Bγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Γάνδης, στο Βέλγιο, το υπ’ αριθμόν 1.000.000 Volvo XC40/EX40 – επτά χρόνια από την έναρξη της παραγωγής του XC40.

Το Volvo XC40, το πρώτο compact premium SUV της σουηδικής εταιρίας, παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 και έγινε αμέσως best-seller, κατακτώντας το μεγάλο βραβείο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2018. Από το 2020, το XC40 άρχισε να διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με ηλεκτροκινητήρες που έχουν εξελιχθεί από τη Volvo Cars. Είναι δε σχεδιασμένο ώστε να βελτιώνεται διαρκώς μέσω ασύρματων (over-the-air) ενημερώσεων.

Φέτος, το αμιγώς ηλεκτρικό XC40 μετονομάστηκε σε EX40, όπως προβλέπει η στρατηγική της Volvo για την ευθυγράμμιση των ονομάτων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Το τελευταίο plug-in υβριδικό XC40 κατασκευάστηκε πέρυσι, ενώ το όνομα XC40 διατηρείται σε μια ήπια υβριδική έκδοση που εξακολουθεί να παράγεται.

Σήμερα, το EX40 είναι ένα από τα πέντε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που η Volvo διαθέτει στην αγορά, ενώ με ακόμη πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε εξέλιξη, η εταιρία έχει στόχο – ως το 2030 -, το 90% όλων των Volvo που πωλούνται παγκοσμίως να μπαίνει στην πρίζα. Το υπόλοιπο 10% θα αντιπροσωπεύει έναν περιορισμένο αριθμό ήπια υβριδικών μοντέλων, εφόσον χρειαστεί.

Η Volvo συνεχίζει να επενδύει στο εργοστάσιο της Γάνδης, αναβαθμίζοντάς το ώστε να ξεκινήσει να παράγει το αμιγώς ηλεκτρικό EX30 από τις αρχές του 2025. Για το πλήρες έτος 2023, το Volvo Car Group κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ρεκόρ, ύψους 25,6 δις σουηδικών κορονών (SEK). Τα έσοδα για το 2023 ανήλθαν σε ιστορικό υψηλό 399,3 δις SEK, ενώ οι πωλήσεις παγκοσμίως σημείωσαν ρεκόρ, με 708.716 αυτοκίνητα.

Προηγούμενο άρθροRenault Group – SUEZ: Επένδυση στην κυκλική οικονομία
Επόμενο άρθροΣυνεχίζεται η κάμψη της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου