FLEETNEWS #185

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 30 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2023 #185 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Οι προσδοκίες των στελεχών της αυτοκινητοβιομηχανίας Κατασκευή 100% ευρωπαϊκών μπαταριών από το 2027 Οι ταξινομήσεις επαγγελματικών σε όλες τις κατηγορίες

30.01.23 #185 2 info@fleetnews.gr H Renault θα αποκαλύψει το νέο SUV Espace την Άνοιξη. Η νέα έκδοση του γαλλικού μοντέλου με το εμβληματικό όνομα συσχετίζει άμεσα το νέο SUV με τις πέντε προηγούμενες γενιές του Espace. Το Espace, που πρωτοπαρουσιάστηκε ως concept car πριν από 40 χρόνια, είναι διάσημο, τόσο στη Γαλλία όσο και σε παγκόσμια κλίμακα, οπότε και προκρίθηκε πολύ νωρίς στη διαδικασία ως η προφανής επιλογή για το όνομα του νέου πενταθέσιου και επταθέσιου SUV της Renault. Κάθε γενιά Espace εξελίχθηκε ώστε να εξυπηρετεί απόλυτα τις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών, γι’ αυτό και πάντα ήταν μια επίκαιρη και δημοφιλής επιλογή. Σήμερα, το νέο Espace ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, καθιστώντας εαυτόν την επιτομή της αναγέννησης της Renault, ακολουθώντας τα χνάρια και μένοντας πιστό στις αξίες που ανέδειξαν και τις προηγούμενες γενιές του, παραμένοντας δηλαδή ένα άνετο, καινοτόμο αυτοκίνητο, που τοποθετείται ως η κορυφαία επιλογή στη γκάμα. Κτισμένο πάνω στην πλατφόρμα CMF-CD της Συμμαχίας (RenaultNIssan-Mitsoubishi), θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί μέχρι και επτά επιβάτες, με μεγάλη άνεση για μακρινά ταξίδια. ΤΟ ΝΕΟ RENAULT ESPACE Το τέταρτο μοντέλο της σειράς concept μοντέλων της Audi είναι ένα crossover με ηλεκτρικό quattro σύστημα πρόωσης, που από πολυτελές κουπέ έχει τη δυνατότητα να μετατρέπεται σε pickup. Με τεχνολογία προηγμένης ηλεκτροκίνησης, ιδιαίτερα ταχεία φόρτιση, αυτονομία που ξεπερνά τα 600 χλμ. και μήκος 4,98 μέτρα, το εξαιρετικά κομψό concept είναι κάτι περισσότερο από ένα κορυφαίο luxury sports car, αφού διαθέτει εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος και μεγάλες ζάντες 22 ιντσών που αναδεικνύουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Συνδυάζοντας αντικρουόμενες παραμέτρους σε τέλεια σύνθεση, το Audi activesphere αναδεικνύεται ως ένα ευέλικτο crossover, με σύστημα κίνησης και ανάρτηση που το καθιστούν εξίσου προικισμένο εντός και εκτός δρόμου. Το τιμόνι και τα πεντάλ επιτρέπουν στον οδηγό να ελέγχει ενεργά το αυτοκίνητο, ενώ παράλληλα διαθέτει προηγμένου επίπεδου αυτόνομη οδήγηση για πιο χαλαρές διαδρομές. Ως κομψό και δυναμικό κουπέ, διαθέτει κλασικές αναλογίες, αλλά σε λίγα δευτερόλεπτα, μπορεί να μετατραπεί σε pickup για τη μεταφορά σπορ εξοπλισμού, καθώς υπάρχει αρκετός χώρος ακόμη και για δύο ηλεκτρικά ποδήλατα. Το concept σχεδιάστηκε στο Audi Design Studio στοΜαλιμπού των ΗΠΑ. Ο διευθυντής του στούντιο Gael Buzyn και η ομάδα του είναι τα δημιουργικά μυαλά σε αυτό το πρότζεκτ και το περιγράφουν ως εξής: «Το activesphere είναι μοναδικό. Πρόκειται για έναν νέο τύπο crossover, που συνδυάζει έξυπνα την κομψότητα ενός Audi Sportback, την πρακτικότητα ενός SUV και πραγματικές εκτός δρόμου δυνατότητες». Το καινοτόμο Audi Dimension συνδυάζει τον φυσικό με τον εικονικό κόσμο, προβάλλοντας ψηφιακό περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο. Τα high-tech ακουστικά προσφέρουν μια εικόνα του πραγματικού περιβάλλοντος και της διαδρομής, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζουν περιεχόμενο 3D και διαδραστικά στοιχεία – ανεξάρτητα διαμορφώσιμα για οδηγό και επιβάτες. Αναλυτικά στο fleetnews.gr TO ΤΕΤΑΡΤΟΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΤΩΝ SPHERE Audi activesphere concept Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

30.01.23 #185 3 Η Peugeot κινείται σταθερά στο δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση, προκειμένου να επιτύχει τους τολμηρούς στόχους της: „ 2023: κάθε μοντέλο της γκάμας Peugeot θα διαθέτει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση „ 2025: η Peugeot θα έχει για κάθε μοντέλο μια ηλεκτρική έκδοση „ 2030: 100% των πωληθέντων μοντέλων της Peugeot στην Ευρώπη θα είναι 100% ηλεκτρικά Η ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ ΤΗΣ PEUGEOT ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗ ΟΝΟΜΆΖΕΤΑΙ E-LION PROJECT Το E-Lion Project αποτελεί την κεντρική φιλοσοφία της μάρκας, προκειμένου να απαντήσει στις ανάγκες ενός κόσμου που αλλάζει διαρκώς. Το E-Lion Project δεν αφορά μόνο τον εξηλεκτρισμό, πρόκειται για ένα ολιστικό σχέδιο, μια προσέγγιση 360°, που