FLEETNEWS #185

30.01.23 #185 8 Σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από αβεβαιότητα, η Hyundai Motor συνέχισε να βελτιώνει τη θέση της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια του κλάδου με ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων και ολοκλήρωσε το 2022 με εντυπωσιακά νούμερα, διαθέτοντας 518.566 οχήματα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021, κατακτώντας μερίδιο αγοράς ρεκόρ 4,6% στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις της Hyundai το 2022 σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν συνολικά σε 3,94 εκατομμύρια οχήματα, αυξημένες κατά 1,4% από έτος σε έτος. Οδηγούμενη από τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 19% στις πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων. Επιπλέον, τα μερίδια αγοράς συνέχισαν να αυξάνονται με επιδόσεις ρεκόρ σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο. «Το 2022 ήταν μια χρονιά πολλών προκλήσεων, αλλά ήταν παράλληλα μια χρονιά πολλών επιτυχιών», δήλωσε ο Michael Cole, President και CEO της Hyundai Motor Europe, προσθέτοντας: «Είμαι βέβαιος ότι η δυναμική που συγκεντρώσαμε το 2022, ειδικά όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση και την τεχνολογία μηδενικών εκπομπών, θα συνεχίσει να μας οδηγεί το 2023 αλλά και μετά. Η Hyundai σκοπεύει να διαθέσει 4,32 εκατομμύρια οχήματα σε αγορές του εξωτερικού. H πελατοκεντρική μας εστίαση, η γκάμα των οχημάτων και των υπηρεσιών μας στην Ευρώπη, είμαι βέβαιος ότι θα συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη του στόχου της εταιρείας». Η αύξηση ρεκόρ του μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη υποστηρίχθηκε από τις εξαιρετικές επιδόσεις σε όλες τις αγορές των «G5» της Hyundai: Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο. Τα μοντέλα Hyundai αντιπροσώπευαν το 4% του συνόλου των οχημάτων που πωλήθηκαν στη Γερμανία. Αυτός ο αριθμός αντιστοιχεί σε 105.074 νέες ταξινομήσεις οχημάτων στη χώρα. Όσον αφορά στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, η Hyundai κατέκτησε την τρίτη θέση της αγοράς. Παράλληλα, η Hyundai έφτασε το μερίδιο αγοράς ρεκόρ 7,3% στην Ισπανία. Ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε 59.503 νέα ταξινομημένα οχήματα. Στην Ιταλία, το μερίδιο αγοράς της Hyundai έφτασε το 3,1% το 2022, ήτοι 41.017 νέα οχήματα Hyundai πωλήθηκαν στη χώρα. Επίσης, στη Γαλλία, η Hyundai κατέκτησε μερίδιο αγοράς 3,1%. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,1% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με συνολικά 44.106 νέα οχήματα Hyundai να ταξινομηθούν στη χώρα. Αντίστοιχα, σημαντική επιτυχία είχε η Hyundai και στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Η εταιρεία διέθεσε 80.419 οχήματα, που αντιπροσώπευαν μερίδιο αγοράς 5% - το υψηλότερο στο ΗΒ μέχρι σήμερα. Οι πωλήσεις από έτος σε έτος αυξήθηκαν κατά 15%. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΗΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ HYUNDAI ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Το μερίδιο αγοράς ρεκόρ της Hyundai στο 4,6% Η Kia πέτυχε νέο μερίδιο αγοράς ρεκόρ στην Ευρώπη το 2022, εξασφαλίζοντας το 4,8% του συνόλου των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων καθ› όλην τη διάρκεια του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της ACEA - το μερίδιο της μάρκας το 2021 ήταν 4,3%. Οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις στις αγορές της Ε.Ε., της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκαν επίσης. Η μάρκα πούλησε 542.423 μονάδες, αύξηση 7,9% σε σύγκριση με τις 502.677 μονάδες που πουλήθηκαν το 2021. Τα αποτελέσματα της Kia ενισχύθηκαν από την αυξανόμενη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της, η οποία αντιπροσώπευε σχεδόν το ένα τρίτο -το 30,9% (176.149)- των ευρωπαϊκών πωλήσεών της το 2022. Πέρυσι η Kia σημείωσε επίσης σημαντικά επιτεύγματα σε συγκεκριμένες χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η μάρκα πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ 6,2% και ξεπέρασε τις 100.000 πωλήσεις για πρώτη φορά. Περαιτέρω εντυπωσιακά μερίδια αγορών ρεκόρ εξασφαλίστηκαν επίσης στην Πολωνία (8%) και στην Ισπανία (7,8%), ενώ στην Ολλανδία η Kia όχι μόνο έγινε η πιο δημοφιλής μάρκα εισαγόμενων αυτοκινήτων, αλλά εκείνη με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά με μερίδιο αγοράς 9,7%. Επιπλέον, η Kia είναι πλέον πρώτη σε πωλήσεις στην Ισπανία, την Πολωνία, τη Σουηδία, την Κροατία, τη Φινλανδία, την Ισλανδία και τη Σλοβακία. Η σειρά Ceed αποδείχθηκε εκείνη με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της μάρκας συνολικά σε ολόκληρη την Ευρώπη πέρυσι, με συνολικές ταξινομήσεις 137.347 μονάδων. Το Sportage συνέχισε επίσης την ανοδική του πορεία, με 136.293 μονάδες. Το Niro ήταν το τρίτο best seller της μάρκας το 2022, με 80.461 μονάδες. KIA: ΜΕΡΙΔΙΟ 4,8% ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟ 2022

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=