Η Volvo και η Mercedes-Benz είναι από μακρού οι μοναδικοί κατασκευαστές premium που προσφέρουν plug-in υβριδικά crossover κατηγορίας D, με το XC60 T7 Twin Engine και το GLC 350 e, αντίστοιχα. Η Audi μόλις παρουσίασε το Q5 55 TFSi e Quattro και τώρα ήλθε η ώρα να κάνει την εμφάνισή της η BMW X3 xDrive 30e.

Όπως και οι ανταγωνιστές του, το ολοκαίνουργιο X3 xDrive 30e είναι ένα τετρακίνητο crossover που κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα δύο λίτρων σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 80kW και τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12kWh, εκ των οποίων τα 10,8kWh χρησιμεύουν πραγματικά. Το αποτέλεσμα είναι μια μικτή εκπομπή CO2 μεταξύ 49 και 53g / χλμ (NEDC 2.0).

Υπό συνθήκες WLTP μπορεί να διανύσει μέχρι και 46 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Η επαναφόρτισή της διαρκεί 3,5 ώρες με ένα wallbox και έξι ώρες με μια κανονική οικιακή πρίζα. Η νέα BMW X3 xDrive30e είναι εξοπλισμένη με ένα στάνταρ βοηθητικό σύστημα κλιματισμού και μπορεί να παραγγελθεί ήδη, με τις παραδόσεις να ξεκινούν την άνοιξη του 2020. Όπως και οι συμβατικές αδελφές της, η PHEV X3 παράγεται στο Spartanburg των ΗΠΑ.

O Όμιλος BMW επιδιώκει όχι μόνο την ηλεκτροκίνηση αλλά και μια στρατηγική προϊόντων προσαρμοσμένη στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών του. Το παγκοσμίως δημοφιλές μοντέλο SAV στο τμήμα μεσαίας κατηγορίας premium είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα προσφέρεται τόσο με συμβατική μηχανή καύσης όσο και με υβριδικό σύστημα plug-in, ενώ μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου πρόκειται να προστεθεί κατά τη διάρκεια του 2020.

Προηγούμενο άρθροBYD – Toyota δημιουργούν κοινοπραξία για Ε&Α μπαταριών EV
Επόμενο άρθροΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ Anytime 2019, ξεπέρασε τις προσδοκίες