Η νέα της έδρα της εταιρείας στο Γκέτεμποργκ, στη Σουηδία, με τη μινιμαλιστική σχεδίαση, ο “Κύβος της Polestar” εκφράζει τις αξίες της μάρκας. Με στρατηγική θέση μέσα στις εγκαταστάσεις του Volvo Car Group, το νέο κτίριο και οι χώροι εργασίας υποστηρίζουν τη συνεργασία μεταξύ των διαφόρων τμημάτων της Polestar και ενδυναμώνουν περαιτέρω τη συνεργασία της με τη μητρική εταιρεία.

Η Polestar είναι το νέο ξεχωριστό brand ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων του Volvo Car Group. Η Polestar θα επωφελείται από ειδικές τεχνολογικές και μηχανολογικές συνέργειες με τη Volvo Cars, καθώς και από σημαντικές οικονομίες κλίμακας ως αποτέλεσμα της σύνδεσής της με τη Volvo. Οι εν λόγω συνέργειες θα της επιτρέψουν να σχεδιάζει, να αναπτύσσει και να κατασκευάζει κορυφαία ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα επιδόσεων.

Η Polestar εγκαινιάζει αυτή τη νέα εποχή με το Polestar 1 – ένα GT Coupé 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής με υβριδικό σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων (Electric Performance Hybrid) και αυτονομία 150 χιλιομέτρων (αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση) – τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως. Στο μέλλον θα ακολουθήσουν τα Polestar 2 και Polestar 3, μοντέλα ευρύτερης παραγωγής, αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα και εστιασμένα στον οδηγό.

Σήμερα, η Polestar κατασκευάζει τα Polestar S60 και V60, μοντέλα υψηλών επιδόσεων με 367 ίππους και πάνω από 250 βελτιώσεις σε σχέση με τις κανονικές εκδόσεις. Επίσης παρέχει τη δυνατότητα μηχανολογικών αναβαθμίσεων, καθώς και βελτιστοποιήσεις στο λογισμικό του κινητήρα για τα υπάρχοντα μοντέλα Volvo.

Το νέο κτίριο – ο εντυπωσιακός “Κύβος της Polestar” – σχεδιάστηκε από τη σουηδική αρχιτεκτονική φίρμα Bornstein Lyckefors, σε συνεργασία με την ομάδα της Polestar.

Το φωτεινό λευκό γυάλινο κέλυφος του κτιρίου, με τα λαμπερά λογότυπα της Polestar, συμβολίζει επίσης το ρόλο του “αστέρα – οδηγού” που η Polestar παίζει, ως αιχμή του δόρατος στη σχεδίαση και την τεχνολογία εντός του Volvo Car Group.

“Η μινιμαλιστική, προηγμένη σχεδίαση βρίσκεται στον πυρήνα της μάρκας Polestar, στα αυτοκίνητά μας και στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τους πελάτες μας. Η σχεδίαση παίζει επίσης ρόλο στο πώς αισθανόμαστε και συνεργαζόμαστε μέσα στο χώρο εργασίας μας”, λέει ο Thomas Ingenlath, Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar. “Με το νέο κτίριο, στόχος μας ήταν να μετασχηματίσουμε την υφιστάμενη δομή, δημιουργώντας ένα νέο, μοντέρνο συγκρότημα μέσα στις εγκαταστάσεις του Volvo Car Group, το οποίο εκφράζει τις αξίες της μάρκας μας και γίνεται ένας χώρος έμπνευσης και επιθυμίας για να εργαστεί η παγκόσμια ομάδα μας”.

“Από το παγκόσμιο λανσάρισμα της μάρκας μας τον περασμένο Οκτώβριο”, συνεχίζει ο κ. Ingenlath, “έχουμε παρουσιάσει τη μινιμαλιστική της ταυτότητα, σε κάθε εμφάνισή της. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood και στο Pebble Beach Concours d’Elegance, κάθε εμφάνιση της Polestar εμπεριείχε μια εμφατική παρουσία του αρχιτεκτονικού στοιχείου”.

Η Polestar θα δώσει σύντομα ένα ακόμη δείγμα χαρακτηριστικής αρχιτεκτονικής έκφρασης, με την ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου εργοστασίου της. “Μέσα σε μόλις ένα χρόνο, έχουμε ήδη εδραιώσει την Polestar ως μια μάρκα με παγκόσμιο αποτύπωμα”, καταλήγει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Προηγούμενο άρθροΝέα εργαλεία ασφαλείας από την Uber σε 23 ευρωπαϊκές χώρες
Επόμενο άρθροH Hyundai “Μάρκα της Χρονιάς 2018” στα Red Dot