
Η SAIC Motor παρουσίασε, πρόσφατα, τη «Στρατηγική Glocal», δεσμευόμενη να ενισχύσει τη διεθνή της παρουσία συνδυάζοντας την παγκόσμια εμβέλεια με την τοπική προσαρμογή.
Η στρατηγική αυτή, η οποία σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία σηματοδοτεί την έναρξη της φάσης 3.0 της παγκόσμιας ανάπτυξής της, αποτελεί στροφή από την ανάπτυξη βασισμένη στην κλίμακα προς μια ανάπτυξη βασισμένη στην αξία, αξιοποιώντας την κινεζική καινοτομία για τη δημιουργία προσαρμοσμένων λύσεων σε διαφορετικές αγορές.
Τα επόμενα τρία χρόνια, η SAIC Motor, συνεργάτης της Volkswagen και της GM, θα παρουσιάσει 17 νέα μοντέλα με διαφορετικά συστήματα κίνησης για τις διεθνείς αγορές, περιλαμβάνοντας SUV, σεντάν, MPV και pickup. Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής, η SAIC Motor δημιουργεί τοπικά οικοσυστήματα για την παροχή έξυπνων και ηλεκτρικών λύσεων μετακίνησης προσαρμοσμένων σε κάθε περιοχή.
Τα ευφυή συστήματα οδήγησης της εταιρείας —που περιλαμβάνουν λειτουργίες Επιπέδου 2 για αστικό και υπεραστικό περιβάλλον— προσαρμόζονται στους κανονισμούς κάθε τοπικής αγοράς.