Η Alfa Romeo Sauber F1 Team κατευθύνεται προς το Ώστιν για να αγωνιστεί στο 2018 FIA Formula One Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών ένα από τα πιο επεισοδιακά και συναρπαστικά Grand Prix.
Μια απαιτητική πίστα περιμένει τους Marcus Ericsson και Charles Leclerc με έναν συνδυασμό διαφορετικών τύπων στροφών και μια ευθεία ενός χιλιομέτρου. Αυτά πρέπει ν’ αντιμετωπίσουν οι οδηγοί στην προσπάθειά τους να πετύχουν τέλειους γύρους.
Το Grand Prix των ΗΠΑ είναι από τα αγαπημένα των οδηγών στο πρόγραμμα της Formula 1 καθώς εγγυάται διασκέδαση όχι μόνο στην πίστα αλλά και εκτός αυτής, σε πολλές δραστηριότητες και οργανώσεις. Επιπλέον η πόλη του Ώστιν έχει μοναδική ατμόσφαιρα.
Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): “Το Ώστιν είναι ένας από τους καλύτερους αγωνιστικούς προορισμούς μέσα στη σεζόν. Η πόλη έχει πολλά να προσφέρει από μόνη της. Η πίστα και η περιρρέουσα ατμόσφαιρα είναι πάντα σπουδαία. Πρόκειται για μια απαιτητική διαδρομή. Το πρώτο μέρος μου θυμίζει λίγο τη Σουζούκα καθώς έχει τμήματα με πολύ υψηλή ταχύτητα. Υπάρχουν σημεία που προφέρουν ευκαιρία για προσπέρασμα, η μίξη των χαρακτηριστικών της πίστας την καθιστά ενδιαφέρουσα στην οδήγηση. Με τον καλό ρυθμό που είχαμε τις προηγούμενες εβδομάδες θα πρέπει να είμαστε σε θέση να δώσουμε μάχη για καλά αποτελέσματα. Ανυπομονώ να δω τι θα μπορέσουμε να πετύχουμε εκεί.”
Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16): “Το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών θα είναι συναρπαστικό. Η πίστα μου αρέσει πολύ, έχω οδηγήσει εκεί στο παρελθόν σε ελεύθερες δοκιμές. Θα έχει ενδιαφέρον να βρω τα πατήματα σε στεγνό οδόστρωμα καθώς έχω οδηγήσει εκεί μόνο σε βρεγμένο οδόστρωμα. Είναι ιδιαίτερο να έχεις σαν προορισμό το Ώστιν καθώς η ατμόσφαιρα στην πίστα καθιστά συναρπαστικό, το Σαββατοκύριακο του αγώνα.”
Δεδομένα πίστας: Το Circuit of the Americas έχει περισσότερες γρήγορες στροφές από το Σπα και περισσότερες αργές από το Ουγγαρόρινγκ. Ο συνδυασμός αυτός συντελεί ώστε η πίστα να αποτελεί ιδιαίτερα πολύπλοκη περίπτωση για τους μηχανικούς. Το ψηλότερο σημείο του γύρου είναι στην στροφή 1, πρόκειται για απότομη ανηφόρα που καθιστά «τυφλή» την είσοδο στην στροφή. Το πρώτο μέρος χαρακτηρίζεται από πέντε πολύ γρήγορες καμπές. Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει μια ευθεία ενός χιλιομέτρου. Το τρίτο μέρος είναι μια μίξη αργών στροφών και μιας δεξιάς καμπής με πολλές κορυφές όπου οι οδηγοί υπόκεινται σε φορτίσεις 4G για διάστημα 5 δευτερολέπτων.
Η πίστα υπό το πρίσμα των ελαστικών
Mario Isola – Επικεφαλής Αγώνων Αυτοκινήτου
“Όπως ακριβώς πέρυσι έτσι και φέτος στο Ώστιν αναμένουμε να είναι εφικτές μερικές διαφορετικές στρατηγικές. Όμως λόγω του συχνά ευμετάβλητου καιρού και την ευρεία διακύμανση θερμοκρασίας είναι δύσκολο να γίνουν προβλέψεις. Τα προηγούμενα χρόνια η άσφαλτος, που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2012, σταθεροποιήθηκε. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για τις ομάδες να διαβάσουν σωστά τις υπάρχουσες συνθήκες στις ελεύθερες δοκιμές ώστε να προετοιμάσουν την βέλτιστη στρατηγική. Αυτό δεν είναι πάντα εύκολο στο Ώστιν παρότι η πίστα προσφέρει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα όπως είδαμε πέρυσι. Ο φετινός αγώνας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για μας, στην Pirelli, καθότι είμαστε χορηγοί ονόματος του grand prix (title sponsor). Αυτό υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα των ΗΠΑ για την εταιρεία μας. Θυμίζουμε πως το πρώτο κατάστημα P Zero World άνοιξε στο Λος Άντζελες πριν δυο χρόνια.”
- Παράλληλα με το Grand Prix, διοργανώνεται ένα νέο φεστιβάλ για τους φιλάθλους στο Μαϊάμι με επιδείξεις μονοθεσίων στο δρόμο και άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες.
- Το πρόγραμμα αγώνων υποστήριξης στο Ώστιν περιλαμβάνει αγώνα Formula 4 και Formula 3 από τα πρωταθλήματα της Αμερικής: Οι δυο αυτές κατηγορίες που βοηθούν τους νέους οδηγούς στην ανέλιξη της αγωνιστικής τους καριέρας, χρησιμοποιούν ελαστικά Pirelli
- Ο Paolo Andreucci πήρε τον πρώτου τίτλο στο Ιταλικό πρωτάθλημα Ράλι την προηγούμενη εβδομάδα οδηγώντας ένα Peugeot 208 R5 που φορούσε ελαστικά Pirelli.