H Nissan στην “Climate Change A-List” της CDP

Οι ενέργειες της Nissan Motor Co. Ltd. για την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, αναγνωρίστηκαν από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό CDP, που κατέταξε τη Nissan στην “Climate Change A-List” με τις εταιρείες που ηγούνται αυτής της προσπάθειας.

H CDP επαίνεσε τη Nissan για τις εργασίες της στη μείωση των εκπομπών CO2, στην άμβλυνση των κλιματικών κινδύνων και στην ανάπτυξη οικονομίας χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, με βάση τις πληροφορίες που υπέβαλε η εταιρεία, μέσω του ερωτηματολογίου  του οργανισμού για την κλιματική αλλαγή, το 2019. Οι προσπάθειες της Nissan περιλαμβάνουν:

  • την ολοκληρωμένη διαχείριση των προκλήσεων της κλιματικής αλλαγής, από την Παγκόσμια Επιτροπή Περιβαλλοντικής Διαχείρισης της εταιρείας,
  • την στρατηγική “εξηλεκτρισμού” της Nissan, όπως αυτή αναδεικνύεται από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών Nissan LEAF, το σύστημα e-POWER και το όραμα του Nissan Intelligent Mobility,
  • την εργασία της Nissan στον τομέα της διαχείρισης ενέργειας, μέσω της τεχνολογίας V2X (Vehicle to Everything), η οποία αξιοποιεί τις μπαταρίες των EVs,
  • τις προσπάθειες για περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, σε όλη το εύρος των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Nissan, από την προμήθεια υλικών μέχρι την παράδοση των αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών στους πελάτες.

“Η Nissan δεσμεύεται να δημιουργήσει ένα νέο επίπεδο σχέσης συνεργασίας με τους επιχειρηματικούς μας εταίρους και άλλους ενδιαφερόμενους και να επιταχύνει τις προσπάθειές μας για την υλοποίηση μιας πιο βιώσιμης κοινωνίας κινητικότητας”, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Nissan, Tsuyoshi Tatsumi, κατά τη συνεδρίαση του CDP 2019 Japan Report.

Η ετήσια περιβαλλοντική αναφορά και βαθμολόγηση της CDP αναγνωρίζεται ευρέως ως το χρυσό πρότυπο για την εταιρική περιβαλλοντική διαφάνεια. Περισσότεροι από 525 επενδυτές που κατέχουν ενεργητικό άνω των 96 τρισ. δολαρίων και 125 μεγάλοι αγοραστές που αντιπροσωπεύουν 3,6 τρισ. δολάρια σε δαπάνες προμηθειών, ζήτησαν από τις εταιρείες να αποκαλύψουν στοιχεία σχετικά με τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, τους κινδύνους και τις ευκαιρίες, μέσω της πλατφόρμας της CDP, για το 2019. Περισσότερα από 8.400 εταιρείες απάντησαν σχετικά.

Ηγεσία περιβαλλοντικής βιωσιμότητας

Η Nissan εργάζεται σθεναρά για τον εντοπισμό και την ελαχιστοποίηση των άμεσων και έμμεσων επιπτώσεων των δραστηριοτήτων της στο περιβάλλον. Το 2019, η εταιρεία έκανε ένα ακόμα βήμα για την προώθηση της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας, καθώς παρουσίασε το Nissan Ariya Concept, ένα  αμιγώς ηλεκτρικό crossover SUV. Η εταιρεία υιοθέτησε πρόσφατα τη στρατηγική Nissan Intelligent Factory για την αποδοτικότερη παραγωγή οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και των αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η Nissan θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει τις περιβαλλοντικές προκλήσεις αναπτύσσοντας σενάρια κλιματικής αλλαγής, προκειμένου να αυξήσει την ανθεκτικότητά της. Η εταιρεία θα συνεχίσει να επικοινωνεί  πληροφορίες σύμφωνα με το πλαίσιο που συνιστά η Task Force του Συμβουλίου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, σχετικά με οικονομικά δεδομένα που αφορούν την κλιματική αλλαγή. Αυτό θα βοηθήσει τη Nissan να μοιραστεί πληροφορίες με επενδυτές και άλλους ενδιαφερόμενους,  με έναν πιο εύκολο τρόπο κατανόησης.

Προηγούμενο άρθροΑύξηση υπηρεσιών Interamerican Βοήθειας το 2019
Επόμενο άρθροΟι αυτοκινητοβιομηχανίες της Climate Change A-List της CDP