα βασίζονται στην πλατφόρμα του Renault Master και θα διατεθούν στην Ευρώπη έως το τέλος του 2021 με παράλληλη ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και παροχής πράσινου υδρογόνου:

  • Μεταφορά αγαθών: Έκδοση Βαν και έκδοση πλαισίου καμπίνας για μεγάλους όγκους.
  • Μεταφορά προσώπων: Έκδοση αστικού λεωφορείου.

«Ως πρωτοπόρος σε νέες ενέργειες και στα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, το Renault Group επιδιώκει να διαθέτει το πιο πράσινο μείγμα στην αγορά έως το 2030 με τη δημιουργία της HYVIA. Αυτή η κοινοπραξία ενσωματώνει ολόκληρο το οικοσύστημα κινητικότητας υδρογόνου με μοναδικό τρόπο, από το όχημα έως την υποδομή και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες για τους πελάτες. Η ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας αιχμής θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε τη βιομηχανική μας βάση και να φέρουμε νέες δραστηριότητες δημιουργίας αξίας στη Γαλλία σε αυτήν την πολλά υποσχόμενη κατηγορία», δήλωσε ο Luca de Meo, CEO του Renault Group

«Η Plug Power είναι ηγέτιδα σε λύσεις που αφορούν στο οικοσύστημα υδρογόνου, με ανάπτυξη περισσότερων από 40.000 συστήματα κυψελών καυσίμου, 110 σταθμών φόρτισης με δυνατότητα διανομής άνω των 40 τόνων υδρογόνου ημερησίως. Η Plug Power είναι ηγέτιδα στην τεχνολογία λύσεων πράσινου υδρογόνου με ηλεκτρόλυση. Με την HYVIA, παρέχουμε κινητικότητα υδρογόνου στη Γαλλία και την Ευρώπη», δήλωσε από την πλευρά του ο Andrew Marsh, CEO της Plug Power

«Η Renault είναι πρωτοπόρος στο υδρογόνο από το 2014 με πάνω από εκατό ελαφρά επαγγελματικά οχήματα σε κυκλοφορία. Είμαστε ευτυχείς που συμπράττουμε με την Plug Power και την προσέγγισή της ολοκληρωμένων λύσεων για πράσινο υδρογόνο. Η HYVIA διαγράφει πλέον νέα πορεία για την απανθρακοποίηση με πλήρη προσφορά λύσεων υδρογόνου. Η HYVIA βασίζεται στις συμπληρωματικές δεξιότητες του Ομίλου Renault και της Plug Power και θα επιδιώξει μερίδιο αγοράς 30% σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα υδρογόνου στην Ευρώπη έως το 2030», πρόσθεσε ο David Holderbach, CEO της HYVIA.

 

Προηγούμενο άρθροΤο νέο, αμιγώς ηλεκτρικό, Volvo C40 Recharge
Επόμενο άρθροΤο νέο υπεραυτοκίνητο Rimac Nevera

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here