βασίζεται στα 5 Ε: „Ecosystem: το οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών μας εξελίσσεται με τη χρήση της πλατφόρμας STLA (πλατφόρμα εξέλιξης ηλεκτρικών μοντέλων), προσφέροντας ολοκληρωμένη εμπειρία στον πελάτη από τη φόρτιση έως την πλήρη συνδεσιμότητα, „Electric: δέσμευση της Peugeot είναι να προσφέρει μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας της έως το 2025, „Efficiency: η εμμονή στη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση kW (12,5 kWh/100km για το e-208), „Environment: όλα σχεδιάζονται με τελικό στόχο τη βιωσιμότητα και τη δέσμευσή μας να πετύχουμε Carbon Net Zero μέχρι το 2038. Η Linda Jackson, CEO της Peugeot δήλωσε: «Το E -Lion Project θα καθορίσει τη στρατηγική της Peugeot ως μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων και θα διασφαλίσει ότι παραμένουμε συνδεδεμένοι με τον παλμό της κοινωνίας για να προσφέρουμε κινητικότητα που ανταποκρίνεται στις αξίες της μάρκας μας». Η Peugeot θα παρουσιάσει 5 νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα δύο χρόνια: E-308, E-308 SW (πρώτο ηλεκτρικό SWστην Ευρώπη), E-408, E-3008 και E-5008. Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα εφοδιάζονται από έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 115 kW (156 ίππων), με αυτονομία άνω των 400 km (κύκλος WLTP). Αυτή η προσφορά είναι μια απάντηση χωρίς συμβιβασμούς, με κορυφαία απόδοση στην κατηγορία και με μέση κατανάλωση ενέργειας 12,7 kWh. ΝΈΑ HYBRID ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ Η Peugeot εισάγει νέα υβριδική τεχνολογία με MHEV 48v, την οποία θα φέρουν τα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408. Το σύστημα Peugeot Hybrid 48V αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 100hp ή 136hp, ο οποίος συνδυάζεται με ένα πρωτοφανές 6τάχυτο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6), που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα (21 kW). Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η τεχνολογία αυτή προσφέρει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% (από 126g CO2/kmστο 3008). Στην αστική οδήγηση, ένα SUV της κατηγορίας C που είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Hybrid μπορεί έτσι να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου σε 100% μηδενικές εκπομπές ηλεκτρικού ρεύματος. Σας επιτρέπει επίσης να οδηγείτε σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών στην αστική χρήση. Η ΝΈΑ ΓΕΝΙΆ ΤΟΥ C-SUV „Το E-3008 θα παρουσιαστεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2023, „Το εύρος της αυτονομίας θα αγγίζει τα 700 km, με 3 ηλεκτρικούς κινητήρες, περιλαμβάνοντας διάταξη δύο κινητήρων, „Το E-3008 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα υπερσύγχρονη πλατφόρμα STLAMedium, θα ακολουθήσει αμέσως μετά το E-5008. Η σχεδίαση των μοντέλων και η τεχνολογική καινοτομία παίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική E-Lion και στο στόχο της Peugeot να είναι Carbon Net Zero μέχρι το 2038. Η νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων της Peugeot θα υποστηρίζεται από τις τεχνολογικές πλατφόρμες Stellantis, παρέχοντας μια συναρπαστική βάση για την ανάπτυξη μελλοντικών σχεδίων. „Νέες Αναλογίες - μεγαλύτερη ευελιξία και ελευθερία για την επανασχεδίαση των συνολικών αναλογιών του οχήματος „Νέες Προοπτικές - μια εντελώς νέα γλώσσα σχεδιασμού „Νέος Χώρος - επανεξέταση του εσωτερικού χώρου και της λειτουργικότητας „Νέα Εμπειρία - Η τεχνολογία «steer by wire» επιτρέπει νέους τρόπους ελέγχου του αυτοκινήτου. Αυτή η τεχνολογία, επέτρεψε τη δημιουργία του Hypersquare και την επόμενη γενιά ευφυών i-COCKPIT. Ο Jerome Micheron, Product Director της Peugeot, σχολίασε: «Όταν ένας πελάτης μας οδηγεί ένα ηλεκτρικό Peugeot, αντιλαμβάνεται πως πρόκειται για ένα Peugeot πρωτίστως και αυτή η εμπειρία θα είναι πάντα η προτεραιότητα μας». Η Linda Jackson πρόσθεσε: «To μηδενικό ισοζύγιο ρύπων δεν είναι απλώς τρεις λέξεις, είναι μια νοοτροπία, μια προσέγγιση, την οποία πρέπει όλοι να υιοθετήσουμε ως οργανισμοί και ως μονάδες. Εξίσου, το έργο E-Lion δεν είναι απλώς μια στρατηγική, πρόκειται για ένα έργο που δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε, επειδή είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς και τις μελλοντικές γενιές». ΗΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ PEUGEOT E-Lion Project

