Οι κατασκευαστές σε αγώνα ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2030

Σε αγώνα ηλεκτροκίνησης οι κατασκευαστές μέχρι το 2030, δεδομένου μάλιστα πως οι κύριες παράμετροι ανταγωνισμού στην αγορά αυτοκινήτου δεν θα είναι η ταχύτητα ή η σχεδίαση, αλλά η διάρκεια ζωής της μπαταρίας και οι ταχύτεροι χρόνοι φόρτισης.

Καθώς οι κατασκευαστές καθορίζουν τα σχέδιά τους για πρωτοπορία στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων, η επιτυχία τους θα σημαίνει ικανοποίηση των πελατών και πιο πράσινο πλανήτη, όπου η καθαρή ενέργεια θα τροφοδοτεί βιώσιμες οικονομίες.

Τι σχεδίασαν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες την περίοδο κατά την οποία η πανδημία και η έλλειψη ημιαγωγών διαμόρφωναν τις μελλοντικές στρατηγικές; Οι απαντήσεις βρίσκονται στο όραμα των κατασκευαστών για το 2030 και ανταγωνίζονται σε φιλοδοξία.

Stellantis 

  • 33,87 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 για αμιγή ηλεκτροκίνηση της γκάμας οχημάτων της μέχρι το 2028.
  • Κυκλοφορία του πρώτου BEV το 2025 και ανάπτυξη τεχνολογιών λογισμικού με την Amazon.
  • 70% των πωλήσεων BEV ή PHEV στην Ευρώπη και 40% στις ΗΠΑ έως το 2030.

GM 

  • 35 δισεκατομμύρια δολάρια για ανάπτυξη EV και AV μεταξύ 2020 και 2025, συμπεριλαμβανομένης της ολοκληρωμένης υποδομής φόρτισης στη Βόρεια Αμερική.
  • Κυκλοφορία 30 EV διεθνώς μέχρι το 2025, στο πλαίσιο της πολιτικής Μηδενικών Ατυχημάτων, Μηδενικών Εκπομπών, Μηδενικής Συμφόρησης.
  • Η πλατφόρμα Ultium αποσκοπεί σε μείωση του κόστους μπαταρίας κατά 60%.

Daimler 

  • 40 δισεκατομμύρια ευρώ μεταξύ 2022 και 2030 για αμιγή ηλεκτρική στο τέλος της δεκαετίας.
  • Λανσάρισμα τριών ηλεκτρικών πλατφορμών το 2025 για επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα και κλιμακούμενα σπονδυλωτά συστήματα.
  • Η Daimler θα δημιουργήσει οκτώ εργοστάσια μπαταριών, εκ των οποίων τέσσερα στην Ευρώπη και θα αυξήσει την συνολική ισχύ των μπαταριών σε πάνω από 200 GW/ώρες.

Volvo 

  • Ο μετασχηματισμός της πλατφόρμας EV δεύτερης γενιάς, Scalable Product Architecture Platform (SPA2), θα πραγματοποιηθεί το 2022.
  • Στόχος να καταστεί κατά 50% ηλεκτρική και να κυκλοφορήσουν 1 εκατομμύριο EV μέχρι το 2025.
  • Επιδίωξη αυτονομίας 1.000+ στο τέλος της δεκαετίας και αμιγούς ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2030.

Toyota

  • Κυκλοφορία 70 νέων μοντέλων έως το 2025, συμπεριλαμβανομένων BEV, PHEV και υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων.
  • Μείωση εκπομπών CO2 κατά 25% έως το 2030 σε σχέση με τα επίπεδα του 2013.
  • Ξεκινώντας από το BZ4X, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA το 2022, η Toyota σχεδιάζει να πουλήσει πάνω από 5,5 εκατομμύρια EV μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένου άνω του 1 εκατομμυρίου οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Volkswagen

  • Κατασκευή έξι γιγάντιων εργοστασίων συνολικής ισχύος 240 GW/ωρών έως το 2030.
  • Δημιουργία περίπου 40.000 δημόσιων σταθμών ταχυφόρτισης στην Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ έως το 2025.
  • Επένδυση 73 δισεκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια σε τεχνολογία EV και AV για αμιγή ηλεκτροκίνηση του 50% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Ford 

  • Μέσω σημαντικών αναβαθμίσεων σε αυτοκίνητα και φορτηγά, οι πωλήσεις θα ανέλθουν στα 33 εκατομμύρια οχήματα έως το 2028.
  • Προβλέπει το 40% των παγκόσμιων πωλήσεών της να είναι EV έως το 2030.
  • Προϋπολογισμός EV 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2025 για πωλήσεις αμιγώς EV μέχρι το 2035.

BMW 

  • Αύξηση παραδόσεων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων πάνω από 50% ετησίως έως το 2025.
  • Παραδόσεις περίπου 2 εκατομμυρίων BEV έως το 2025 και παγκόσμιες παραδόσεις 10 εκατομμυρίων έως το 2030.
  • Ανάπτυξη μοντέλων i-Hydrogen NEXT, ενώ η μάρκα Mini θα διαθέτει αποκλειστικά BEV από τις αρχές του 2030.

Hyundai

  • Παραγωγή δέκα ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέχρι το τέλος του 2022, εκ των οποίων επτά SUV.
  • Πωλήσεις 220.000 EV Genesis το 2022, 1,7 εκατομμυρίων EV το 2026.
  • Επενδύσεις 7,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ για 50% πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών έως το 2030.

Nissan 

  • Τέσσερα πρότυπα EV εντός πενταετίας και λανσάρισμα 15 BEV μέχρι το 2030, μέσω επένδυσης 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
  • Αύξηση πωλήσεων στο 75% στην Ευρώπη, 55% στην Ιαπωνία και 40% στην Κίνα έως το 2026.
  • Μπαταρία ξηρού τύπου το 2024, με στόχο τις 130 GW/ώρες ισχύος έως το 2030.
Προηγούμενο άρθροΟ Géraud Porteu επικεφαλής της GAC Technology
Επόμενο άρθροDataforce: Η ηλεκτροκίνηση προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες