Η Hyundai Motor αναδείχθηκε ως η πιο επιτυχημένη μάρκα στα βραβεία Red Dot 2018. Βραβεύθηκε για τις καινοτόμες σχεδιαστικές δημιουργίες, την ποιότητα σχεδιασμού και την εμπειρία διαχείρισης της μάρκας.

Η Hyundai Motor βραβεύεται και πάλι στα βραβεία Red Dot με τον τιμητικό τίτλο “Red Dot: Brand of the Year 2018“. Έτσι, προσέθεσε ένα ακόμα στα πέντε βραβεία που έχει ήδη κατακτήσει στο Design Communication για το 2018 για την δημιουργική και καινοτόμο σχεδίαση των προϊόντων της.

Τα βραβεία Red Dot είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους διεθνείς σχεδιαστικούς θεσμούς παγκοσμίως και το “Red Dot: Brand of the Year” απονέμεται στη μάρκα που έχει δημιουργήσει καινοτόμο και δημιουργικό σχεδιασμό σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.

“Είναι τιμή μας η επιλογή ως Red Dot: Brand of the Year 2018. To βραβείο αυτό είναι μια επικύρωση ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και ένα εντυπωσιακό ορόσημο για την εικόνα της μάρκας”, δήλωσε ο Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Αυτό θα πρέπει να μας ενθαρρύνει να προωθήσουμε πιο έντονα την άποψή μας να προχωρήσουμε σε πιο δημιουργική και καινοτόμα σχεδίαση στο μέλλον, έτσι ώστε η μάρκα μας να μπορεί πραγματικά να αγαπηθεί από όλους”.
Η επίσημη τελετή απονομής του βραβείου θα πραγματοποιηθεί στις 26 Οκτωβρίου στο Βερολίνο, στη Γερμανία.

“Σε μια εξαιρετικά κορεσμένη αγορά, η Hyundai κατορθώνει να απευθύνεται επανειλημμένα στους πελάτες της με δημιουργικό τρόπο και καταφέρνει να μεταφέρει το τεχνικό υπόβαθρο των αυτοκινήτων της με έναν καθολικά κατανοητό τρόπο. Οι καινοτόμες σχεδιαστικές προσεγγίσεις της εταιρείας είναι τόσο δημιουργικές όσο και υψηλής ποιότητας, προσφέροντας στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία”, δήλωσε ο καθηγητής Peter Zec, Founder and CEO του Red Dot Award.

Τον Αύγουστο, η Hyundai Motor πέτυχε ένα ιστορικό ρεκόρ για τα βραβεία Red Dot στην ιστορία της εταιρείας, κερδίζοντας τέσσερα Red Dots και τρία “Red Dot: Best of the Best”. Η εταιρία κατέκτησε βραβεία για το Solati Moving Hotel, το Hyundai Pavilion, το Genesis Gangnam, το Genesis Sound Design, το Pioneer Film and Safety Hologram στις αντίστοιχες κατηγορίες, όπως Retail Design, Sound Design, Spatial Communication, Film & Animation and Interface & User Experience Design.

Υπενθυμίζεται ότι η Hyundai Motor έφθασε τις 523.258 ταξινομήσεις οχημάτων στην Ευρώπη το 2017 – μια αύξηση της τάξεως του 3,5% σε σύγκριση με το 2016. Η Hyundai σκοπεύει να αντικαταστήσει το 90% της γκάμας των μοντέλων της εντός του έτους, με σκοπό να δημιουργήσει τη νεότερη γκάμα αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Το 85% των οχημάτων Hyundai που πωλούνται στην περιοχή έχουν σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και δοκιμαστεί, στην Ευρώπη για να καλύπτουν τις ανάγκες των ευρωπαίων πελατών και διατίθενται από τις παραγωγικές μονάδες της εταιρίας στην Ευρώπη. Αυτές περιλαμβάνουν δύο εργοστάσια στην Τσεχική Δημοκρατία και την Τουρκία, τα οποία έχουν συνολική ετήσια παραγωγική ικανότητα 600.000 μονάδων. Η Hyundai Motor πωλεί αυτοκίνητα σε 31 ευρωπαϊκές χώρες μέσω 2.500 σημείων πώλησης. Παράλληλα, προσφέρει, μόνο στην Ευρώπη, το μοναδικό πενταετές πακέτο Εγγύησης με Απεριόριστα Χιλιόμετρα σε όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται, παρέχοντας στους πελάτες της εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων, οδική βοήθεια και πέντε χρόνια τεχνικών ελέγχων των οχημάτων.

Προηγούμενο άρθροΗ Polestar εγκαινιάζει τις νέες εγκαταστάσεις της στη Σουηδία
Επόμενο άρθρο2018 Formula One Pirelli, Grand Prix Ηνωμένων Πολιτειών