Η Volvo Cars άνοιξε επισήμως τα βιβλία παραγγελιών για το C40 Recharge, το τελευταίο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας.

Αυτοκίνητο ορόσημο της πρόσφατα ανακοινωθείσας εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας, το C40 Recharge διατίθεται στο διαδίκτυο μέσω του volvocars.com στις ευρωπαϊκές αγορές από αυτήν την εβδομάδα. Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν από το σπίτι τους ή να προβούν σε ηλεκτρονική παραγγελία μέσω του αντιπροσώπου τους.

Σύμφωνα με τη φιλοδοξία της να μειώσει την πολυπλοκότητα του χαρτοφυλακίου μοντέλων της και να επικεντρωθεί σε ελκυστικές προεπιλεγμένες εκδόσεις, η Volvo Cars απλοποίησε δραστικά την καταναλωτική προσφορά του C40 Recharge.

Η παραλαβή του θα συνοδεύεται από μια πρακτική προσφορά εξυπηρέτησης, που θα περιλαμβάνει σέρβις, εγγύηση, οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές ασφάλισης και φόρτισης στο σπίτι, όπου είναι εφικτό.

«Το αποκαλούμε το μέλλον της Volvo», δήλωσε ο Lex Kerssemakers, επικεφαλής των παγκόσμιων εμπορικών δραστηριοτήτων της Volvo Cars. «Αυτό συμβαίνει επειδή το Volvo C40 Recharge είναι κάτι παραπάνω από ένα νέο αυτοκίνητο. Είναι το πρώτο μας ηλεκτρικό μοντέλο και αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στο σχέδιό μας να καταστούμε διαδικτυακοί για διευκόλυνση των καταναλωτών. Εν ολίγοις, αποτελεί μια εντελώς νέα προσέγγιση της Volvo».

Το C40 Recharge αποτελεί την τελευταία απόδειξη της δέσμευσης της Volvo Cars για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών. Η εταιρεία θα κυκλοφορήσει αρκετά επιπλέον ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα χρόνια και στοχεύει το 50% του παγκόσμιου όγκου πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2025. Μέχρι το 2030, σχεδιάζει κάθε αυτοκίνητο που θα πωλείται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

Το C40 Recharge διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα ενός SUV, αλλά με χαμηλότερο και πιο κομψό σχεδιασμό. Το οπίσθιο μέρος του διαθέτει εντυπωσιακή σχεδίαση που ακολουθεί τη γραμμή της οροφής, ενώ η νέα μπροστινή σχεδίαση προσδίδει νέα όψη στα ηλεκτρικά Volvo και περιλαμβάνει προβολείς pixel τελευταίας τεχνολογίας.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο διαθέτει ανυψωμένη θέση καθίσματος που προτιμούν οι περισσότεροι οδηγοί της Volvo, ενώ διατίθεται σε διάφορες χρωματικές αποχρώσεις και επιλογές διακόσμησης μοναδικές. Είναι επίσης το πρώτο μοντέλο της Volvo που δεν διαθέτει καθόλου δερμάτινες επενδύσεις.

Όπως το XC40 Recharge, το C40 Recharge είναι εξοπλισμένο με ένα από τα καλύτερα συστήματα ψυχαγωγίας της αγοράς, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Google και βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα Android. Παρέχει ενσωματωμένες εφαρμογές και υπηρεσίες Google, όπως Google Assistant, Google Maps και Google Play.

Τα απεριόριστα δεδομένα επιτρέπουν εξαιρετική συνδεσιμότητα και το C40 Recharge σχεδιάστηκε για να δέχεται ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού. Αυτό σημαίνει πως θα συνεχίσει να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου μετά την παραγωγή του.

Η πρόωση επιτυγχάνεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρόσθιο και έναν στον οπίσθιο άξονα, που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 78kWh που μπορεί να ταχυφορτιστεί στο 80% σε περίπου 40 λεπτά. Παρέχει αυτονομία περίπου 420 χλμ, η οποία αναμένεται να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου, μέσω ασύρματων αναβαθμίσεων λογισμικού.

Το C40 Recharge θα τεθεί σε παραγωγή το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται παράλληλα με το XC40 Recharge στο εργοστάσιο παραγωγής της Volvo Cars στη Γάνδη του Βελγίου.

Το Volvo C40 Recharge διατίθεται για παραγγελία ήδη στην Ολλανδία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τις επόμενες εβδομάδες θα ακολουθήσουν άλλες αγορές.

 

Προηγούμενο άρθροΗ BMW iX αναμένεται στην αγορά τον Νοέμβριο
Επόμενο άρθροHYVIA: κοινοπραξία Renault Group – Plug Power