30.01.23 #185 4 To BMW Group Hellas διατήρησε την εξαιρετική πορεία πωλήσεων και το 2022 στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, σημειώνοντας νέα ρεκόρ για τις μάρκες BMW / BMW i και MINI. Σύμφωνα με τα προσωρινά ανακοινωθέντα αποτελέσματα του ΣΕΕΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), η εταιρεία κατέγραψε την περασμένη χρονιά 6.574 συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων BMW / BMW i και ΜΙΝΙ (+7,7% συγκριτικά με το 2021). Στην ελληνική αγορά, το μερίδιο αγοράς του BMW Group Hellas το 2022 στην πολυτελή κατηγορία ανήλθε στο 41,1%, σημειώνοντας άνοδο +1,4 ποσοστιαίες μονάδες (μερίδιο επί της συνολικής αγοράς: 6,2%) με 4.455 ταξινομήσεις μοντέλων BMW / BMW I και 2.119 ταξινομήσεις οχημάτων MINI. Η μάρκα BMW σημείωσε την πιο ισχυρή ανοδική πορεία πωλήσεων της τελευταίας 5ετίας στην πολυτελή κατηγορία με μερίδιο αγοράς που ανήλθε στο 27,9% ενώ είχε 4,2% μερίδιο στη συνολική αγορά αυτοκινήτου (ποσοστό που αποτελεί τη δεύτερη καλύτερη επίδοση της μάρκας τα τελευταία 12 χρόνια). Αξιοσημείωτο δε είναι το γεγονός ότι για πρώτη φορά, η BMW ήταν η πρώτη μάρκα σε ταξινομήσεις στη χώρα μας τον προηγούμενο Δεκέμβριο, με 571 αυτοκίνητα. Τα μοντέλα BMW που πρωταγωνίστησαν και συνέβαλαν στην επιτυχημένη τροχιά πωλήσεων ήταν, μεταξύ άλλων, η BMW Σειρά 1, η BMW Σειρά 3 Sedan και τα SAV μοντέλα BMWX. Η ΜΙΝΙ πραγματοποίησε νέα χρονιά ρεκόρ στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, επιτυγχάνοντας 2.119 συνολικές ταξινομήσεις (άνοδος +10,7% από το 2021), με μερίδιο αγοράς 13,3% (2% μερίδιο επί της συνολικής αγοράς) στην πολυτελή κατηγορία αυτοκινήτων. Το σερί της βρετανικής μάρκας στην Ελλάδα συνεχίστηκε, αφού για δεύτερη συνεχή χρονιά, η ΜΙΝΙ κατέγραψε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων (13,3% : 2022 έναντι 12,5% : 2021). Οι εξαιρετικές επιδόσεις της BMW / BMW i και MINI κατατάσσουν το BMW Group Hellas στη Νο. 1 θέση της κατηγορίας πολυτελών αυτοκινήτων το 2022. Για την επιτυχία αυτή, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του BMW Group Hellas, Andreas Sieben, δήλωσε: «Επιτύχαμε θεαματικά αποτελέσματα πωλήσεων την περασμένη χρονιά όταν όλοι οι κλάδοι αντιμετώπισαν αντίξοες συνθήκες από τα προβλήματα εφοδιασμού, τα lockdown λόγω πανδημίας στην Κίνα και τον πόλεμο στην Ουκρανία. Ξεπεράσαμε όλες τις προκλήσεις, έχοντας γρήγορα αντανακλαστικά στις παραγγελίες και παραδόσεις νέων μοντέλων και διαθέτουμε μια ισχυρή γκάμα πολυτελών οχημάτων BMW/ BMW i και MINI με όλες τις επιλογές μετάδοσης κίνησης που απευθύνονται σε όλες τις ανάγκες των Ελλήνων πελατών. Το 2023 προμηνύεται ακόμα πιο συναρπαστικό, με την έλευση ξεχωριστών μοντέλων υψηλών επιδόσεων, μερικά εκ των οποίων είναι η πανίσχυρη BMW XM, που αποδίδει συνολική ισχύ 653 ίππων, η δυναμική BMW M2 Coupe, καθώς και η πολυτελής BMW i5, που είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMWΣειρά 5. Η βιωσιμότητα παραμένει στο επίκεντρο της λήψης αποφάσεων που θα καθορίζουν τους στρατηγικούς μας στόχους και το 2023». Αναλυτικά στο fleetnews.gr BMWGROUP HELLAS Nέα ρεκόρ πωλήσεων το 2022 H νέα BMWM 3 CS φέρνει μεγαλύτερη ένταση στην αγωνιστική αύρα που χαρακτηρίζει τα επιτυχημένα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της εταιρείας για την πολυτελή μεσαία κατηγορία. Μια έξυπνη και ελαφρά κατασκευή, που διαθέτει μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), μαζί με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα, ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές ακριβείας που προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία επιδόσεων στην πίστα, συνδυάζονται με τη λειτουργικότητα και την καθημερινή χρηστικότητα της BMW M3 Sedan. Αυτός ο συνδυασμός προσδίδει στην BMW M 3 CS έναν απόλυτα δικό της χαρακτήρα, που συναρπάζει στο δρόμο αλλά και στην πίστα. Όσον αφορά στο μηχανικό σύνολο, η BMW M3 CS συνδυάζει έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με απόδοση 405 kW/550 hp με οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Το εν λόγω σύνολο προσφέρει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και μια απολαυστική εμπειρία και στους τέσσερις επιβαίνοντες. Η νέα BMW M3 CS θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο από τον Μάρτιο του 2023, με το σταδιακό της λανσάρισμα να ξεκινά τον ίδιο μήνα. Οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιαπωνία είναι οι σημαντικότερες αγορές για τη νέα αυτή ειδική έκδοση. Η ΝΕΑ BMW M3 CS

