To Όμιλος Renault διατηρεί μερίδιο 4,25% σε μια πτωτική κατά 4,8% αγορά. Ο όγκος πωλήσεων ανήλθε σε 3,8 εκατομμύρια οχήματα, μειωμένος κατά 3,4%.
Κατά το τελευταίο τρίμηνο, ο Όμιλος Renault παρουσίασε αύξηση πωλήσεων χάρη στην επιτυχία του νέου Clio στην Ευρώπη, του Arkana στη Ρωσία και του Triber στην Ινδία.
Ο όμιλος εδραιώνει τη θέση του στις βασικές του αγορές: στην Ευρώπη σημείωσε αύξηση 1,3%, στη Ρωσία επιβεβαίωσε την ισχυρή ηγετική του θέση με μερίδιο αγοράς 29%, στη Βραζιλία κατέστη η τέταρτη μάρκα, κερδίζοντας δύο θέσεις, ενώ στην Ινδία είναι η μόνη μάρκα που αύξησε τον όγκο πωλήσεων των επιβατικών της αυτοκινήτων.
Πωλήσεις του Groupe Renault ανά περιοχή PC+LCV |
Έτος |
||
|
2019 |
2018 |
% var. |
Γαλλία |
698.723 |
689.788 |
1,3% |
Ευρώπη* (εκτός Γαλλίας) |
1.247.098 |
1.230.963 |
1,3% |
Σύνολο Γαλλίας + Eυρώπης |
1.945.821 |
1.920.751 |
1,3% |
Aφρική, Μέση Ανατολή, Iνδία – Ειρηνικός |
453.223 |
561.860 |
-19,3% |
Aφρική, Mέση Ανατολή, Iνδία – Ειρηνικός (εκτός Ιράν) |
453.223 |
460.513 |
-1,6% |
Eυρασία |
750.571 |
747.729 |
0,4% |
Aμερική |
424.537 |
437.081 |
-2,9% |
Κίνα |
179.571 |
216.852 |
-17,2% |
Σύνολο εκτός Γαλλίας + Eυρώπης |
1.807.902 |
1.963.522 |
-7,9% |
Κόσμος |
3.753.723 |
3.884.273 |
-3,4% |
Κόσμος (εκτός Iράν) |
3.753.723 |
3.782.926 |
-0,8% |
*Eυρώπη = Eυρωπαϊκή Ένωση (εκτός Γαλλίας & Ρουμανίας) + Iσλανδία, Noρβηγία, Ελβετία, Σερβία και Βαλκανικές χώρες
Το 2020 θα σηματοδοτήσει για τον όμιλο ένα νέο σταθμό στην καμπάνια ηλεκτρικών μοντέλων με το λανσάρισμα του Twingo Z.E. και την ανάπτυξη των νέων μοντέλων υβριδικών E-Tech και plug-in.
Πωλήσεις ανά μάρκα | Δεκέμβριος | Συνολικό έτος | ||||
2019 | 2018 | % ΜΕΤ | 2019 | 2018 | % ΜΕΤ | |
RENAULT | ||||||
PC | 192.031 | 163.954 | 17.1% | 1.944.934 | 2.123.615 | -8,4% |
LCV | 40.345 | 37.194 | 8.5% | 412.159 | 408.987 | 0,8% |
PC+LCV | 232.376 | 201.148 | 15.5% | 2.357.093 | 2.532.602 | -6,9% |
DACIA | ||||||
PC | 62.803 | 53.369 | 17.7% | 690.525 | 654.996 | 5,4% |
LCV | 3.633 | 4.726 | -23.1% | 46.045 | 45.625 | 0,9% |
PC+LCV | 66.436 | 58.095 | 14.4% | 736.570 | 700.621 | 5,1% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS | ||||||
PC | 9.790 | 10.402 | -5.9% | 79.081 | 84.954 | -6,9% |
ALPINE | ||||||
PC | 446 | 293 | 52,2% | 4.835 | 2.094 | 130,9% |
LADA | ||||||
PC | 38.910 | 37.818 | 2,9% | 400.256 | 385.181 | 3,9% |
LCV | 1.122 | 1.136 | -1,2% | 12.633 | 13.211 | -4,4% |
PC+LCV | 40.032 | 38.954 | 2,8% | 412.889 | 398.392 | 3,6% |
JINBEI&HUASONG | ||||||
PC | 301 | 521 | -42,2% | 8.449 | 13.416 | -37,0% |
LCV | 15.152 | 12.123 | 25,0% | 153.452 | 152.194 | 0,8% |
PC+LCV | 15.453 | 12.644 | 22,2% | 161.901 | 165.610 | -2,2% |
AVTOVAZ | ||||||
PC | 1.354 | 0 | 0,0% | 1.354 | 0 | 0,0% |
RENAULT GROUP | ||||||
PC | 305.635 | 266.357 | 14,7% | 3.129.434 | 3.264.256 | -4,1% |
LCV | 60.252 | 55.179 | 9,2% | 624.289 | 620.017 | 0,7% |
PC+LCV | 365.887 | 321.536 | 13,8% | 3.753.723 | 3.884.273 | -3,4% |
“Οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο χάρη στην επιτυχία νέων λανσαρισμάτων στις βασικές αγορές του ομίλου όπως η Ευρώπη, η Ρωσία και η Ινδία, όπου η Renault αυξάνει έντονα την παρουσία της. Το 2020 θα επωφεληθούμε από τις πωλήσεις όλου του έτους των πλέον ευπώλητων νέων Clio και Captur, καθώς επιταχύνεται η ηλεκτρική και υβριδική μας επέλαση, κυρίως με τα νέα ZOE, Twingo ZE και με την τεχνολογία E-Tech”, δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Olivier Murguet, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και επικεφαλής Πωλήσεων και Περιφερειών τς Groupe Renault.
Η ελκυστικότητα των νέων προϊόντων θα επιτρέψει στον όμιλο τη συνέχιση βελτίωσης της θέσης του.