Vespa Primavera
Vespa Primavera

O Όμιλος Piaggio ανακοίνωσε ότι το Τμήμα Ακυρώσεων του Γραφείου Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) κήρυξε άκυρο το σχέδιο που κατέθεσε κινεζική εταιρεία, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για να δικαιολογήσει την παραγωγή σκούτερ παρόμοιων με τη Vespa.

Τα σκούτερ αυτά, σύμφωνα με την ανακοίνωση, είχαν εκτεθεί στη Διεθνή Έκθεση EICMA 2019 στο Μιλάνο και απομακρύνθηκαν από τις αρχές του εκθεσιακού κέντρου κατόπιν πρωτοβουλίας της Piaggio.

Το Τμήμα Ακυρώσεων του EUIPO απέρριψε την καταχώριση, καθώς “ήταν ανίκανη να προκαλέσει μια διαφορετική γενική εντύπωση σε σχέση με το πατενταρισμένο σχέδιο” της Vespa Primavera, και επεσήμανε ότι πρόκειται για παράνομη απόπειρα αναπαραγωγής των αισθητικών στοιχείων του σκούτερ.

Η Vespa Primavera προστατεύεται από το σχέδιο που κατοχυρώθηκε από τον Όμιλο Piaggio το 2013, από το τρισδιάστατο εμπορικό σήμα του σκούτερ Vespa και από τα πνευματικά δικαιώματα που προστατεύουν την καλλιτεχνική αξία του σχήματος Vespa, ένα έμβλημα στυλ από το 1946.

Αυτές οι ακυρωτικές ενέργειες εντάσσονται σε ένα ευρύτερο φάσμα δραστηριοτήτων κατά των απομιμήσεων, που έχει αναλάβει ο Όμιλος Piaggio επί σειρά ετών, συμπεριλαμβανομένης της συνεχούς παρακολούθησης των βάσεων δεδομένων καταχωρισμένων σχεδίων και εμπορικών σημάτων σε διεθνές επίπεδο. Ως αποτέλεσμα της δράσης αυτής και των διαδικασιών ανακοπής της Piaggio, ακυρώθηκαν περισσότερα από 50 εμπορικά σήματα που καταχωρίστηκαν από τρίτους την τελευταία διετία.

Ο Όμιλος Piaggio, που ιδρύθηκε το 1884, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής σκούτερ και μοτοσικλετών στην Ευρώπη και ένας από τους παγκόσμιους ηγέτες στον κλάδο του.

Σήμερα ο Όμιλος Piaggio έχει τρία ξεχωριστά επιχειρηματικά σκέλη:

  • δίτροχα, σκούτερ και μοτοσικλέτες από 50cc έως 1.400cc. Οι μάρκες του Ομίλου περιλαμβάνουν: Piaggio (με τα μοντέλα σκούτερ Liberty, Beverly, Medley, MP3), Vespa, Aprilia (που ανταγωνίζεται στο Πρωτάθλημα MotoGP με την ομάδα Aprilia Racing), Moto Guzzi, Gilera και Derbi.
  • ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, με το Ape και το Porter. Το 2017 υπέγραψε μια σημαντική στρατηγική συνεργασία με το Foton Motor Group, τον μεγαλύτερο κατασκευαστή επαγγελματικών οχημάτων στην Κίνα, για την παραγωγή (στην Ιταλία) νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Το μάρκετινγκ έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα μέσα του 2020.
  • το τμήμα ρομποτικής με το Piaggio Fast Forward, το ερευνητικό κέντρο του Ομίλου στη Βοστώνη για την κινητικότητα του μέλλοντος.

 

Προηγούμενο άρθροΒαρέα οχήματα: Εμπλέκονται στα 1/4 θανατηφόρα ατυχήματα
Επόμενο άρθροΗ πρώτη teaser εικόνα του νέου Santa Fe