30.01.23 #185 6 Πρόσωπα Η Toyota Motor Corporation επέλεξε τον Koji Sato, σημερινό επικεφαλής της Lexus και του τμήματος Gazoo Racing, ως επόμενο πρόεδρο (president) και Chief Executive Officer. Ο Akio Toyoda, εγγονός του ιδρυτή της εταιρείας, αναλαμβάνει νέος πρόεδρος (chairman) της εταιρείας. Οι αλλαγές στην εκτελεστική δομή τίθενται σε ισχύ την 1η Απριλίου και στο Δ.Σ. από την ημερομηνία της 119ης Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της. Στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης, ο σημερινός πρόεδρος (chairman) Takeshi Uchiyamada, γνωστός για την ανάπτυξη του δημοφιλούς υβριδικού οχήματος Prius, θα παραιτηθεί από τη θέση του προέδρου, παραμένοντας στο Δ.Σ. Η αναδιοργάνωση καλύπτει τη διαδοχή του Akio Toyoda, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα το 2009 και προήδρευσε σε μια ταραχώδη περίοδο προκλήσεων και επέκτασης, συμπεριλαμβανομένων της οικονομικής κρίσης του 2009, ενός παγκόσμιου σκανδάλου ανάκλησης και του σεισμού της Ιαπωνίας το 2011. Υπό την ηγεσία του, η εταιρεία ξεπέρασε τις προκλήσεις, πέτυχε ρεκόρ πωλήσεων και κερδών και εδραίωσε τον τίτλο της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο. «Πιστεύω ότι τα τελευταία 13 χρόνια έθεσα γερά θεμέλια για να παραδώσω τη σκυτάλη», ανέφερε ο Akio Toyoda, σε ζωντανή μετάδοση των Toyota Times News. Ο Toyoda δήλωσε πως ο Sato επελέγη, επειδή αγαπά τα αυτοκίνητα και λόγω του νεαρού της ηλικίας του. «Για να προωθήσει την αλλαγή σε μια εποχή που το μέλλον είναι απρόβλεπτο, ο επικεφαλής της διοίκησης πρέπει να συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Για αυτό, η αντοχή, η ενέργεια και το πάθος είναι απαραίτητα. Το να είσαι νέος είναι από μόνο του ένα βασικό χαρακτηριστικό» τόνισε. «Είμαι πέρα για πέρα κατασκευαστής αυτοκινήτων και έτσι μεταμόρφωσα την Toyota», ανέφερε επίσης. «Αλλά αυτό είναι όλο. Αυτό είναι το όριό μου. Η νέα ομάδα υπό τον πρόεδρο Sato έχει ως αποστολή το μετασχηματισμό της Toyota σε εταιρεία κινητικότητας». Ο 66χρονος Toyoda συνεργάστηκε στενά με τον 53χρονο Sato, ως επικεφαλής της premium μάρκας Lexus και του Gazoo Racing, του αγαπημένο τμήματος του απερχόμενου προέδρου. Μεταξύ των προκλήσεων του Sato είναι η καθοδήγηση σε έναν κλάδο υπό την πίεση της ηλεκτροκίνησης, της αυτόνομης οδήγησης και της συνδεσιμότητας. Ο Koji Sato αναλαμβάνει την ηγεσία σε μια εποχή που η Toyota επικρίνεται για καθυστέρηση στον διεθνή ανταγωνισμό ηλεκτρικών οχημάτων. «Είμαι μηχανικός και ασχολούμαι εδώ και καιρό με την κατασκευή αυτοκινήτων. Μου αρέσει να φτιάχνω αυτοκίνητα», δήλωσε ο ίδιος. «Θα ήθελα να δείξω τι είδους εταιρεία πρέπει να είναι η Toyota μέσα από τα αυτοκίνητά μας». «Καθώς προχωράμε, τα αυτοκίνητα θα γίνουν μέρος κοινωνικών συστημάτων που περιλαμβάνουν υποδομές. Εν μέσω τέτοιων αλλαγών, είναι δουλειά μας να βοηθήσουμε τα αυτοκίνητα να εξελιχθούν, έτσι ώστε όλοι στον κόσμο να μπορούν να πουν ότι θέλουν τα αυτοκίνητα να συνεχίσουν να υπάρχουν. Φτιάχνοντας ολοένα καλύτερα αυτοκίνητα…» τόνισε. Και δεσμεύτηκε για επιτάχυνση της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση και αυτοκίνητα που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές αξίες και τοπικές ανάγκες. «Θα δώσω τα πάντα για να μας φέρω ένα βήμα πιο κοντά σε ένα μέλλον κινητικότητας που μόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να δημιουργήσουν», κατέληξε. Ο Koji Sato πρέπει να επανεφεύρει την εταιρεία της νέας εποχής, διατηρώντας παράλληλα την εταιρική κουλτούρα που υπήρξε πάντα το μυστικό επιτυχίας της Toyota. Ο Koji Sato γεννήθηκε στις 19 Οκτωβρίου 1969. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Waseda με πτυχίο μηχανολόγου μηχανικού τον Μάρτιο του 1992 και εντάχθηκε στην Toyota Motor Corporation (TMC) τον Απρίλιο του ίδιου έτους. Τον Ιανουάριο του 2016, ο κ. Sato διορίστηκε επικεφαλής μηχανικός της Lexus International Co. Τον Απρίλιο του 2017, προήχθη σε εκτελεστικό γενικό διευθυντή και έγινε υπεύθυνος της Lexus International Co. Τον Ιανουάριο του 2019, έγινε εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Lexus International Co. Τον Ιανουάριο του 2020, προήχθη σε operating officer και έγινε πρόεδρος της Lexus International Co. Τον Σεπτέμβριο του 2020 ανέλαβε επίσης πρόεδρος (president) της GAZOO Racing Company. Τον Ιανουάριο του 2021 ανέλαβε επίσης chief branding officer. Ο AKIO TOYODA ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΑ ΗΝΙΑ ΟKoji Sato νέος CEO της Toyota Koji Sato Από την 1η Φεβρουαρίου 2023, CEO της Renault αναλαμβάνει o Fabrice Cambolive. Ως μέλος της διοικητικής ομάδας του Renault Group, θα αναφέρεται στον Luca de Meo, CEO του Renault Group. Στον νέο του ρόλο, ο Fabrice Cambolive θα συνεργαστεί με την Επιτροπή Διοίκησης της μάρκας για να εδραιώσει τη βιώσιμη και κερδοφόρα ανάπτυξη της Renault. Θα εξασφαλίσει επίσης το μετασχηματισμό της μάρκας με την κυκλοφορία 14 νέων μοντέλων έως το 2025 και την επέκτασή της στην Ευρώπη και διεθνώς. O FABRICE CAMBOLIVE ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ CEO ΤΗΣ RENAULT

