Η πολυτέλεια του μέλλοντος είναι βιώσιμη, η Mercedes-Benz εξοικονομεί πόρους και σκοπεύει να χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικά στην παραγωγή.

Συγκεκριμένα, η Mercedes-Benz εφαρμόζει ήδη καινοτόμες προσεγγίσεις του προγράμματος Vision EQXX στη μαζική παραγωγή. Όπως,

  • Αειφόρο υλικό της UBQ™ από ανακυκλωμένα, αδιαχώριστα οικιακά απορρίμματα στις σειρές EQS και EQE [1]
  • Το επεξεργασμένο γνήσιο δέρμα εξοικονόμησης πόρων θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλες τις σειρές μοντέλων από το 2023 και μετά
  • Χάλυβας σχεδόν ουδέτερος CO2 στα διάφορα μοντέλα από το 2025 και μετά

Mercedes-Benz: εξοικονομεί πόρους, χρησιμοποιεί βιώσιμα υλικάΓια ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον χωρίς εκπομπές ρύπων, η Mercedes-Benz επιδιώκει ολιστική προσέγγιση με συνέπεια. Με τη στρατηγική Ambition 2039, στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει στόλο νέων επιβατικών αυτοκινήτων και βαν ουδέτερο εκπομπών CO2 ως προς την αλυσίδα αξίας και τον κύκλο ζωής έως το 2039 – 11 χρόνια νωρίτερα από ό,τι απαιτεί η νομοθεσία της ΕΕ. Ιδιαίτερη προσοχή αποδίδεται στην χρήση των πόρων. Η εταιρεία κάνει έντονη προσπάθεια στο θέμα των υλικών, αυξάνοντας σημαντικά την αναλογία ανακυκλωμένων υλικών και ερευνώντας νέα υλικά σε αρμονία με τη φύση.

«Η αειφορία είναι η βάση όλων των δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης της Mercedes-Benz. Στόχος μας είναι η τεχνολογική πρωτοπορία στην περιβαλλοντική μηχανική, επιτυγχάνοντας περισσότερα με λιγότερα. Για τον σκοπό αυτόν, επιταχύνουμε τις καινοτομίες μας και φέρνουμε νέες, βιώσιμες τεχνολογίες σε μαζική παραγωγή όσο το δυνατόν γρηγορότερα – π.χ. από το Vision EQXX. Μετά από λίγους μόνο μήνες, ενσωματώνουμε το πρώτο βιώσιμο υλικό του τεχνολογικού μας προγράμματος στην υπάρχουσα σειρά παραγωγής. Ως πιλοτική σειρά, τα EQS και EQE θα εξοπλιστούν με αγωγούς καλωδίων κατασκευασμένους από UBQ™, υποκατάστατο πλαστικού από οικιακά απορρίμματα», δήλωσε ο Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Officer, υπεύθυνος Ανάπτυξης και Προμηθειών. «Το όραμά μας είναι να μετατρέψουμε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας σε όσο το δυνατόν πιο κλειστό βρόχο. Η σειρά οχημάτων παραγωγής μας περιέχει ήδη μεγάλο αριθμό ανακυκλωμένων υλικών. Τα επόμενα δέκα χρόνια, θα αυξήσουμε το ποσοστό των δευτερογενών πρώτων υλών του στόλου μας επιβατικών αυτοκινήτων στο 40% κατά μέσο όρο».

Το αειφόρο υλικό UBQ™ προέρχεται από τη μετατροπή μικτών οικιακών αποβλήτων, τα οποία ήταν δύσκολο να ανακυκλωθούν και επομένως συχνά υποβάλλονταν σε θερμική κατεργασία ή κατέληγαν σε χώρους υγειονομικής ταφής. Η πρώτη ύλη περιλαμβάνει υπολείμματα τροφών, ανάμεικτα πλαστικά, χαρτόνι και παιδικές πάνες. Γίνονται δοκιμές για περαιτέρω εφαρμογές, όπως πετάσματα κάτω από το αμάξωμα, επενδύσεις θόλων τροχών και καλύμματα χώρου κινητήρα.

Προηγούμενο άρθροRenault, επίσημος χορηγός του Ημιμαραθώνιου Αθηνών
Επόμενο άρθροVolkswagen – Ford: επέκταση συνεργασίας στα EV