www.fleetnews.gr

του Dieter Quartier

Εν μέσω όλης της αρνητικής συχνά συζήτησης που απορρέει από τη μετάβαση στη νέα διαδικασία WLTP της Ευρώπης, η PSA αναφέρει καλά στοιχεία: Τα επιβατικά αυτοκίνητα του Groupe PSA είναι όλα πιστοποιημένα από την WLTP και είναι διαθέσιμα για τους πελάτες της.

Όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα Peugeot, Citroën, DS, Opel και Vauxhall εγκρίνονται στο πλαίσιο της νέας διαδικασίας εργαστηριακής δοκιμής. Σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου, οι δυνατές τεχνολογικές επιλογές, όπως η Επιλεκτική Καταλυτική Μείωση (SCR) για τους πετρελαιοκινητήρες και τα φίλτρα σωματιδίων βενζίνης (GPF) για τα βενζινοκίνητα οχήματα, επέτρεψαν στο Groupe PSA να πρωτοστατήσει στην εφαρμογή του πλέον αυστηρού προτύπου.

Το επόμενο βήμα θα είναι το μελλοντικό πρότυπο Euro 6d-Temp, το οποίο θα ισχύει από τον Σεπτέμβριο του 2019 για όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται στην ΕΕ – όχι μόνο για τις εγκρίσεις νέου τύπου. Θα λαμβάνει επίσης υπόψη τις εκπομπές ρύπων (NOx, PN) που μετρώνται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε ανοικτούς δρόμους ή τις Πραγματικές Εκπομπές Οδήγησης (Real Driving Emissions – RDE).

Περιορισμένη διαθεσιμότητα

Στο δελτίο τύπου, μπορεί η PSA να δηλώνει ότι τα επιβατικά αυτοκίνητα του Group είναι όλα πιστοποιημένα βάσει του νέου εργαστηριακού τεστ WLTP και είναι διαθέσιμα για τους πελάτες, αλλά η διαθεσιμότητα πρέπει να ερμηνεύεται με κάποιο βαθμό ευελιξίας. Το WLTP έχει προκαλέσει σοβαρά σημεία συμφόρησης στην παραγωγή. Αν προσθέσουμε σε αυτό την υψηλή ζήτηση για crossovers, τότε έχουμε αρκετά απαγορευτικούς χρόνους παράδοσης.

Εάν παραγγείλετε ένα νέο βενζινοκίνητο Peugeot 3008 1.2, για παράδειγμα, θα πρέπει να είστε υπομονετικοί για 4 μήνες. Εάν θελήσετε VW Tiguan 1.5 TSI, ή VW Tiguan Allspace (όλοι οι κινητήρες), ή Skoda Karoq (όλοι οι κινητήρες) τότε είναι απίθανο να σας το παραδώσουν πριν από την άνοιξη του 2019. Το Volvo XC40 έχει το ρεκόρ αναμονής παράδοσης: σε ορισμένες χώρες, πρέπει να περιμένετε έως και 10 μήνες.

Θα μπορούσατε να εξετάσετε την περίπτωση αγοράς από τα οχήματα που βρίσκονται σε στοκ, αν όμως λάβετε υπόψη σας ότι η εφαρμογή του WLTP άρχισε ήδη (1 Σεπτεμβρίου 2018), οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν μάλλον εξαντλήσει το μεγαλύτερο μέρος των αποθεμάτων τους.

Picture copyright: PSA, 2018

Προηγούμενο άρθροΈρευνα και Καινοτομία
Επόμενο άρθροΝέες ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων ανά καύσιμο στην ΕΕ το 2ο 3μηνο του 2018