30.01.23 #185 7 Ο Andreas Mindt, διευθυντής της Bentley Design, θα ηγηθεί του τμήματος σχεδίασης της μάρκας Volkswagen από την 1η Φεβρουαρίου 2023. Διαδέχεται τον Jozef Kabaň, ο οποίος ανέλαβε Creative Art Director Volkswagen και θα αναφέρεται απευθείας στο μέλος του Δ.Σ., υπεύθυνου Τεχνικής Ανάπτυξης της Volkswagen. Στο πλαίσιο των νέων του καθηκόντων στο Volkswagen Group Future Center Europe, στο Πότσνταμ, ο Jozef Kabaň θα αναπτύξει μελλοντικές λύσεις κινητικότητας για τη Volkswagen. Ο Kai Grünitz, μέλος του Δ.Σ., υπεύθυνος Τεχνικής Ανάπτυξης της Volkswagen, δήλωσε: «Ως επικεφαλής σχεδιαστής της Volkswagen, ο Jozef Kabaň απέδειξε ότι η σχεδίαση αφορά περισσότερα από την απλή εμφάνιση μοντέλων. Με το ύφος του έχει ήδη θέσει το στίγμα του σε όλη μας την γκάμα. Στα νέα του καθήκοντα του Creative Art Director θα συνεργαστεί στενά με το Future Center στο Πότσνταμ. Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου, επιθυμώ να τον ευχαριστήσω για την ακλόνητη δέσμευσή του ως Chief Designer. Ταυτοχρόνως, χαίρομαι που καταφέραμε να έχουμε μαζί μας τον Andreas Mindt, διεθνώς έμπειρο και αναγνωρισμένο σχεδιαστή του Volkswagen Group. Ο Andreas Mindt θα διαμορφώσει τη σχεδιαστική γλώσσα της Volkswagen στην επερχόμενη αποφασιστική φάση του μετασχηματισμού μας. Ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του». Ο Andreas Mindt ξεκίνησε την καριέρα του στο Volkswagen Group το 1996, με την αποφοίτησή του από τη Σχολή Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Pforzheim. Μέχρι το 2014 είχε ήδη αναλάβει διάφορα καθήκοντα στη Volkswagen, συμμετέχοντας, μεταξύ άλλων, στη σχεδίαση της πρώτης γενιάς του Tiguan και στην εξωτερική σχεδίαση του Golf 7. Από το 2014 έως το 2021 πρωτοστάτησε στην αναθεώρηση της εξωτερικής σχεδίασης του Audi A1 έως και του Audi e-tron GT01 και του Audi Q3 έως και του Audi Q802. Από το 2021, ως διευθυντής Σχεδιασμού της Bentley, του ανατέθηκε η νέα σχεδίασή της, που παρουσιάστηκε το περασμένο καλοκαίρι με την Bentley Batur. Ο Jozef Kabaň σπούδασε προϊοντικό και βιομηχανικό σχέδιο στην Ακαδημία Καλών Τεχνών και Σχεδίου της Μπρατισλάβα και το 1997 έλαβε Master of Arts στο σχεδιασμό αυτοκινήτων από το Royal College of Art του Λονδίνου. Του απονεμήθηκε ο τίτλος του δόκτορα το 2019. Ο Kabaň ξεκίνησε την καριέρα του στη Volkswagen Design το 1993 και συμμετείχε στο σχεδιασμό της Bugatti Veyron, μεταξύ άλλων. Το 2003, μετακινήθηκε στην Audi, ως επικεφαλής Εξωτερικού Σχεδιασμού. Χρημάτισε επικεφαλής σχεδιασμού της SKODA από το 2008 έως το 2017. Μετά από μία τριετία ως επικεφαλής σχεδιαστής δύο μαρκών εκτός του Volkswagen Group, επέστρεψε στη Volkswagen το 2020, ως Chief Designer. Ο ANDREAS MINDT ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΤΗΣ VOLKSWAGEN Ο Luca de Meo, CEO του Renault Group, δήλωσε σχετικά: «Είμαι υπερήφανος που ο Fabrice Cambolive, με τη δύναμη που του χαρίζει η 30ετής εμπειρία του εντός του Renault Group, αναλαμβάνει την ηγεσία της μάρκας Renault. H αφοσίωσή του, η διεθνής εμπειρία του και η γνώση του Renault Group εις βάθος, θα του επιτρέψουν να συνεχίσει τη διασφάλιση της προόδου της μάρκας σε υψηλής απόδοσης κατηγορίες μοντέλων. Βασίζομαι πάνω του για να καθοδηγήσει όλες τις ομάδες διά μέσου της διαδικασίας της βαθιάς και ουσιώδους μετάλλαξης της Renault τα επόμενα χρόνια». Ο Fabrice Cambolive είναι 54 ετών και απόφοιτος του TBS Education Business School της Τουλούζης. Εντάχθηκε στο Renault Group το 1992 και υπηρέτησε σε διάφορες θέσεις σε διεθνές επίπεδο που σχετίζονται με τις πωλήσεις και το marketing, σε χώρες όπως η Ισπανία, η Ελβετία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ρουμανία. Η διεθνής καριέρα του συνεχίστηκε το 2011, οπότε ανέλαβε αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Marketing για τη Ρωσία και την περιοχή της Ευρασίας, πριν τοποθετηθεί CEO της Renault Βραζιλίας το 2015. Το 2017 ανέλαβε Senior Vice President και πρόεδρος για τις περιοχές της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής, της Ινδίας και του Ειρηνικού. Το 2021, ο Fabrice Cambolive τοποθετήθηκε Senior Vice President Sales & Operations της μάρκας Renault, έχοντας ως ευθύνη την εφαρμογή του στρατηγικού σχεδίου Renaulution παγκοσμίως, ηγούμενος του μετασχηματισμού του επιχειρηματικού μοντέλου της μάρκας. Τον Μάιο του 2022, ο Fabrice Cambolive διορίστηκε COO της Renault. Fabrice Cambolive Πρόσωπα Andreas Mindt Jozef Kabaň

