Το Concept THREE, το πρώτο compact EV concept της Hyundai Motor και της μάρκας IONIQ, ενσωματώνει τη σχεδιαστική γλώσσα ‘Art of Steel’ και σηματοδοτεί την στοχευμένη επέκταση της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά των compact EV.

Ο οδικός χάρτης ηλεκτροκίνησης της Hyundai Motor περιλαμβάνει τη διάθεση ηλεκτροκίνητης έκδοσης για κάθε μοντέλο στην Ευρώπη έως το 2027 και την παρουσίαση 21 ηλεκτρικών μοντέλων παγκοσμίως έως το 2030. Η Hyundai Motor Company παρουσίασε στο Μόναχο το Concept THREE, το πρώτο της compact ηλεκτρικό (EV) πρωτότυπο της μάρκας IONIQ,.

Η πρεμιέρα του Concept THREE στην πρόσφατη έκθεση IAA Mobility 2025 σηματοδοτεί τη δέσμευση της Hyundai Motor να προσφέρει εξαιρετικά ηλεκτρικά οχήματα σε μια ταχέως εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά, όπου η έμφαση μετατοπίζεται από την τεχνολογική πρόοδο στις εμπειρίες συναισθηματικής ολοκλήρωσης.

Στην IAA Mobility 2025, η Hyundai Motor παρουσίασε επίσης ολόκληρη τη γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων και ανέλυσε τη στρατηγική της για τον εξηλεκτρισμό στην Ευρώπη, ενισχύοντας τον ρόλο της ως ηγέτη στη μετάβαση της Ευρώπης προς την καθαρή ενέργεια.

Ως το πρώτο compact EV πρωτότυπο της μάρκας IONIQ, το Concept THREE σηματοδοτεί την επέκταση της Hyundai Motor σε μια νέα κατηγορία, συμπληρώνοντας τα υφιστάμενα μεσαία και μεγάλα ηλεκτρικά (EV) μοντέλα της.

Με την Ευρώπη να βιώνει μια εκρηκτική αύξηση της ζήτησης στα compact EV οχήματα -λόγω της αστικοποίησης, των κανονισμών βιωσιμότητας και της αυξανόμενης ανάγκης για λύσεις μέγιστης αξιοποίησης του χώρου – το Concept THREE αποτυπώνει το όραμα της Hyundai Motor να ανταποκριθεί σε αυτή τη ζήτηση αξιοποιώντας τις προηγμένες δυνατότητές της στην ηλεκτροκίνηση.

Το Concept THREE, πέρα από τον στρατηγικό του ρόλο, αναδεικνύει με τον σχεδιασμό του τη δέσμευση της μάρκας να προσφέρει μια ουσιαστική και συναισθηματικά ισχυρή εμπειρία, σε μια προσιτή και πρακτική πρόταση.

Η Hyundai Motor εκτιμά ότι η παρουσίαση του Concept THREE θα σηματοδοτήσει το επόμενο κεφάλαιο σχεδιαστικής καινοτομίας και θα ενισχύσει τη θέση της έναντι του ανταγωνισμού στην ηλεκτροκίνηση.

Η Hyundai Motor θεωρεί την Ευρώπη κόμβο καινοτομίας για την εποχή των ηλεκτρικών (EV) οχημάτων, με τις διαφορετικές κουλτούρες, τις προηγμένες περιβαλλοντικές πολιτικές και τις ανάγκες αστικής κινητικότητας. Η ζήτηση της περιοχής για compact, βιώσιμα οχήματα την τοποθετεί στο επίκεντρο των παγκόσμιων στόχων ηλεκτροκίνησης της εταιρείας.

Σχεδόν το 80% των αυτοκινήτων Hyundai που πωλούνται στην Ευρώπη παράγονται στην Ευρώπη, αντανακλώντας την ενσωμάτωση της μάρκας και την ικανότητά της να προσαρμόζει λύσεις στις ιδιαίτερες ανάγκες κινητικότητας τόσο των αστικών όσο και των αγροτικών κοινοτήτων.

Προηγούμενο άρθροNExT: Έξυπνη αστική κινητικότητα – Με λύσεις της Dassault Systèmes
Επόμενο άρθροNissan: «Μαζεύει» τα στούντιο σχεδιασμού – Εξοικονομεί κόστος