Η Volvo Cars καλωσόρισε πρόσφατα δύο νέα πρόσωπα στην παγκόσμια ομάδα σχεδιασμού της, με την συμμετοχή της Claudia Braun και του Thomas Stovicek στις σχεδιαστικές δραστηριότητες της εταιρείας.
Η Claudia Braun εντάχθηκε στη Volvo Cars προερχόμενη από την Daimler Benz και είναι η νέα Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού Χρωμάτων και Υλικών της εταιρείας. Είναι υπεύθυνη για τη στρατηγική κατεύθυνση στον τομέα των χρωμάτων και των εσωτερικών υλικών για τις μάρκες Volvo και Polestar.
Η Claudia Braun έχει πολυετές ιστορικό στον σχεδιασμό αυτοκινήτων premium. Στην Daimler, ήταν υπεύθυνη για τη σχεδίαση χρωμάτων και επενδύσεων των μαρκών Mercedes, AMG και Maybach, ενώ έπαιξε σημαντικό ρόλο και στη σχεδίαση χρώματος και διακόσμησης της Porsche νωρίτερα στην καριέρα της.
Ο Thomas Stovicek εντάχθηκε στη Volvo Cars προερχόμενος από το Facebook πριν από δύο χρόνια και επιλέχθηκε πρόσφατα για να ηγηθεί της εμπειρίας χρήστη (UX) της Volvo Cars και της δραστηριότητας σχεδιασμού αλληλεπιδράσεων.
Με αυτόν τον ρόλο επιβλέπει την ανάπτυξη κάθε ψηφιακής αλληλεπίδρασης που έχουν οι πελάτες με τη μάρκα Volvo και την εταιρεία, είτε στο αυτοκίνητό τους, μέσω του ιστότοπου της Volvo Cars ή μέσω μιας εφαρμογής. Ο κ. Stovicek ηγήθηκε πρόσφατα της προσπάθειας αναβάθμισης της ιστοσελίδας Volvo Cars που θα λανσαριστεί σύντομα.
“Η Volvo είναι η πιο κομψή και βιώσιμη μάρκα. Ταιριάζει απόλυτα με το όραμά μου περί σκανδιναβικού βιώσιμου σχεδιασμού και υπεύθυνου τρόπου ζωής”, δήλωσε η Claudia Braun.
“Είμαι ενθουσιασμένος που εργάζομαι στη Volvo Cars”, πρόσθεσε ο Thomas Stovicek. “Η αυτοκινητοβιομηχανία διέρχεται έναν πραγματικό μετασχηματισμό και οι νέες τεχνολογίες και διαδικασίες θα επιτρέψουν τη δημιουργία νέων τύπων προϊόντων και υπηρεσιών για τους πελάτες μας και συνεχή βελτίωση. Οι προσδοκίες του κόσμου σχετικά με τα αυτοκίνητα θα αλλάξουν”.
Το τμήμα σχεδιασμού της Volvo Cars, μετά τη μεταμόρφωση της εμφάνισης του χαρτοφυλακίου της εταιρείας και την αναζωογόνηση της μάρκας τα τελευταία χρόνια, εστιάζει τώρα σε μελλοντικές δυνατότητες σχεδιασμού που δημιουργούνται από την μετάβαση της εταιρείας στα ηλεκτρικά και τελικά στα αυτόνομα αυτοκίνητα.
Κατά την τελευταία δεκαετία, το τμήμα αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα καθιέρωσης της Volvo Cars ως μιας από τις κορυφαίες μάρκες premium αυτοκινήτων στον κόσμο.
Το μεγάλο SUV XC90, που κυκλοφόρησε το 2014, ήταν το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Volvo. Έθεσε το μέτρο για όλα τα επόμενα νέα αυτοκίνητα των σειρών 90, 60 και 40, βάσει των σπονδυλωτών αρχιτεκτονικών οχημάτων SPA και CMA που επιτρέπουν πραγματικά αναλογίες σχεδιασμού premium.
Και τα τρία SUV της γκάμας απέσπασαν βραβεία Car of the Year στη Βόρεια Αμερική, την Ασία και την Ευρώπη, αποδεικνύοντας την επιτυχία της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Volvo.