30.01.23 #185 8 Σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από αβεβαιότητα, η Hyundai Motor συνέχισε να βελτιώνει τη θέση της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια του κλάδου με ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων και ολοκλήρωσε το 2022 με εντυπωσιακά νούμερα, διαθέτοντας 518.566 οχήματα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021, κατακτώντας μερίδιο αγοράς ρεκόρ 4,6% στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις της Hyundai το 2022 σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν συνολικά σε 3,94 εκατομμύρια οχήματα, αυξημένες κατά 1,4% από έτος σε έτος. Οδηγούμενη από τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 19% στις πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, τα μερίδια αγοράς συνέχισαν να αυξάνονται με επιδόσεις ρεκόρ σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο. «Το 2022 ήταν μια χρονιά πολλών προκλήσεων, αλλά ήταν παράλληλα μια χρονιά πολλών επιτυχιών», δήλωσε ο Michael Cole, President και CEO της Hyundai Motor Europe, προσθέτοντας: «Είμαι βέβαιος ότι η δυναμική που συγκεντρώσαμε το 2022, ειδικά όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία μηδενικών εκπομπών, θα συνεχίσει να μας οδηγεί το 2023 αλλά και μετά. Η Hyundai σκοπεύει να διαθέσει 4,32 εκατομμύρια οχήματα σε αγορές του εξωτερικού. H πελατοκεντρική μας εστίαση, η γκάμα των οχημάτων και των υπηρεσιών μας στην Ευρώπη, είμαι βέβαιος ότι θα συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη του στόχου της εταιρείας». Η αύξηση ρεκόρ του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη υποστηρίχθηκε από τις εξαιρετικές επιδόσεις σε όλες τις αγορές των «G5» της Hyundai: Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο. Τα μοντέλα Hyundai αντιπροσώπευαν το 4% του συνόλου των οχημάτων που πωλήθηκαν στη Γερμανία. Αυτός ο αριθμός αντιστοιχεί σε 105.074 νέες ταξινομήσεις οχημάτων στη χώρα. Όσον αφορά στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai κατέκτησε την τρίτη θέση της αγοράς. Παράλληλα, η Hyundai έφτασε το μερίδιο αγοράς ρεκόρ 7,3% στην Ισπανία. Ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε 59.503 νέα ταξινομημένα οχήματα. Στην Ιταλία, το μερίδιο αγοράς της Hyundai έφτασε το 3,1% το 2022, ήτοι 41.017 νέα οχήματα Hyundai πωλήθηκαν στη χώρα. Επίσης, στη Γαλλία, η Hyundai κατέκτησε μερίδιο αγοράς 3,1%. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με συνολικά 44.106 νέα οχήματα Hyundai να ταξινομηθούν στη χώρα. Αντίστοιχα, σημαντική επιτυχία είχε η Hyundai και στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η εταιρεία διέθεσε 80.419 οχήματα, που αντιπροσώπευαν μερίδιο αγοράς 5% - το υψηλότερο στο ΗΒ μέχρι σήμερα. Οι πωλήσεις από έτος σε έτος αυξήθηκαν κατά 15%. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΗΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ HYUNDAI ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Το μερίδιο αγοράς ρεκόρ της Hyundai στο 4,6% Η Kia πέτυχε νέο μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ευρώπη το 2022, εξασφαλίζοντας το 4,8% του συνόλου των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων καθ› όλην τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της ACEA - το μερίδιο της μάρκας το 2021 ήταν 4,3%. Οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις στις αγορές της Ε.Ε., της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκαν επίσης. Η μάρκα πούλησε 542.423 μονάδες, αύξηση 7,9% σε σύγκριση με τις 502.677 μονάδες που πουλήθηκαν το 2021. Τα αποτελέσματα της Kia ενισχύθηκαν από την αυξανόμενη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της, η οποία αντιπροσώπευε σχεδόν το ένα τρίτο -το 30,9% (176.149)- των ευρωπαϊκών πωλήσεών της το 2022. Πέρυσι η Kia σημείωσε επίσης σημαντικά επιτεύγματα σε συγκεκριμένες χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η μάρκα πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ 6,2% και ξεπέρασε τις 100.000 πωλήσεις για πρώτη φορά. Περαιτέρω εντυπωσιακά μερίδια αγορών ρεκόρ εξασφαλίστηκαν επίσης στην Πολωνία (8%) και στην Ισπανία (7,8%), ενώ στην Ολλανδία η Kia όχι μόνο έγινε η πιο δημοφιλής μάρκα εισαγόμενων αυτοκινήτων, αλλά εκείνη με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά με μερίδιο αγοράς 9,7%. Επιπλέον, η Kia είναι πλέον πρώτη σε πωλήσεις στην Ισπανία, την Πολωνία, τη Σουηδία, την Κροατία, τη Φινλανδία, την Ισλανδία και τη Σλοβακία. Η σειρά Ceed αποδείχθηκε εκείνη με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της μάρκας συνολικά σε ολόκληρη την Ευρώπη πέρυσι, με συνολικές ταξινομήσεις 137.347 μονάδων. Το Sportage συνέχισε επίσης την ανοδική του πορεία, με 136.293 μονάδες. Το Niro ήταν το τρίτο best seller της μάρκας το 2022, με 80.461 μονάδες. KIA: ΜΕΡΙΔΙΟ 4,8% ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟ 2022

