FLEETNEWS #185

30.01.23 #185 16 Τα στελέχη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας εκφράζουν βεβαιότητα ότι ο κλάδος τους θα επιτύχει πιο κερδοφόρα ανάπτυξη την επόμενη πενταετία, ενώ οι προσδοκίες για τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων (EV) παγκοσμίως το 2030 γίνονται πιο ρεαλιστικές. Ταυτόχρονα, αυτά παραμένουν ιδιαίτερα προβληματισμένα για τον εφοδιασμό πρώτων υλών και εξαρτημάτων. Στην 23η ετήσια Παγκόσμια Έρευνα Στελεχών Αυτοκινητοβιομηχανίας της KPMG, στην οποία συμμετείχαν 915 στελέχη, το 83% εκφράζει αισιοδοξία ότι ο κλάδος θα καταγράψει πιο κερδοφόρα ανάπτυξη τα επόμενα πέντε χρόνια, σε σύγκριση με 53% το προηγούμενο έτος. Έτσι, φαίνεται ότι δείχνουν μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα σχετικά με τα βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα, δεδομένων των ενδεχόμενων μακροοικονομικών δυσκολιών. «Τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι εξαιρετικά αισιόδοξα για το μέλλον, ταυτόχρονα όμως η αισιοδοξία τους μετριάζεται από την ανάγκη τα όνειρα της αυτοκινητοβιομηχανίας να γίνουν πραγματικότητα», ανέφερε ο Gary Silberg, Global Head of Automotive της KPMG. «Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν διοχετεύσει πάνω από μισό τρισ. δολάρια στην ανάπτυξη μιας εντυπωσιακής ποικιλίας νέων οχημάτων που κατασκευάζονται σε προηγμένες εγκαταστάσεις. Για να υλοποιήσουν την υπόσχεσή τους, οι εταιρείες αυτοκινήτων θα χρειαστεί να ακολουθήσουν διαφορετικά μονοπάτια μέχρι τον προορισμό τους. Κάποιοι θα οδηγηθούν σε μεγάλη επιτυχία, άλλοι ίσως καταλήξουν σε αποτυχία». ΤΟΜΈΛΛΟΝ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΉΡΩΝ Τα στελέχη αναμένουν το μερίδιο αγοράς των EV να αυξηθεί σε περίπου 40% των συνολικών πωλήσεων μέχρι το 2030. Πέρυσι, οι προβλέψεις άγγιξαν το 70%. Οι προσδοκίες για πωλήσεις EV στην Ιαπωνία, την Ινδία και τη Βραζιλία είναι πλέον πολύ πιο συγκρατημένες. Υπάρχει, ωστόσο, μεγαλύτερη βεβαιότητα ότι το κόστος των EV θα εξισωθεί με αυτό των κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) χωρίς κρατική βοήθεια. Σε ποσοστό 82% θεωρούν ότι τα EV θα υιοθετηθούν ευρέως τα επόμενα 10 χρόνια, χωρίς κρατικές επιδοτήσεις. ΨΗΦΙΑΚΟΊ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΈΣ Με μια πληθώρα νέων μοντέλων, νεοεισερχόμενων και νέων τεχνολογιών, τα στελέχη πιστεύουν ότι οι αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών τα επόμενα πέντε χρόνια θα εστιάσουν στη σημασία της οδηγικής απόδοσης και της φήμης της μάρκας. Το απόρρητο και η ασφάλεια των δεδομένων αποτελούν επίσης βασικούς παράγοντες σε κάθε αγοραστική απόφαση. Οι πελάτες αυτοκινήτων αναμένεται να αγοράζουν ολοένα περισσότερο διαδικτυακά, αλλά και να είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν μηνιαία συνδρομή για υπηρεσίες λογισμικού. Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτων θεωρείται ευκαιρία ανάπτυξης για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. ΕΥΆΛΩΤΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΉ ΑΛΥΣΊΔΑ Τα στελέχη εξακολουθούν να προβληματίζονται σε μεγάλο βαθμό για ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Έρευνα της KPMG ΕΡ: ΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ BEV ΘΑ ΕΞΟΜΟΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΩΝ ICE ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ; Πηγή: KPMG Δεν γνωρίζω Ήδη συμβαίνει Το 2025 Το 2030 Το 2035 Μετά το 2035 Ποτέ ΕΡ: ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ 2030, ΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ; Πηγή: KPMG Κατάταξη Κατάταξη

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=