Η Renault δέχεται πλέον παραγγελίες για το νέο Express van στη Γαλλία και την Ευρώπη. Με δυναμική εξωτερική σχεδίαση το νέο van φέρει τυπικά στοιχεία Renault, όπως τα φώτα C-Shape LED (C-Shape).

Το νέο Express van, που θα κυκλοφορήσει από τον Απρίλιο στην Ευρώπη και διεθνώς, αποπνέει στιβαρότητα και δυναμισμό, χάρη στον κάθετο προφυλακτήρα και την υψηλή μάσκα, το ραβδωτό καπό και τις ρευστές γραμμές. Ο σχεδιασμός του διαθέτει ελκυστικά φινιρίσματα και ένθετα χρωμίου.

Το μοντέλο διατίθεται σε πέντε χρωματισμούς αμαξώματος. Το εσωτερικό περιλαμβάνει ένα σύγχρονο οριζόντιο ταμπλό με καθαρές γραμμές που τονίζουν τον όγκο της καμπίνας. Το νέο μοντέλο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον αποθηκευτικό χώρο παρέχοντας έως και 48 λίτρα.

Καθιστά ευκολότερη την φόρτωση, εκφόρτωση και επαναφόρτωση, που συνιστούν την καθημερινή επαγγελματική ρουτίνα

Διαθέτει τις καλύτερες διαστάσεις στην κατηγορία του: μήκος δαπέδου φόρτωσης 1,91 μ (με συμπαγές διαχωριστικό), άνοιγμα συρόμενης πλαϊνής πόρτας 716 χιλ. Ο όγκος φορτίου του από 3,3 έως 3,7μ³ είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Δέχεται ωφέλιμο φορτίο έως 780 κιλά στην έκδοση βενζίνης και 650 κιλά στην έκδοση ντίζελ. Είναι εξοπλισμένο με έξι περιστρεφόμενους δακτυλίους πρόσδεσης στο πάτωμα και τέσσερις στα πλαϊνά.

Προσφέρει τρία επίπεδα εξοπλισμού πολυμέσων: Radio Connect R & Go, καθώς και το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK (με οθόνη αφής 8 ιντσών και αναπαραγωγή smartphone) σε δύο εκδόσεις, με ή χωρίς πλοήγηση.

Προσφέρει επαγωγικό φορτιστή για smartphone, έως τρεις υποδοχές USB και τέσσερις πρίζες 12V, μία από τις οποίες βρίσκεται στον χώρο φόρτωσης.

Απαραίτητα βοηθήματα οδήγησης για βελτιωμένη ασφάλεια

Το νέο Express van παρέχει σημαντικά αυξημένο οπτικό έλεγχο οδηγού στο περιβάλλον, μεταξύ άλλων, με το Rear View Assist το οποίο εμφανίζει την οπίσθια ορατότητα σε μια οθόνη στη θέση του εσωτερικού καθρέφτη. Η Ειδοποίηση Τυφλού Σημείου περιορίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης λόγω νεκρής γωνίας και στις δύο πλευρές του οχήματος, ενώ ο ευρυγώνιος καθρέφτης οπίσθιας προβολής βοηθά τον οδηγό να εντοπίσει ένα όχημα στο τυφλό σημείο. Η Κάμερα Αντιστροφής απλοποιεί τους ελιγμούς στάθμευσης με ανάδραση εικόνας στο σύστημα πολυμέσων ή στον εσωτερικό καθρέφτη.

Γκάμα τεσσάρων κινητήρων βενζίνης και ντίζελ

Στην Ευρώπη, το νέο Express van διατίθεται με βενζινοκινητήρες 1.3 TCe 100 FAP και πετρελαιοκινητήρες 1.5 Blue dCi 75 και 95, με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Ο κινητήρας Ecoleader diesel 1.5 Blue dCi 75 συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης περιορίζοντας την ταχύτητα στα 100 χλμ / ώ.

Σε διεθνές επίπεδο, διατίθεται με τον βενζινοκινητήρα 1.6 TCe 110 (με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων) και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 Blue dCi 95 (με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων).

Φωτογραφίες: Renault / Christian Schmidt / Wanda Productions

Προηγούμενο άρθροΠαρουσιάστηκε το νέο Opel Crossland, με νέο “πρόσωπο”
Επόμενο άρθροMobility Insights Report, αυξανόμενο ενδιαφέρον για EV