30.01.23 #185 9 Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, οι ζάντες και η αεροδυναμική ροή τους επηρεάζουν τη συνολική απόδοση σε ποσοστό που φτάνει και το 30%. Μία εξελιγμένη τεχνολογία αεροδυναμικής ζάντας της BMW κάνει το ντεμπούτο της στο BMW iX3. Πέραν της μείωσης της αντίστασης του αέρα κατά 5% περίπου συγκριτικά με μία συμβατική X3, οι νέες ζάντες είναι αποδοτικότερες και ελαφρύτερες. Χάρη στη βέλτιστη ροή αέρα γύρω από τους θόλους των τροχών, είναι 15% ελαφρύτερες από την προηγούμενη γενιά αεροδυναμικών εκδόσεων. Τα πλεονεκτήματα αεροδυναμικής απόδοσης και βάρους συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας για το BMW iX3 κατά 2% επιπλέον στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών WLTP -που ισοδυναμεί με 0,4 kWh/100 χλμ.-αυξάνοντας την αυτονομία του οχήματος κατά 10 χλμ. Οι αεροδυναμικές ζάντες συνδυάζουν την ελαφρά δομή και τη μειωμένη αντίσταση του αέρα με τη σπορ κομψότητα αλουμινένιας ζάντας με ακτίνες σχήματος V. Οι διαστάσεις της διασφαλίζουν ότι μπορεί να αντεπεξέρχεται σε όλες τις προκλήσεις της σπορ οδήγησης. Ένθετα με φινίρισμα υψηλής ποιότητας λειτουργούν ως αεροδυναμικά βοηθήματα. Αυτή η νέα στρατηγική εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση βάρους. Επιπλέον, για την κατασκευή της νέας ζάντας χρησιμοποιείται λιγότερο υλικό σε σχέση με την προκάτοχό της, συνεισφέροντας στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών, ενώ βελτιώνει τη δυναμική συμπεριφορά και την απόδοση. Επιπλέον, το μίγμα υλικών συμβάλλει στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΖΑΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Τα συστήματα κλιματισμού αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των σύγχρονων αυτοκινήτων και διασφαλίζουν ευχάριστες θερμοκρασίες σε όλες τις εποχές του χρόνου. Στο νέο ID.7 η Volkswagen προχωρά ένα βήμα παραπέρα και για πρώτη φορά χρησιμοποιεί ένα σύστημα κλιματισμού που ψύχει ή θερμαίνει ταχύτερα το εσωτερικό του αυτοκινήτου, πριν από την έναρξη μιας διαδρομής. Μεταξύ άλλων, αυτό καθίσταται εφικτό χάρη στους ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αεραγωγούς, που διανέμουν τον αέρα σε όλο το εσωτερικό του οχήματος μόλις ο οδηγός πλησιάσει με το κλειδί. Το νέο, έξυπνο αυτόματο σύστημα κλιματισμού αντιδρά επίσης σε φωνητικές εντολές και λαμβάνει υπόψη τη θέση του ήλιου καθώς και τις ατομικές προτιμήσεις του χρήστη. Το αποτέλεσμα είναι η περαιτέρω βελτίωση της άνεσης, με την οποία το νέο ηλεκτρικό σεντάν θα θέσει νέα πρότυπα στην κατηγορία του. Η Volkswagen έδωσε μια πρώτη γεύση από το νέο ID.7, παρουσιάζοντας στη μεγαλύτερη Έκθεση Τεχνολογίας στον κόσμο (CES 2023), στο Λας Βέγκας των ΗΠΑ, ένα καμουφλαρισμένο πρότυπο όχημα. Ο Kai Grünitz, μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen και επικεφαλής του Τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης, σχολίασε: «Με το ID.7, έχουμε στόχο να προσφέρουμε έξυπνες τεχνολογίες και προσανατολισμένες στον πελάτη καινοτομίες στην κατηγορία των premium μεσαίων μοντέλων». Το ID.7 μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα κλιματισμού πριν οι επιβάτες να επιβιβαστούν στο όχημα. Το εσωτερικό του οχήματος ψύχεται όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες και θερμαίνεται όταν το περιβάλλον είναι κρύο. Εάν η πόρτα ανοίξει σε συνθήκες με υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, οι έξυπνοι αεραγωγοί στο κόκπιτ διανέμουν γρήγορα τον αέρα, μέσω δυναμικών οριζόντιων κινήσεων, σε μια μεγάλη επιφάνεια. Όταν οι επιβάτες κάθονται στο εσωτερικό, η ροή του αέρα μπορεί να στραφεί απευθείας στα σώματά τους ή να χρησιμοποιηθεί για τον έμμεσο κλιματισμό της καμπίνας, ανάλογα με τι προτιμήσεις. Το ID.7 είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen που διαθέτει ένα «έξυπνο» σύστημα ελέγχου τη ροής του αέρα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΟΝΈΟ VOLKSWAGEN ID.7 Mε έξυπνο σύστημα κλιματισμού

