Η Volvo Cars Γερμανίας ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία στην επαναφόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων NewMotion, που συμπεριλαμβάνει έναν οικιακό φορτιστή και μια κάρτα φόρτισης περιαγωγής σε μια μίσθωση υβριδικού plug-in αυτοκινήτου.

Οι επαγγελματίες και οι ιδιώτες οδηγοί μπορούν να επωφεληθούν από το πρόγραμμα Volvo Recharge Leasing, το οποίο περιλαμβάνει ένα υβριδικό plug-in αυτοκίνητο, καθώς και λύσεις επαναφόρτισης στο σπίτι και κατά τη μετακίνηση.

All-inclusive leasing

Η μίσθωση που προσφέρει η Volvo καλύπτει ένα φορτιστή εγκατεστημένο στο σπίτι και μια κάρτα φόρτισης NewMotion που είναι αποδεκτή στα 52.000 δημόσια σημεία φόρτισης NewMotion σε όλη την Ευρώπη και διαθέτει πρόσβαση περιαγωγής σε άλλα 125.000 σημεία φόρτισης.

Ο φορτιστής NewMotion Home Advanced Viewcharger μπορεί να φορτίζει έως 22kW, δηλαδή έως και οκτώ φορές ταχύτερα από μια στάνταρ οικιακή πρίζα και συμμορφώνεται με τους γερμανικούς κανονισμούς Mess und Eichrecht (οι φορτιστές πρέπει να διαθέτουν οθόνη που να δείχνει την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας).

Ο Thomas Bauch, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Γερμανίας, δήλωσε: “Με τη συνεργασία της NewMotion, επωφελούμαστε ενός μεγάλου δικτύου συνεργαζόμενων εταιρeιών που εγκαθιστούν τα σημεία φόρτισης στο χώρο του πελάτη. Μπορούμε πλέον να προσφέρουμε στους ιδιώτες και επαγγελματίες πελάτες μας ένα ελκυστικό συνολικό πακέτο από μία μόνο πηγή”.

Η αγορά PHEV στη Γερμανία

Η αγορά των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 44,2% στη Γερμανία το 2019, φτάνοντας στις 45.348 πωλήσεις, με μερίδιο αγοράς 1,3%. Σε διεθνές επίπεδο, η Volvo στοχεύει το 2020 τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα να καλύψουν το 20% των συνολικών της πωλήσεων. Το 2019 η εταιρεία πώλησε περισσότερα από 53.000 νέα αυτοκίνητα στη Γερμανία.

Ο Klaus Schmidt-Dannert, Country Manager της NewMotion Γερμανίας, δήλωσε πως η συνεργασία με τη Volvo θα καταστήσει την έξυπνη φόρτιση διαθέσιμη σε ευρύτερο κοινό: “καθιστώντας τη μετάβαση στην ηλεκτρική οδήγηση εύκολη και απρόσκοπτη”.

 

Προηγούμενο άρθροΟ Όμιλος Renault διατηρεί το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς του
Επόμενο άρθροΟι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ το 2019