Άμεση Βοήθεια από την Interamerican σε 531.327 περιστατικά κατά το 2019, από τα οποία τα 494.827 αφορούσαν σε υπηρεσίες οδικής βοήθειας:

  • 10,7% αύξηση της ζήτησης υπηρεσιών Βοήθειας
  • 32,9 εκατ. η παραγωγή ασφαλίστρων, αυξημένη κατά 3,8%

Η Interamerican κατά το 2019 διαχειρίστηκε συνολικά και στους δύο τομείς 531.327 περιστατικά, καταγράφοντας σημαντική αύξηση παροχής υπηρεσιών κατά 10,7% έναντι του 2018 (479.856 περιστατικά). Σε βάθος πενταετίας (2015-2019), οι υπηρεσίες έχουν αυξηθεί κατά 16,1% και η ιδιαίτερη ένταση της ζήτησης πέρυσι σηματοδοτεί ως πιο επιτακτικές τις ανάγκες σχετικής κάλυψης. Η ηγετική θέση της Interamerican στους τομείς Βοήθειας παραμένει σταθερή, με συνολική παραγωγή μεικτών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων 32,9 εκατ. ευρώ, έναντι 31,7 εκατ. το 2018, σύμφωνα με ανακοίνωσή της.

Η εταιρεία παρουσιάζει υψηλότερο από τα διεθνή standards δείκτη NPS (Net Promoter Score), ο οποίος εκφράζει κυρίως την ικανοποίηση και την πρόθεση σύστασης σε τρίτους από εξυπηρετηθέντες πελάτες. Ο δείκτης NPS, στο κλείσιμο της περασμένης χρονιάς, ανήλθε στο 74 για την Οδική και στο 61 για την Άμεση Ιατρική Βοήθεια.

Πέρυσι, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας υποστηρίχθηκαν συνολικά 494.827 περιπτώσεις. Η εταιρεία εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες στον δρόμο 125.531 περιστατικά, ενώ ανταποκρίθηκε με υπηρεσίες Autohelp σε 155.001 περιπτώσεις. Ακόμη, μετέφερε 180.856 οχήματα και άλλα 33.439 οχήματα στην έδρα τους. Στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της, η Interamerican προσέφερε υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας σε 5.587 περιστατικά.

Ο στόλος της εταιρείας καλύπτει πανελλαδικά τις ανάγκες υποστήριξης οχημάτων στον δρόμο με πυκνό δίκτυο, ενώ ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης εντός αστικών περιοχών είναι 38 λεπτά.

Η Interamerican καλύπτει αποκλειστικά και τις εντός οδικού δικτύου ανάγκες μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της χώρας για την απόσυρση οχημάτων που ακινητοποιούνται μετά από βλάβη ή ατύχημα, συνεργαζόμενη με τις ανάδοχες κοινοπραξίες. Επισημαίνεται η αξιοποίηση της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας για καλύτερη και ευρύτερη ποιότητα υπηρεσιών. Πέρυσι, η εταιρεία έδωσε προς χρήση στους πελάτες της και την πρωτοποριακή εφαρμογή “Drive On“, με τη δυνατότητα κλήσης μέσω του application για βοήθεια, με παρακολούθηση και της εξέλιξης προσέγγισης του οχήματος Βοήθειας στο σημείο από το οποίο έγινε η κλήση.

“Η αποστολή μας να βοηθάμε τους ανθρώπους να ζουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, υποστηρίζεται με μοναδικό τρόπο από τις υποδομές και υπηρεσίες μας στην Οδική και Άμεση Ιατρική Βοήθεια. Είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτές τις υπηρεσίες, που συμβάλλουν και στην υλοποίηση του οράματος να λειτουργούμε με μεγάλο εύρος δραστηριοτήτων και παροχών, έξω από τα παραδοσιακά όρια ασφάλισης” τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Interamerican.

Ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της εταιρείας Βοήθειας, υπογραμμίζει την προστιθέμενη αξία που παρέχει με τις υπηρεσίες Οδικής και Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας στους πελάτες της με ασφάλιση Υγείας και Αυτοκινήτου η Interamerican, παρατηρώντας πως καθημερινά, κατά μέσο όρο, 1.455 πελάτες γίνονται απολήπτες κάποιας υπηρεσίας από την εταιρεία.

Οι υπηρεσίες της Interamerican Βοήθειας κατά το 2019

Οδική Βοήθεια Άμεση Ιατρική Βοήθεια
Επί τόπου υπηρεσίες 125.531 Αεροδικομιδές 149
Autohelp 155.001 Διακομιδή με Ασθενοφόρο 5.748
Ρυμουλκήσεις 180.856 Υπηρεσίες Συμβουλευτικής 30.440
Μεταφορά στην έδρα 33.439 Περιστατικά Εξωτερικού 163
ΣΥΝΟΛΟ 494.827 ΣΥΝΟΛΟ 36.500

 

Οδική και Άμεση Ιατρική Βοήθεια Interamerican: 5ετία 2015-2019

Interamerican Βοήθειας
Πηγή: Interamerican
Προηγούμενο άρθροΔέσμη κινητικότητας: o.k. από την Επιτροπή Μεταφορών του ΕΚ
Επόμενο άρθροCDP, η Nissan στους ηγέτες της κλιματικής αλλαγής