Η hive παίρνει τη σκυτάλη και ανακοινώνει με τη σειρά της μέτρα οικειοθελούς μείωσης της ανώτατης ταχύτητας των ηλεκτρικών πατινιών, εξετάζοντας παράλληλα την εφαρμογή εικονικής περίφραξης.

Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε από την εισαγγελική παραγγελία για διερεύνηση του νομοθετικού πλαισίου με το οποίο κυκλοφορούν στους δρόμους τα ηλεκτρικά πατίνια και της τυχόν παραβίασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, η hive, εταιρεία της Daimler, ανακοίνωσε ότι από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της έχει στόχο, σε κάθε πόλη που δραστηριοποιείται, να σέβεται τον δημόσιο χώρο, την ασφάλεια και τις ανάγκες των πολιτών για γρήγορη, αποτελεσματική και οικολογική μετακίνηση.

Σε αυτό το πλαίσιο, η hive, οικειοθελώς και έπειτα σε συνεννόηση με ειδικούς, μειώνει την μέγιστη ταχύτητα από τα 25km στα 20km και θα συνεργαστεί με τον Δήμο Αθηναίων για τους βέλτιστους τρόπους ελεγχόμενης πρόσβασης και στάθμευσης, σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας με εφαρμογή geo-fencing.

Ο Country Manager Greece της hive, Παύλος Βλασόπουλος, δήλωσε: “Για εμάς στην hive δεν νοείται τίποτα ως σημαντικότερο από τη δημόσια ασφάλεια (Public Safety) και γενικότερα τον σεβασμό των πεζών στην πόλη. Για αυτό, πιστοί στις αρχές μας, προβαίνουμε σε μια κίνηση που έχει στόχο να καταδείξει ότι αφουγκραζόμαστε την κοινωνία και συνεργαζόμαστε πλήρως με τις Αρχές. Ήρθαμε στην Αθήνα για να μείνουμε και θα κάνουμε ό,τι χρειάζεται για να καταδείξουμε ότι η εμπειρία του χρήστη (customer experience) συμβαδίζει με τον σεβασμό στους πεζούς και αυτούς που δεν τα χρησιμοποιούν (non users)”.

Η hive ιδρύθηκε το 2018 και η πρώτη πόλη που δραστηριοποιήθηκε είναι η Λισσαβώνα. Στην Ελλάδα, με πρώτη στάση την Αθήνα, ήλθε πολύ πρόσφατα.

Προηγούμενο άρθροH Lime προτείνει λύσεις για τα θέματα ασφάλειας
Επόμενο άρθροΟ ΣΕΑΑ ζητά τη λήψη μέτρων για την ανανέωση του γερασμένου στόλου φορτηγών