Από το λανσάρισμά του τον Σεπτέμβριο του 2018, το Berlingo 3ης γενιάς έχει ήδη πραγματοποιήσει πάνω από 200.000 πωλήσεις (Berlingo + Berlingo Van), συμπεριλαμβανομένων περίπου 150.000 το 2019, καθιστώντας το ως το δεύτερο μοντέλο της Citroën παγκοσμίως, μετά το C3.

Ως πραγματικό blockbuster για τη μάρκα στην Ευρώπη, έφτασε σε μερίδιο το 16% της γενικής κατηγορίας επιβατικών και LCV το 2019 (με βάση τις ταξινομήσεις PC + LCV σε 30 ευρωπαϊκές χώρες), με τα 2/3 των ταξινομήσεων να αφορούν στην επαγγελματική έκδοση Berlingo Van και το 1/3 στην έκδοση επιβατικών αυτοκινήτων Berlingo.

Η εμπορική επιτυχία αυτoύ του Berlingo 3ης γενιάς, που χαρακτηρίζεται από άνεση, έξυπνο σχεδιασμό και τεχνολογίες υποστήριξης οδήγησης,  συμβάλλει σημαντικά στη δυναμική της Citroën, της μάρκας με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη μεταξύ των 12 κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών στην Ευρώπη το 2019.

Προηγούμενο άρθροΗ Cox Automotive εξαγοράζει την C Walton Ltd
Επόμενο άρθροΈναρξη πωλήσεων για το Νέο Opel Insignia