30.01.23 #185 10 Η DHL Express και η Kosmoride ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους με την ένταξη 14 ηλεκτροκίνητων scooter Silence στο στόλο της εταιρείας ταχυμεταφορών, τα οποία θα εξυπηρετούν παραλαβές και παραδόσεις στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα, τα e-scooter Silence, που θα χρησιμοποιεί η DHL Express, είναι αθόρυβα, περιβαλλοντικά φιλικά, οικονομικά αποδοτικά και με υψηλά επίπεδα ασφάλειας, τα οποία έρχονται ως απάντηση στην ολοένα αυξανόμενη ανάγκη για βιώσιμη μετακίνηση στο κέντρο της πόλης. Ήδη ο σταθμός εξυπηρέτησης της DHL Express στο Σύνταγμα είναι επιχειρησιακά «πράσινος», αφού εκτός από τα νέα e-scooter η ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας εξυπηρετείται αποκλειστικά από ηλεκτρικό στόλο, στον οποίο συμπεριλαμβάνονται δύο van, ένα ηλεκτρικό ποδήλατο και ένα ηλεκτρικό τρίκυκλο. Σημειώνεται πως η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί για την DHL Express Ελλάδας μέρος ενός ευρύτερου πλάνου, με στόχο την πλήρη μετατροπή του ιδιόκτητου στόλου της σε ηλεκτρικό, μια επένδυση που έχει ήδη ξεπεράσει τα 2 εκατομμύρια ευρώ. Με το συγκεκριμένο πλάνο η εταιρεία συμμετέχει ενεργά στον παγκόσμιο στόχο του Ομίλου Deutsche Post DHL για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2050. Ο Δημήτρης Σταματίου, Operations Director DHL Express Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Ως ηγέτης στον κλάδο των Ταχυμεταφορών, η πρωτοπορία αποτελεί βασικό άξονα της ανάπτυξής μας. Αυτή η νέα επένδυση αποτελεί ακόμη μία απόδειξη πως έχουμε ψηλά στην ατζέντα των προτεραιοτήτων μας τη βιώσιμη ανάπτυξη, η οποία αποτελεί και βασική δέσμευση για τον Όμιλο Deutsche Post DHL παγκοσμίως. Με αίσθημα ευθύνης, λοιπόν, η DHL Express Ελλάδας συμμετέχει ενεργά σε αυτή την αναγκαία όσο ποτέ στρατηγική δέσμευση του δικτύου μας, και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που σε αυτή την προσπάθεια έχουμε δίπλα μας συνεργάτες αξιόπιστους και κορυφαίους στον δικό τους κλάδο αντίστοιχα, όπως η Kosmoride στον τομέα της μικροκινητικότητας». Από την πλευρά του, ο Σταμάτης Μπογέας, Head of Kosmomove, δήλωσε: «Στην Kosmoride έχουμε όραμα και στόχο να επιταχύνουμε την ανάπτυξη και εδραίωση της μικροκινητικότητας στην Ελλάδα, εμπνέοντας τον κόσμο να υιοθετήσει ένα νέο μοντέλο μετακίνησης. Ευχαριστούμε θερμά την DHL για την εμπιστοσύνη που δείχνει στην Kosmoride για την επιλογή της ως συνεργάτη μικροκινητικότητας και τη συγχαίρουμε για την ουσιαστική και έμπρακτη συμβολή της στην περαιτέρω ανάπτυξη της βιώσιμης μετακίνησης στο αστικό περιβάλλον. Η ηλεκτρική μικροκινητικότητα ήρθε για να μείνει και να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουμε την καθημερινή μας μετακίνηση, είτε αφορά μεγάλους οργανισμούς όπως η DHL είτε μικρότερες επιχειρήσεις, ή και φυσικά πρόσωπα. Με τα e-bikes και e-scooters καλύπτεται αποτελεσματικά η εξυπηρέτηση των αναγκών μετακίνησης, με θετική επίπτωση για το περιβάλλον και τις πόλεις μας. H Κosmoride είναι το hub της ηλεκτρικής μικροκινητικότητας στην Ελλάδα και καλεί το κοινό να επισκεφτεί ένα από τα καταστήματά της, για να δει από κοντά τα κορυφαία ηλεκτρικά ποδήλατα και τα e-scooter της Silence και να ζήσει την εμπειρία ενός test ride». ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ DHL EXPRESS - KOSMORIDE ΗDHL Express στην Ελλάδα «πρασινίζει» Τη δυνατότητα ασφάλισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων προσθέτει η Eurolife FFH στα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου Safe Drive Standard και Safe Drive Plus. Όπως υπενθυμίζεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, έχει ήδη εισέλθει στην ασφάλιση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων Tesla και τώρα επεκτείνει τις ασφαλιστικές προτάσεις της στο σύνολο των κατόχων ηλεκτρικών οχημάτων. Με τα ασφαλιστικά προγράμματα Safe Drive Standard και Safe Drive Plus, οι οδηγοί ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων απολαμβάνουν όλες τις καλύψεις που προσφέρουν τα εν λόγω προϊόντα, ενώ επιπροσθέτως έχουν στη διάθεσή τους και καλύψεις προσαρμοσμένες αποκλειστικά στις ανάγκες τους. Για παράδειγμα, η κάλυψη οδικής βοήθειας βλάβης, μεταξύ άλλων, παρέχει υποστήριξη σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος λόγω χαμηλής στάθμης της μπαταρίας του. Τα προγράμματα ασφάλειας αυτοκινήτου της Eurolife FFH προσφέρουν συνολικά φροντίδα ατυχήματος με άμεση εξυπηρέτηση 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, τη δυνατότητα επιλογής 3μηνης, 6μηνης ή 12μηνης ασφάλισης, καθώς και έκπτωση στα ασφάλιστρα ανανέωσης, για κάθε 12μηνη περίοδο που ολοκληρώνεται χωρίς ζημιά. EUROLIFE FFH: ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΓΙΑ EV

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=